Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mitoissa olisit meluiten (tyttö/nainen)

Vierailija
27.12.2019 |

Tähän ei nyt lasketa muunsukupuolisia tai muita.

Itse vastaan omat mitat

164cm/52kg

Haluaisin painaa ehkä 49kg mutta ehkä sitten tammikuussa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm pitkä. Jos painan alle 60 kg, näytän todella pahalta ja sairaalta. Painaisin mieluiten n. 67 kg, tällä hetkellä olen n. 3 kg painavampi. Mitat ovat 100-70-100, mutta reisiä ja käsivarsia voisi vähän kiinteyttää.

N40

Vierailija
42/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että täällä miehiä miellyttääkseen jotkut haaveilee olevansa tosi lyhyitä, kun ns. "petite" on miesten mieleen xDD Eipä sillä pituudella pitäisi olla mitään merkitystä, jokainen on sen pituinen kuin on. Painoon voi vaikuttaa terveellisten elämäntapojen kautta (pl. sairaudet jotka turvottaa/lihottaa) ja lihaksia saa treenaamalla, jos sellaisia haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ihmetyttää miksi naiset haluaisitte olla lyhyempiä kuin jo olette? 

Naisena vastaan, että olisi mukavaa olla pieni. Alennusmyynneissäkin olisi paremmin kivaa jäljellä ja mielestäni vaatteet istuvat nätimmin pienillä mittasuhteilla.

Kadehdin aina kaikkia ystäviäni, jotka ovat minua päätä lyhyempiä ja sirorakenteisia. Ovat minun silmiini kauneimpia.

Ovat yleismaailmalliseseti viehättävimpiä, sirot, vähän keskimittaista lyhyemmät. Tietenkin kohtuus kaikessa jos on mahdollista valita.

Jep. Ja just siitä syystä, aikojen alusta saakka kaikki missit ja mallit on olleet lyhyitä...jep jep. Jatka vaan untasi...

Miten liittyy? Ei tässä kysytty yleistä ”kautta aikojen” mielipidettä vaan vastaajien henkkoht mielipidettä. Oli sun uni mikä tahansa niin juuri minun makuuni pienet naiset ovat pitkiä kauniimpia.

Vierailija
44/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174cm ja 59kg. Haluaisin olla vain sentin pidempi, paino Ok, vaikka voisi sekin pari kiloa olla vähemmän. En vaan jaksa laihduttaa :D

Vierailija
45/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen siro ja pitkähkö. Yli 170cm ja alle 178

Vierailija
46/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ihmetyttää miksi naiset haluaisitte olla lyhyempiä kuin jo olette? 

Naisena vastaan, että olisi mukavaa olla pieni. Alennusmyynneissäkin olisi paremmin kivaa jäljellä ja mielestäni vaatteet istuvat nätimmin pienillä mittasuhteilla.

Kadehdin aina kaikkia ystäviäni, jotka ovat minua päätä lyhyempiä ja sirorakenteisia. Ovat minun silmiini kauneimpia.

Ööh, alennusmyynneissähän pitkä löytää just hyvin vaatteita, eikä tartte lyhentää housuja jne? :D Siro ja hoikka voi pitkäkin olla, ei se vaadi 150cm pituutta. Itse olen yli 175 cm pitkä ja onhan tämä nyt tosi kätevää, kun ylttää ilman jakkaraa/apua tekemään juttuja. 

Siro ja hoikka pitkä se minä itsekin olen, mutta enhän sellaisesta tässä puhunutkaan vaan kehon mittasuhteista. Ne on pienellä pienempi numero kuin isolla, vaikka suhteessa näyttäisi miltä. Laita vierekkäin 41 ja 36 kenkä – kumpi on sievempi?

Voit ihan vapaasti pitää mielipiteesi naiskauneudesta, mutta jos kysytään ja vastataan eri maun mukaan kuin just se oma, niin miksi inttää vastaan?

Vierailija
47/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun kauneinta on melko pitkä ja sirorakenteinen nainen. Hoikat reidet ja pieni vyötärönympärys ja kapeat hartiat. Sellainen upea ja näyttävä, mutta pienikokoinen. Jos taas leveäharteinen tai paksujalkainen olisi niin mieluummin pienuutta sitten edes pituudessa... muuten on sellainen ISO, ja se nyt on pahin. Siis mun makuun.

Vierailija
48/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 168/47, tavoite ehkä 55. Mutta se pitäisi saada lihaksena. Kerran olen painanut 60kg (ilman raskautta) ja ne kilot oli hankittu roskaruualla, sokerilla ja viinillä, olin lihava, keskivartalolihava löllerö.

Vierailija
49/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

150/90

Vierailija
50/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen nykyisiin mittoihin, 168/52.

Vierailija
51/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä 160/47, tavoitteena olisi pudottaa vielä muutama kilo mutta kuitenkin vain sen verran että kuukautiskierto ei häiriinny.

Vierailija
52/53 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut tosissaan mieleen haaveilla olevani eri pituinen koska siihen on kovin vaikea vaikuttaa. Olen tasan 160 cm pitkä, mutta olisin ehkä mielelläni muutaman sentin pidempi, n. 164 senttinen jos aivan tarkkoja ollaan. Olisin tehnyt mielelläni esim. petite-mallin keikkoja opiskellessa (jos olisi irronnut), mutta ainakin hakemiini paikkoihin raja oli yleensä 163-164. Olen kyllä ollut kynsi-, hius- ja kasvomallina ihan pari kertaa.

Olen harrastanut balettia lapsesta asti, joten ihanteeni on sitäkin kautta siro ja sulavaliikkeinen, mutta hyväksyn kyllä muunkinlaiset ihanteet. Painostani en ole aivan varma, mutta alle 50 se on ja sopiva.

Siskopuoleni taas on 176-senttinen eikä siro ollenkaan, mutta silti naisellinen ja vientiä on riittänyt aina eikä varmasti vähiten hänen luonteensa vuoksi. Itsellänikin on aivan ihana mies kyllä. <3

Olen vähän samaa mieltä, ettei missikisoihin ja yleensäkään kauneuskilpailuihin osallistu naisista kauneimmat, mutta tällätyimmät. Malleilla taas on monesti vähän monenlaista ongelmaa. En sitten tiedä onko se kauneus edes tärkein kriteeri painon/pituuden suhteen, itselläni mitat vaikuttavat oleellisesti suorituksiin ja mm. terveyteen. 

Vierailija
53/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm ja 60kg

54kg ois hyvä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi