Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mieluummin: ÄITI 18v vai ÄITI 42v?

Vierailija
19.06.2006 |

Kumman lapsi olisit mieluummin. Kriteerinä pelkkä ikä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 18-vuotiaan. Äitini olisi nyt 62-vuotias, jos olisi saanut minut nelikakkosena. :(

Vierailija
2/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin pitää äitini mahdollisimman pitkään. (eihän se ikä mikään tae hengissä pysymiseen tietenkään ole, mutta todennaköisempää)

Itse sain esikoisen 19-vuotiaana ja KYLLÄ, osasin silloin nähdä muitakin napoja kuin omani enkä lykännyt lasta isovanhempien hoivaan joka päivä. Minä ainakin muutuin vastuuntunnottamasta bilettäjästä vastuulliseksi äidiksi juuri sillä hetkellä kuin tyttäreni syntyi. Ja ei, ei jäänyt edes opiskelut kesken vaan olen lähiaikoina valmistumassa yliopistosta.

Typeriä tällaiset keskustelut. Ei mitään oikeaa ikää ole eikä toista ikää tulla äidiksi voi arvostella, jos ei sitä ole kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt toinen on pakko valita niin 18 v. Todella kammottava ajatus että olisin pienen lapsen äiti päälle 40-vuotiaana. Itse olen saanut lapseni 24- ja 26-vuotiaana ja nämä ovat olleet minulle oikein sopivat iät.

Vierailija
4/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut 22-vuotiaana, hänen äitinsä sai hänet 23-vuotiaana. Mummo sai kuopuksensa 44-vuotiaana, mulla ja enolla on siis niinkuin sisarussuhde...

Mutta jos ajattelee lastenlasten kannalta, niin eihän 70-vuotias mummoni enää jaksanut enon lapsia hoitaa. Minulla ja mummolla on paljon läheisemmät välit kuin enoni lapsilla ja mummolla.

Vierailija
5/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti saanut minut liki 40 vuotiaana. Kaikista paras ikä olisi noin 22-24 vuotias, jaksaisi sitten hoitaa lapsenlapsiakin kun ikää tulee. Kavereilla on nuoret mummut ja kateeksi käy.

Vierailija
6/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v:nä sitten jo uusi nuoruus ja se oma elämä?

42v äitinä kypsempi ja kenties varakkaampi, ja se " oma elämä" jo koettu?

Jotkuthan on 18v ja 42v äitejä yhtäaikaa, miksei niinkin?

Vierailija
7/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa mitään oikeaa vastausta ja loppujen lopuksi jo yhden ihmisenkin mielipiteet asiassa muuttuvat hyvinkin paljon iän varrella. 40-vuotias joutuu vielä toimimaan täysillä työelämässäkin. Eikö se lastenkin hoitaminen ole ihan työtä siinä kuin mikä muukin tahansa. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi alkaa selviämään omillaan noin 20-vuotiaasta lähtien, joten suurella todennäköisyydellä 40-vuotiaana lapsen saanut äiti ehtii kasvattamaan lapsensa aikuiseksi. Ei se kuulkaa kaikkien elämä kulje samaa rataa.

Vierailija
8/61 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käykin niin, ettette tule äidiksi silloin 18-vuotiaana ja tulettekin sitten raskaaksi noin 40-vuotiaana? Entäpä toisinpäin meneekö vintti aivan sekaisin, kun tulettekin raskaaksi 18-vuotiaana jo, vaikka piti viettää villi nuoruus ja tulla raskaaksi vasta 40-vuotiaana. Kyllä tässä on ongelma kehitetty äidin iästäkin. Eikö teillä muuta mietittävää ole elämässänne, onko teillä kaikki jo niin hyvin, että näin itsekkäitä mietitte?

Vierailija
9/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti itse olisin mieluummin 42-vuotiaan kuin 18-vuotiaan äidin lapsi. Minusta lapsella pitää olla äiti, ei kaveria.

Vierailija
10/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sit kun ite olisin 18v äitikään ei olis viellä haudassa ainakaan luultavasti....=()

Vierailija
11/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava ajatus, että äitini olisi vasta 36v, kun itse täyttäisin 18v! Huh!

Vierailija
12/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain ekan 22 vuotiaana ja tokan 32 vuotiaana

Vierailija
13/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumpi on henkisesti valmis ja kypsä äidiksi ja joka rakastaisi minua.

Numeroilla ei ole mitään merkitystä, henkinen ikä on tärkeämpää.

Vierailija
14/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini on nyt ton toisen iän ja en todellakaan haluaisi, että rupeaisi odottomaan vielä lasta (onneksi ei ole mahdollsitakaan).

Vierailija
15/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kammottava ajatus, että äitini olisi vasta 36v, kun itse täyttäisin 18v! Huh!

Vierailija
16/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena pitää opisksella, matkustella ja elää nuoren elämää, ja tehdä lapset myöhemmin kun meno-ikö on ohi. Ei tartte sitten kauta...

Vierailija
17/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1, hassu kommentti, kuinka moni naisista kuolee kuuskymppisenä, elinennuste naiselle on 78

Vierailija
18/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v. on joka tapauksessa liian nuori ja kokematon äidiksi.

Vierailija
19/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias jaksaa paremmin eikä ole niin kaavoihin kangistunut ja itsekäs. Paras ikä olisi mielestäni 25

Vierailija
20/61 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä sanoisin, että olis parempi kun ei hankkis lapsia ollenkaan!

Jos elämässä on suurin murhe eri ikäisten kanssaihmisten arvostelu niin kannattaa varmaan paneutua siihen ja jättää omat lapset hankkimatta missään iässä. Ne kärsis noin pahojen naisten lapsina liikaa.

Ei ikä ratkaise vaan se miten suvaitsematon ja ilkeä ihminen on.

Pahat ei tarvitse lapsia missään iässä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä