Olen huomannut, ettei nykypäivänä pidetä oikein lihaksikkaana muita kuin roinabodareita
Niin se vaan on, että natuna on todella vaikea saada niin paljon lihasmassaa, että se oikeasti huomattaisiin tänä päivänä. Vaikka tekisi kaiken pilkulleen oikein, olisi vahva ja salikokemusta olisi useiden vuosien ajalta, niin eipä moni välttämättä edes arvaisi, että kyseinen henkilö harrastaa bodausta.
Niin se vaan on, että roinabodarit isoine ja paineisen näköisine lihaksineen ovat muokanneet ihmisten mielikuvaa lihaksikkaasta vartalosta niin paljon, että lihaksikkaintakin naturaalibodaria pidetään lähinnä uimaripoikana.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas mies sytyttää naiset
Naisista 50 prosenttia katselisi mieluiten lihaksikasta miestä. 11 prosenttia halusi ihailla rokkarimiestä, seitsemän prosenttia taas muotitietoista miestä. Vastanneista 11 prosenttia ilmoitti vilkuilevansa miehiä vain satunnaisesti, ja ainoastaan omaa kultaansa katseli 18 prosenttia vastaajista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lihaksikas-mies-sytyttaa-naiset/327…
Eli puolet vastanneista ei katselisi lihaksikasta miestä.
Ainakin hyvin moni niistäkin, jotka olivat valinneet lihaksikkaan, painotti noissa sanallisissa vastauksissa, että lihaksia ei saa olla liikaa, ja bodarityyppi ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet joutuu tekemään monta vuotta kurinalaista työtä sen natumaksimivartalon saavuttamiseksi, ja siltikin naisten saaminen on vaikeaa. Naiset taas...noh riittää ettei ihan joka päivä syö kuin virtahepo, niin miehiä riittää
No sinusta osaan sanoa jo ihan tämän perusteella, että et ole pantava mies. Että jatka vaan sitä punttien nostelua ja rahkan mukauttamista, kun ei sinulla tule muutakaan tekemistä olemaan
Joo tiedän kyllä etten ole pantava, koska olen rauhallinen, kiltti ja kohtelen naisia kunnioittavasti. Pitäisi olla paljon jännempi, niin sit olisin vissiin myös pantavampi
Minustakin naisia kunnioittava mies on sellainen, joka väittää kivenkovaan tietävänsä, millaisista miehistä naiset tykkäävät sen sijaan, että kysyisi naisilta itseltään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista 50 prosenttia katselisi mieluiten lihaksikasta miestä. 11 prosenttia halusi ihailla rokkarimiestä, seitsemän prosenttia taas muotitietoista miestä. Vastanneista 11 prosenttia ilmoitti vilkuilevansa miehiä vain satunnaisesti, ja ainoastaan omaa kultaansa katseli 18 prosenttia vastaajista.
Ja tästä tutkimuksesta voi vetää ihan suoran johtopäätöksen, että jos haluaa herättää kenenkään naisen kiinnostuksen, on käytettävä kiellettyjä aineita, koska Scandinavian Hunks. Näettekö, miten vastaansanomaton ajatuskulku?
Ei voi verrata Hunksia ja jotain bodaria. Ne Hunksit myös tanssii. Bodarit on vastenmielisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli puolet vastanneista ei katselisi lihaksikasta miestä.
Ainakin hyvin moni niistäkin, jotka olivat valinneet lihaksikkaan, painotti noissa sanallisissa vastauksissa, että lihaksia ei saa olla liikaa, ja bodarityyppi ei miellytä.
Ihan selvää valetta! Kyllähän Bull Mentula valitaan vuosi toisensa jälkeen Suomen seksikkäimmäksi mieheksi!
En osaa sanoa pitämisistä, mutta tiedän vain sen, että monella miehellä kehitys ei tyssää varsinaisesti geeneihin, vaan tietämättömyyteen tai haluttomuuteen. Tietenkään pro-tason lihaksia ei voi saada ilman aineita, mutta omaa natumaksimia ei myöskään saa voimanostotyyppisellä askeettisella nostelulla, jossa käytetään yli-isoja painoja ja tehdään vain muutamia liikkeitä kunnolla.
