Olen huomannut, ettei nykypäivänä pidetä oikein lihaksikkaana muita kuin roinabodareita
Niin se vaan on, että natuna on todella vaikea saada niin paljon lihasmassaa, että se oikeasti huomattaisiin tänä päivänä. Vaikka tekisi kaiken pilkulleen oikein, olisi vahva ja salikokemusta olisi useiden vuosien ajalta, niin eipä moni välttämättä edes arvaisi, että kyseinen henkilö harrastaa bodausta.
Niin se vaan on, että roinabodarit isoine ja paineisen näköisine lihaksineen ovat muokanneet ihmisten mielikuvaa lihaksikkaasta vartalosta niin paljon, että lihaksikkaintakin naturaalibodaria pidetään lähinnä uimaripoikana.
Kommentit (124)
Ja hoikan/laihan vartalon omaava on laihaläski. Jos istuessa tulee pieni "makkara" on nykymittapuun mukaan laihaläski.
Kannattaisikohan siellä salilla käydä vaikka ihan vain oman itsensä takia, eikä siksi että huomattaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Naisten saamiseksi nyt ei kummoisia lihaksia tarvita ja harva asialleen omistautunut bodari sitä hommaa sen takia tekeekään. Jos se lisää naisten suosiota, niin eiköhän se ole lähinnä toiminnan sivutuote kuin itse päämäärä...
Useimmat bodaa myös ihan muilta miehiltä saamansa kunnioituksen takia ja ihan vaan yleisen kunnianhimon, maineen tavoittelun, rahan jne. Joillakin on vain suuri intohimo näyttää mahdollisimman, jopa epärealistisen lihaksikkaalta eikä se liity mihinkään kyyniseen pillunmetsästykseen mitenkään.
Hunksit eivät myöskään ole lihaksikkaita, vaan lähinnä kiinteävartaloisia "kauniita" miehiä. Hunksien kuntoon pääsemiseen ei tarvitse omaa elämäänsä todellakaa uhrata saati roinaa käyttää. Moni pääsee Hunksien tasolle yhden vuoden treenillä ilman mitään geneettistä lahjakkuutta.
Pinnat sinulle. Ensimmäinen mies, joka myöntää, että miehet bodaavat toisten miesten, ei naisten takia. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että aikuiset (?) miehet jaksaa uskoa siihen ikivanhaan meemin jossa on geenilotossa voittanut kilometrisäärinen teinityttö uskoen että kaikki naiset näyttää siltä jos vaan syö normaalisti.
.Kyllä normaalipainoinen 18v- vähintään 40v näyttää vartalon puolesta lähes poikkeuksetta riittävän hyvältä. Siis niin hyvältä, että sitä naista voisi panna ihan sen perusteella.Avainsana on normaalipaino. 5kg ylipaino tai 15kg alipaino ei ole normaalipaino.
Mutta kun kaikki suomalaiset naiset on sun mielestä lihavia, niin mitä sä oikeastaan edes mietit näitä asioita? Anna olla ja rupea munkiksi. Ei tässä maassa yksinkertaisesti voi pariutua, kun miehet eivät ole tarpeeksi lihaksikkaita eivätkä naiset tarpeeksi laihoja.
Miettikääpä nyt oikeasti! Eihän Suomessa ole ketään ihmistä, jolla olisi parisuhde!
Näiden miesten mielestä normaalipainoinen nainen on sellainen, jonka BMI on 21- tai alle, ei siis lääketieteellinen normaalipaino.ihan samalla tavalla, kuten näiden miesten mielestä tavallisen näköinen nainen on Jennifer Lawrence, Janni Hussi tai Sara Sieppi🤣🤣🤣
Ja naisille kasvaa sen meemin tytön pitkät sääret ja kylkiluut vaihtaa paikkaa oikealla ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset sanovat pitävänsä lihaksista miehillä, he uskoakseni tarkoittavat sellaisia fysiikoita, joita joillain ammattijalkapalloilijoilla näkee. Heillä ei missään nimessä ole isoja lihaksia.
Minusta kaikkien urheilijoiden kropat ovat kauniita, sekä miehillä, että nsisilla- poislukien nämä bodarit ja naisilla fitnesslajit. Sori, mutta liikkuva vartalo on kaunis- esim pikajuoksija, voimistelija jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet joutuu tekemään monta vuotta kurinalaista työtä sen natumaksimivartalon saavuttamiseksi, ja siltikin naisten saaminen on vaikeaa. Naiset taas...noh riittää ettei ihan joka päivä syö kuin virtahepo, niin miehiä riittää
No sinusta osaan sanoa jo ihan tämän perusteella, että et ole pantava mies. Että jatka vaan sitä punttien nostelua ja rahkan mukauttamista, kun ei sinulla tule muutakaan tekemistä olemaan
Joo tiedän kyllä etten ole pantava, koska olen rauhallinen, kiltti ja kohtelen naisia kunnioittavasti. Pitäisi olla paljon jännempi, niin sit olisin vissiin myös pantavampi
Kunnioittavasti? Mene jonne facebookiin jakamaan taas iän ikuinen meemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet joutuu tekemään monta vuotta kurinalaista työtä sen natumaksimivartalon saavuttamiseksi, ja siltikin naisten saaminen on vaikeaa. Naiset taas...noh riittää ettei ihan joka päivä syö kuin virtahepo, niin miehiä riittää
No sinusta osaan sanoa jo ihan tämän perusteella, että et ole pantava mies. Että jatka vaan sitä punttien nostelua ja rahkan mukauttamista, kun ei sinulla tule muutakaan tekemistä olemaan
Joo tiedän kyllä etten ole pantava, koska olen rauhallinen, kiltti ja kohtelen naisia kunnioittavasti. Pitäisi olla paljon jännempi, niin sit olisin vissiin myös pantavampi
Minustakin naisia kunnioittava mies on sellainen, joka väittää kivenkovaan tietävänsä, millaisista miehistä naiset tykkäävät sen sijaan, että kysyisi naisilta itseltään!
Tämä on niin tätä: ihan sama mitä naiset täällä sanoo, kun minä minä ja joku vtun tutkimus jossain vinku-intiassa tehty, niin minä minä sanon mistä naiset tykkää. Ette te naiset tiedä, kun minä minä
Tämä on niin tätä: ihan sama mitä tutkimukset sanoo, kun minä minä ja minun maailmankuvani, niin minä minä sanon miten asiat on. Ei ne tutkimukset mitään tiedä kun minä minä ja minun mieltymykset
Musta esim. Chris Evans on jo tosi lihaksikas. Ei lähelläkään mtn roinabodaritasoa.
https://image.insider.com/5ca4d8b292c88626090d1be5?width=1100&format=jp…
Ylipaino ei paljoa haittaa, jos näyttää voimakkaalta.
Naiset näyttävät pitävän miellyttävänä miehen lihaksikasta ylävartaloa, vaikka jotkut väittävätkin, että muskelit eivät kaikkia kiinnosta.
Kun 160 naista laitettiin valitsemaan miellyttäviä ylävartaloita kokeessa, naiset valitsivat aina sen, joka oli lihaksikas. Näin kertoo tutkimus, jonka julkaisi Britanniassa Royal Societyn julkaisusarja B.
Näytettyjen valokuvien yksi ryhmä esitteli yliopisto-opiskelijoita. Toisessa ryhmässä oli miehiä, jotka oli valittu kuviin kuntosalilta. He olivat käyneet salilla 3–5 kertaa viikossa. Kuvissa esiintyvien miesten voimaa mitattiin.
Miehen mitattu voima selitti selvästi parhaiten sitä, miten houkuttelevaksi naiset luokittelivat hänet. Se selitti tutkijoiden mukaan 70 prosenttia miehille annetuista pisteistä. Jos mies oli pitkä, miehen pisteet nousivat jopa kymmenen prosenttiyksikköä.
Miehen ylipaino pudotti hiukan pisteitä, mutta ei paljoa.
