Missä mitoissa olisit meluiten (tyttö/nainen)
Tähän ei nyt lasketa muunsukupuolisia tai muita.
Itse vastaan omat mitat
164cm/52kg
Haluaisin painaa ehkä 49kg mutta ehkä sitten tammikuussa.
Kommentit (53)
Lasketaanko tähän se, että se paino tulis syömällä ihan mitä vaa yms yms yms?? =DD
eli jos voisin siis taikoa jonku tietyn painon ja se pysyis ihan sama mitä tapahtuu, niin
161 cm eli mun oma pituus ja 55kg. :D
mut jos toi vaatis sitä että en sais syödä mitään tai nauttia elämästä, niin isompiki paino riittäis.
Miehenä ihmetyttää miksi naiset haluaisitte olla lyhyempiä kuin jo olette?
Miksi haluaisitte olla noin kamalan laihoja? Itse olen 171/72 ja näinkin on ihan hyvä, mutta ihanne olisi joku 68-69 kg. Ei yhtään vähempää, koska ei halua näyttää miltään luisevalta rusinalta!
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan, että olisi mukavaa olla pieni. Alennusmyynneissäkin olisi paremmin kivaa jäljellä ja mielestäni vaatteet istuvat nätimmin pienillä mittasuhteilla.
Kadehdin aina kaikkia ystäviäni, jotka ovat minua päätä lyhyempiä ja sirorakenteisia. Ovat minun silmiini kauneimpia.
Tavoitepainoni nyt laihduttaessa on 60-65kg, olen 169cm.
Alle 55 kiloa, ainakin nuorempana 52 kiloa oli se omin paino kun oli hyvä olo ja vaatteet istui päälle nätisti. Pituutta on 163cm ja en mikään tiimalasi ollut silloinkaan vaan keskivartalo ja käsivarret on olleet aina murheenkryyni eli voisivat olla löllön sijaan timmit. Toki nyt painoa on +80 kiloa ja pelkkää löllöä on joka paikassa ja olo aivan kaamea.
Ensimmäinen tavoite on saada jokainen ympärysmitta alle metriin ja paino noin 70 kiloon.
Pituus miinus 20. Kaikki muu on ylimääräistä.
Nyt on ihan hyvä, 172 cm ja 61 kg. En halua olla lyhyempi enkä pidempikään.
Vierailija kirjoitti:
Pituus miinus 20. Kaikki muu on ylimääräistä.
No on tuokin vielä aika paljon. Minä painaisin 150 kg :D
149cm/84,5kg, unelma mittani olisi vähän päälle 165cm ja jotain 60kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan, että olisi mukavaa olla pieni. Alennusmyynneissäkin olisi paremmin kivaa jäljellä ja mielestäni vaatteet istuvat nätimmin pienillä mittasuhteilla.
Kadehdin aina kaikkia ystäviäni, jotka ovat minua päätä lyhyempiä ja sirorakenteisia. Ovat minun silmiini kauneimpia.
Ööh, alennusmyynneissähän pitkä löytää just hyvin vaatteita, eikä tartte lyhentää housuja jne? :D Siro ja hoikka voi pitkäkin olla, ei se vaadi 150cm pituutta. Itse olen yli 175 cm pitkä ja onhan tämä nyt tosi kätevää, kun ylttää ilman jakkaraa/apua tekemään juttuja.
Olen 166/135. Olisin niin onnellinen jos painaisin 100 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat yleismaailmalliseseti viehättävimpiä, sirot, vähän keskimittaista lyhyemmät. Tietenkin kohtuus kaikessa jos on mahdollista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, alennusmyynneissähän pitkä löytää just hyvin vaatteita, eikä tartte lyhentää housuja jne? :D Siro ja hoikka voi pitkäkin olla, ei se vaadi 150cm pituutta. Itse olen yli 175 cm pitkä ja onhan tämä nyt tosi kätevää, kun ylttää ilman jakkaraa/apua tekemään juttuja.
Pitkä voi olla suhteellisen siro, muttei kovin siro eikä siroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat yleismaailmalliseseti viehättävimpiä, sirot, vähän keskimittaista lyhyemmät. Tietenkin kohtuus kaikessa jos on mahdollista valita.
Jep. Ja just siitä syystä, aikojen alusta saakka kaikki missit ja mallit on olleet lyhyitä...jep jep. Jatka vaan untasi...
Olen 159 senttinen ja painan noin 50 kiloa. 46 kg on ollut minulle paras ja no jos voisin valita niin pari senttiä pituuttakin, mutta korkkarit ajaa asian tarvittaessa. :D
missit ja mallit eivät ole kauneimpia :D
Vaa'assa ei ole pattereita ettei tarvitse asiaa miettiä.
T ex-anorektikko