Itse teen pelkästään pohkeille ja säärille vähintään viittä eri liikettä ja kehitys on erittäin hidasta; hyväksyn sen ja katson onko vuoden päästä kehitystä tullut; kyllä on, vaikka ei hirveän paljon.
Pienet erot karsivat voittajat kymmenenneksi parhaasta ja pitää todella pitää bodauksesta jos jaksaa kiinnostua niistä pienistä eroista.
Kerro, aloittaja, mitkä sun mielestä tekevät niistä hunkseista erityisen seksikkäitä. Haluan kuulla sun analysoivan tosi yksityiskohtaisesti heidän kehojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet joutuu tekemään monta vuotta kurinalaista työtä sen natumaksimivartalon saavuttamiseksi, ja siltikin naisten saaminen on vaikeaa. Naiset taas...noh riittää ettei ihan joka päivä syö kuin virtahepo, niin miehiä riittää
No sinusta osaan sanoa jo ihan tämän perusteella, että et ole pantava mies. Että jatka vaan sitä punttien nostelua ja rahkan mukauttamista, kun ei sinulla tule muutakaan tekemistä olemaan
Joo tiedän kyllä etten ole pantava, koska olen rauhallinen, kiltti ja kohtelen naisia kunnioittavasti. Pitäisi olla paljon jännempi, niin sit olisin vissiin myös pantavampi
Tai ihan vaan ottaa tuo jännislevy pois lautaselta. Millään ulkonäöllä ei pysty pilaamaan mahdollisuuksiaan niin totaalisesti kuin noilla jutuilla.
- Nainen jolla on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin naisia kunnioittava mies on sellainen, joka väittää kivenkovaan tietävänsä, millaisista miehistä naiset tykkäävät sen sijaan, että kysyisi naisilta itseltään!
Tämä on niin tätä: ihan sama mitä naiset täällä sanoo, kun minä minä ja joku vtun tutkimus jossain vinku-intiassa tehty, niin minä minä sanon mistä naiset tykkää. Ette te naiset tiedä, kun minä minä
Mikä siinä muuten on että miesbodarit tykkäävät katsella toistensa bodeja ja käyttävät runsaasti koruja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen saantia miettii, pärjää kyllä hyvin kokonaan ilman salia.
Ei se nyt ihan noinkaan mene jos on muuten ihan paskaa tasoa niin on ainakin yksi hyvä puoli. Tuo on ihan sama kuin sanoa ettei naisen kannata pysyä normaalipainossa jos haluaa olla miehille mahdollisimman mielyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, aloittaja, mitkä sun mielestä tekevät niistä hunkseista erityisen seksikkäitä. Haluan kuulla sun analysoivan tosi yksityiskohtaisesti heidän kehojaan.
Minä myös
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan ottaa tuo jännislevy pois lautaselta. Millään ulkonäöllä ei pysty pilaamaan mahdollisuuksiaan niin totaalisesti kuin noilla jutuilla.
- Nainen jolla on varaa valita.
En minä näitä juttuja tietenkään ääneen kenellekään sano :D Voi hyvä luoja. Ihan tavallisesti minä olen naisten seurassa. Mutta se ei riitä koska en ole tarpeeksi supliikki naisten naurattaja
Milloin lihaksista on hyötyä?
Kumppania ei valita vain viehättävyyden perusteella. Myös turvallisuuden tunteella on pariutumisessa merkitystä.
Lihaksista voi olla miehille hyötyä kumppanin valinnassa, muttei pelkästään nykyisten kauneusihanteiden vuoksi. Tutkijat havaitsivat, että naiset tuntevat vetoa lihaksikkaisiin miehiin etenkin silloin, kun he tuntevat itsensä uhatuksi.