”Vaikka olet hieman ylipainoinen mutta näytät vahvalta, ei ylipaino juuri haittaa. Vahva ja tukeva kaveri on periaatteessa ok. Tämä voi lohduttaa monia miehiä”, kommentoi tulosta yksi sen tekijöistä, Kalifornian osavaltion yliopiston evoluutiopsykologi Aaron Lukaszewski Guardianille.
”Yllätyimme siitä, että vahva vartalo vetosi niin paljon”, sanoo tutkimusta johtanut Aaron Sell Griffithin yliopistosta Australiasta.
”Emme löytäneet yhtään naista, joka olisi mieltynyt enemmän heikkoon tai naisellisempaan vartaloon”, sanoo Sell.
Miesten houkuttelevuutta koskevissa tutkimuksissa on esitetty, että nainen ei koe tietyn pisteen jälkeen liian lihaksikasta vartaloa vetoavana.
Teorian mukaan lihakset tarjosivat esivanhemmille etuja, kun resursseja piti hankkia tai suojella jälkeläisiä. Tietyssä vaiheessa naisen pariutuminen voimakkaasti hallitsevan miehen kanssa ei olisikaan eduksi.
”Hän voi käyttää voimaansa aggressiivisesti, ja siitä voi koitua haittoja”, taustoittaa Lukaszewski.
Kokeet viittaavat kuitenkin siihen, että jos lihaksikkaassa vartalossa olisikin haittapuolia, se ei näy naisten valinnoissa.
Lukaszewski sanoo, että tutkimuksia on ehkä johtanut harhaan se, että miehen ylävartaloista on kokeissa näytetty piirustuksia, ei valokuvia.
”Piirroksissa on esitetty kokeissa animaatiohahmo Hulkin kaltaisia lihashirmuja. He eivät aina näytä inhimillisiltä.”
Samat tutkijat aikoivat seuraavaksi selvittää sitä, miksi tutkimukset kasvojen houkuttelevuudesta eroavat. Niissä naiset ovat osoittaneet mieltymystä naisellisiin miesten kasvoihin.
”Näyttää siltä, että naiset analysoivat kasvoja eri tavalla. Me emme vielä tiedä miksi”, sanoo Sell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että aikuiset (?) miehet jaksaa uskoa siihen ikivanhaan meemin jossa on geenilotossa voittanut kilometrisäärinen teinityttö uskoen että kaikki naiset näyttää siltä jos vaan syö normaalisti.
.Kyllä normaalipainoinen 18v- vähintään 40v näyttää vartalon puolesta lähes poikkeuksetta riittävän hyvältä. Siis niin hyvältä, että sitä naista voisi panna ihan sen perusteella.Avainsana on normaalipaino. 5kg ylipaino tai 15kg alipaino ei ole normaalipaino.
Mutta kun kaikki suomalaiset naiset on sun mielestä lihavia, niin mitä sä oikeastaan edes mietit näitä asioita? Anna olla ja rupea munkiksi. Ei tässä maassa yksinkertaisesti voi pariutua, kun miehet eivät ole tarpeeksi lihaksikkaita eivätkä naiset tarpeeksi laihoja.
Miettikääpä nyt oikeasti! Eihän Suomessa ole ketään ihmistä, jolla olisi parisuhde!
Näiden miesten mielestä normaalipainoinen nainen on sellainen, jonka BMI on 21- tai alle, ei siis lääketieteellinen normaalipaino.ihan samalla tavalla, kuten näiden miesten mielestä tavallisen näköinen nainen on Jennifer Lawrence, Janni Hussi tai Sara Sieppi🤣🤣🤣
Ja naisille kasvaa sen meemin tytön pitkät sääret ja kylkiluut vaihtaa paikkaa oikealla ruokavaliolla.
Aivan- kun vaan vähän viitsii nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen, niin voi näyttää Jannilta, Jenniferiltä tai Saralta. Ihan vaan punttisalia ja ruokavaliota, ja pladtiikkalirurgia, ja kampaajaa, ja nosmetologia ja stylistiä ja ja ja...ihan on palsta- mammojenkin saavutettavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin naisia kunnioittava mies on sellainen, joka väittää kivenkovaan tietävänsä, millaisista miehistä naiset tykkäävät sen sijaan, että kysyisi naisilta itseltään!
Tämä on niin tätä: ihan sama mitä naiset täällä sanoo, kun minä minä ja joku vtun tutkimus jossain vinku-intiassa tehty, niin minä minä sanon mistä naiset tykkää. Ette te naiset tiedä, kun minä minä
Ja hölmöläinen vielä luulee kohtelevansa naisia kunnioittavasti 🤦♀️
Mikä siinä on niin vaikea myöntää että tykkää lihaksista. Miehillä ei ole ongelmaa myöntää että tykkää timmistä perseestä ja isoista kannuista. Sanoisin jopa että se on epänormaalia jos nainen ei pidä lihaksikkaasta vartalosta. Ennen vanhaan on ollut ukolla aika hyödyllistä olla niitä lihaksia, kun naapuriheimon tyypit tulee ryöstään teidän luolan ja viemään kaikki ruoat. Ei ne vietit ulkonäkö asioissa mihinkään häviä vaikka olisi kuinka vuosi 2019
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen saantia miettii, pärjää kyllä hyvin kokonaan ilman salia.
Ei se nyt ihan noinkaan mene jos on muuten ihan paskaa tasoa niin on ainakin yksi hyvä puoli. Tuo on ihan sama kuin sanoa ettei naisen kannata pysyä normaalipainossa jos haluaa olla miehille mahdollisimman mielyttävän näköinen.
Jos analogiaa haetaan, niin se menee niin, että miehet pääsääntöisesti pitävät normaalipainoisista naisista ja naiset vastaavasti pitävät normaalipainoisista miehistä.
Jos miehellä on lihaksia, on aina parempi jos ne on hankittu jonkin muun harrastuksen sivutuotteena. Naista sytyttää triathlonia harrastava tai vaikka halkoja hakkaava mies, kun taas miehiä sytyttää salilla rautaa pumppaava mies.
Mikäli liikkuu vain verkon misogyniapiireissä, ei koskaan opi ymmärtämään, että nainen etsii ensisijaisesti hyvää kumppania ja isää lapsilleen: toimeliasta, fiksua, sosiaalista ja päämäärätietoista. Lihakset ovat ok, jos ne ovat syntyneet oikeanlaisen elämäntavan tuloksena. Eli kannattaa mieluummin valehdella harrastavansa joukkuesoutua kuin kertoa oikeasti laskeskelevansa proteiineja maksimaaliseen lihaksien kasvuun. Koska jälkimmäinen on itsekeskeistä, ja nainen ei halua itsekeskeistä miestä.
- Nainen jolla on varaa valita.
Siis niistä roina bodareistahan diggailevat vain toiset miehet. Ei oikeat naiset niitä ihaile, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan ottaa tuo jännislevy pois lautaselta. Millään ulkonäöllä ei pysty pilaamaan mahdollisuuksiaan niin totaalisesti kuin noilla jutuilla.
- Nainen jolla on varaa valita.
En minä näitä juttuja tietenkään ääneen kenellekään sano :D Voi hyvä luoja. Ihan tavallisesti minä olen naisten seurassa. Mutta se ei riitä koska en ole tarpeeksi supliikki naisten naurattaja
Tiedät siis että todellinen luonteesi on sellainen josta naiset ei pidä. Mitä tämä sönkötys lihaksista sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Musta esim. Chris Evans on jo tosi lihaksikas. Ei lähelläkään mtn roinabodaritasoa.
https://image.insider.com/5ca4d8b292c88626090d1be5?width=1100&format=jp…
On vetänyt roinaa, tuollaisia lihaksia ei natuna saa. Olen treenannut kovaa 4krt viikossa jo 20 vuotta ja en ole saanut tuollaisia lihaksia aikaan kaurapuurolla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin lihaksista on hyötyä?
Kumppania ei valita vain viehättävyyden perusteella. Myös turvallisuuden tunteella on pariutumisessa merkitystä.