Tämä vahvistaa jo pitkään vallalla olevaa evoluutiopsykologista teoriaa siitä, että puolison valintaan vaikuttaa se, kuinka turvalliseksi ihminen ympäristönsä arvioi. Apuna tutkimuksessa käytettiin ihmisten lisäksi kania ja käärmettä. Aiemmin vastaavissa tutkimuksissa oli käytetty keksittyjä skenaarioita, esimerkiksi uhkaavaa talouskriisiä tai taudinaiheuttajien luomaa vaaratilannetta.
Oaklandin yliopistossa Michiganissa toimiva tutkimusryhmä jakoi koehenkilöt – sekä naiset että miehet – kahteen ryhmään. Koehenkilöille kerrottiin, että he saavat pian käsiteltäväkseen joko metrin pituisen pytonkäärmeen tai kanin. Puolet näistä vapaaehtoisista sai nähtäväkseen käärmeen ja puolet kanin. Sen jälkeen heiltä otettiin sylkinäyte, josta kerrottiin tutkittavan koehenkilöiden feromonitasoja mutta jota ei todellisuudessa analysoitu. Seuraavaksi koehenkilöille näytettiin erilaisia kasvoja ja vartaloita, joista he valitsivat omasta mielestään puoleensavetävimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin pihalla.
Niin joo naisethan maksaa päästäkseen näkemään esim Scandinavian Hunksit, koska ne laihaläskejä.
Aika monet maksaa myös Tuksun näkemisestä eli tämä todistaa hänen olevan miesten ihanne.
Tajuat kai ettei sitä miehet käy kuolaamassa vaan sille nauretaan. Vähän eri asia.
Ihan sama asia.
Naisten saamiseksi nyt ei kummoisia lihaksia tarvita ja harva asialleen omistautunut bodari sitä hommaa sen takia tekeekään. Jos se lisää naisten suosiota, niin eiköhän se ole lähinnä toiminnan sivutuote kuin itse päämäärä...
Useimmat bodaa myös ihan muilta miehiltä saamansa kunnioituksen takia ja ihan vaan yleisen kunnianhimon, maineen tavoittelun, rahan jne. Joillakin on vain suuri intohimo näyttää mahdollisimman, jopa epärealistisen lihaksikkaalta eikä se liity mihinkään kyyniseen pillunmetsästykseen mitenkään.
Hunksit eivät myöskään ole lihaksikkaita, vaan lähinnä kiinteävartaloisia "kauniita" miehiä. Hunksien kuntoon pääsemiseen ei tarvitse omaa elämäänsä todellakaa uhrata saati roinaa käyttää. Moni pääsee Hunksien tasolle yhden vuoden treenillä ilman mitään geneettistä lahjakkuutta.
Voit tulla ihan hyvin kaapista ulos, AP, ja myöntää, että pidät Hunksien lisäksi myös Tom of Finland- tyyppisistä miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Moi nainen!
Seuraavaksi koehenkilöille näytettiin erilaisia kasvoja ja vartaloita, joista he valitsivat omasta mielestään puoleensavetävimmät.
Uhkaavaksi koetun käärmeen kanssa samassa huoneessa olleet naiset suosivat lihaksikkampaa ja hoikempaa ruumiinrakennetta sekä maskuliinisempia kasvonpiirteitä kuin kaniryhmään kuuluneet naiset. Myös käärmeryhmään kuuluneet miehet suosivat kaniryhmän miehiä enemmän lihaksikkaita naisia, vaikkakaan ero ei ollut yhtä suuri kuin naisilla.
Kokeessa havaittiin muitakin kiinnostavia seikkoja. Käärme sai naiset arvioimaan itsensä vähemmän viehättäviksi kuin kani. Käärmeen kohdanneet miehet puolestaan tunsivat itsensä vähemmän dominoiviksi kuin kaniryhmän miehet.
Itse totesin, että sitä kehitystä ei tuu riittävästi, jos ei hiukan avita, eli lihasten kasvattelua kuurilla siis. Menee hiukan vaikeaksi, mutta minkäs teet.
Aloittajan mielestä ne varmaan valehtelivat ja menivät heti kyselyyn vastattuaan katsomaan hunkseja.