Lihaksista voi olla miehille hyötyä kumppanin valinnassa, muttei pelkästään nykyisten kauneusihanteiden vuoksi. Tutkijat havaitsivat, että naiset tuntevat vetoa lihaksikkaisiin miehiin etenkin silloin, kun he tuntevat itsensä uhatuksi.
Tämä vahvistaa jo pitkään vallalla olevaa evoluutiopsykologista teoriaa siitä, että puolison valintaan vaikuttaa se, kuinka turvalliseksi ihminen ympäristönsä arvioi. Apuna tutkimuksessa käytettiin ihmisten lisäksi kania ja käärmettä. Aiemmin vastaavissa tutkimuksissa oli käytetty keksittyjä skenaarioita, esimerkiksi uhkaavaa talouskriisiä tai taudinaiheuttajien luomaa vaaratilannetta.
Oaklandin yliopistossa Michiganissa toimiva tutkimusryhmä jakoi koehenkilöt – sekä naiset että miehet – kahteen ryhmään. Koehenkilöille kerrottiin, että he saavat pian käsiteltäväkseen joko metrin pituisen pytonkäärmeen tai kanin. Puolet näistä vapaaehtoisista sai nähtäväkseen käärmeen ja puolet kanin. Sen jälkeen heiltä otettiin sylkinäyte, josta kerrottiin tutkittavan koehenkilöiden feromonitasoja mutta jota ei todellisuudessa analysoitu. Seuraavaksi koehenkilöille näytettiin erilaisia kasvoja ja vartaloita, joista he valitsivat omasta mielestään puoleensavetävimmät.
Eli sillä on merkitystä että kokee kumppanin turvalliseksi. Tämä sotii jännisteoriaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten saamiseksi nyt ei kummoisia lihaksia tarvita ja harva asialleen omistautunut bodari sitä hommaa sen takia tekeekään. Jos se lisää naisten suosiota, niin eiköhän se ole lähinnä toiminnan sivutuote kuin itse päämäärä...
Useimmat bodaa myös ihan muilta miehiltä saamansa kunnioituksen takia ja ihan vaan yleisen kunnianhimon, maineen tavoittelun, rahan jne. Joillakin on vain suuri intohimo näyttää mahdollisimman, jopa epärealistisen lihaksikkaalta eikä se liity mihinkään kyyniseen pillunmetsästykseen mitenkään.
Hunksit eivät myöskään ole lihaksikkaita, vaan lähinnä kiinteävartaloisia "kauniita" miehiä. Hunksien kuntoon pääsemiseen ei tarvitse omaa elämäänsä todellakaa uhrata saati roinaa käyttää. Moni pääsee Hunksien tasolle yhden vuoden treenillä ilman mitään geneettistä lahjakkuutta.
Pinnat sinulle. Ensimmäinen mies, joka myöntää, että miehet bodaavat toisten miesten, ei naisten takia. Kiitos
Näinhän se menee, mutta mitään homoeroottista siihen harvemmin liittyy, niinkuin jotkut luulevat.
Kyse en pikemminkin siitä, että lihaksikas mies saa helpommin kunnioitusta muilta miehiltä, joutuu vähemmän muiden miesten hyökkäysten kohteeksi, mahdollisesti kohoaa sosiaalisessa hierarkiassa, kenties herättää pelkoa jne. Lisäksi isot lihakset voivat tuoda miehelle turvallisuuden tunnetta.
Sitten kyse on ihan samanlaisesta pätemisen/menestyksen/maineen tavoittelusta kuin miksi jotkut haluavat olla mukana politiikassa, tehdä taidetta, keksiä uusia innovaatioita, opiskella jne. Eli haluavat olla hyviä siinä, mihin heillä on edellytyksiä.
Kun naiset sanovat pitävänsä lihaksista miehillä, he uskoakseni tarkoittavat sellaisia fysiikoita, joita joillain ammattijalkapalloilijoilla näkee. Heillä ei missään nimessä ole isoja lihaksia.