Yksinkertainen testi miehesi koolle
Jos jääykistyneen kalun työntää tyhjään wc hylsyn niin tavallista isomunaisen ottaa varressa ,kiinni,Jollakin terska on suurempi vaikka varsi sopii läpi.Normaali kokoinen voi helposti työntää hylsyn eli suurin osa miehistä.Pitkä kaluisen terska tulee kokonaan näkyviin mutta keskiverto miehellä näkyy vähän tai ei ollenkaan hylsyn päästä
Kommentit (195)
Älä leikittele vakavalla asialla
Ei mies täyttänyt standardia. Väljäksi jäi rullaan mutta ei haittaa meitä.
En ole ikinä tajunnut tätä pippelien mittailu-intoa, eihän kukaan tutki vaginankaan tiukkuutta astemitan kanssa.
Ainakaan itse en ole ikinä kysynyt miesteni mittoja, ei kiinnosta.
Eikö pääasia ole että se tuntuu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Jos hylsy on ympärysmitaltaan noin 14cm, ei siis se vessasta vedettävä joka on pienempi, niin 95% miehistä mahtuu siihen.
Tällä palstalla tosin hylsyt repeilee kaikilla ja niitä voi pistää kolme peräkkäin.
Www-sizemeup-info
Musta vähän tuntuu että tuo sivusto on tehty siksi että miehille tulisi parempi mieli. Niin monta miestä niistä noin neljästäkymmenestä joiden kanssa olen "silleen" ollut, on ylittänyt nuo mitat, että kyse ei voi enää olla siitä että minulle on vain sattunut isompikokoisimmat miehet. Semminkin kun miesten pituus, paino vaihtelu on ollut 160-205cm, 65-130kg.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa paperihylsyssä on jotain miehelle alkukantaista, koska itsekin aika murrosiässä tuota koitin ja silloin ei ollut kuin Serlan vakiokokoista pahvia.
Ei mennyt edes terska alkua pidemmälle, vaikka se on minulla suhteellisesti pienempi. Jollakin sen ajan rasvalla (Dermosil?) sitä koitin liukastaa, mutta tuloksena oli vain vettynyt ja levinnyt hylsy.
Luulin aina, että se johtuu oikealle kaartuvasta peniksestä, mitä häpesin silloin teininä tosi paljon.
35+ ikäisenä ekan kerran mittasin ympärysmittani ja se on 15,5 varresta ja yli 16 juuresta. Silloin ymmärsin että olen ilmeisesti oikeasti keskikokoa suurempi. Sitä ennen ajattelin, että satunnaisten naisten kommentit isosta mulkusta oli vain mielistelyä.
Saanko kysyä että oletko vasenkätinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hylsy on ympärysmitaltaan noin 14cm, ei siis se vessasta vedettävä joka on pienempi, niin 95% miehistä mahtuu siihen.
Tällä palstalla tosin hylsyt repeilee kaikilla ja niitä voi pistää kolme peräkkäin.
Www-sizemeup-info
Musta vähän tuntuu että tuo sivusto on tehty siksi että miehille tulisi parempi mieli. Niin monta miestä niistä noin neljästäkymmenestä joiden kanssa olen "silleen" ollut, on ylittänyt nuo mitat, että kyse ei voi enää olla siitä että minulle on vain sattunut isompikokoisimmat miehet. Semminkin kun miesten pituus, paino vaihtelu on ollut 160-205cm, 65-130kg.
Tuo sivusto perustuu kymmeniin tuhansiin mittauksiin ja moniin eri tutkimuksiin. Eli parasta saatavilla olevaa tietoa. Osa mittaustuloksista on vielä itse ilmoitettuja osassa tutkimuksia, mikä ei varmasti ainakaan keskiarvoa pienennä.
Mutta tarkkaan sä sun kumppaneita mittailet ja punnitset. :D Olisi kiva esim nähdä miten arvioit 14cm silmämääräisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Www-sizemeup-info
Tuo sivusto perustuu kymmeniin tuhansiin mittauksiin ja moniin eri tutkimuksiin. Eli parasta saatavilla olevaa tietoa. Osa mittaustuloksista on vielä itse ilmoitettuja osassa tutkimuksia, mikä ei varmasti ainakaan keskiarvoa pienennä.
Mutta tarkkaan sä sun kumppaneita mittailet ja punnitset. :D Olisi kiva esim nähdä miten arvioit 14cm silmämääräisesti.
Ja sanottakoon vielä että mietin kyllä itse ihan samaa aikanaan. En ole koskaan pitänyt itseäni keskivertoa isompana, pikemminkin häpeillyt kokoani, vaikka kaikkien tutkimusten mukaan hieman keskitason yli olenkin (16.5 / 4.5 cm).
Mahtuu silti wc-paperihylsyyn, siis sellaiseen ruskeaan normaalikokoiseen :D
Pieni muinaiset miehet ei paljon naisten kanssa ole ”silleen” ainakaan kovin monen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni muinaiset miehet ei paljon naisten kanssa ole ”silleen” ainakaan kovin monen naisen.
Puhu vaan omasta puolestasi. 100+ partneria ja lähes aina on pyydetty lisää.
t. 12/4
Nyt Serlan miehet ovat helpottaneet mittausta. Ostin talouspaperia ja hylsyn sisämitta on nyt sama 44 mm kuin vessapaperirullassakin. Pituus on entinen, 22 cm. Eli ei tarvitse enää ostaa kuin talouspaperia, niin saa selville, onko mitat standardissa, sen alle vai yli.
Kiitos sinne Mänttään, entiseen kesätyöpaikkaani. Jumpatkaa edelleen säännöllisesti alapään lihaksia, niin ei tarvitse pienentää standardeja.
Keksikääpä myös jokin arkipäivän tuote, millä voisi yhtä helposti verrata omia kiveksiä standardikokoon. Esim pahvirasia, jossa sisällä paperinenäliinoja?
Pituuteen nähden ohut on yli 22 cm. Joka rullan läpi menee.Kokemukseni mukaan pitkä ja ohut ei tahdo mennä sisälle jos ei ole täysin kiihottunut esileikeissä.Kivikova kyllä mutta pehmeähkönä meinaa taittua.Vähäisen kokemuksen mukaan harvinaisia kun puhutaan neljännesosametristä.Kipuja tuo ylipitkä enempi aiheuttaa kuin nautintoa
11/3 ei aiheuta kipuja mutta nautintoa kylläkin, ainakin minulle 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 12/4
Thaimaan tytöt tuota varmaan lisää pyytää pientä maksua vastaan juu;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 12/4
Thaimaan tytöt tuota varmaan lisää pyytää pientä maksua vastaan juu;)
Voi raukkaa, se että sun pitää hommasta maksaa, ei tarkoita sitä että meidän muiden tarttis ;) Ja muista myös se, että ei ole mikään häpeä hommautua neitsyydestä eroon maksullisissa jos ei muuten natsaa, mutta oota kuitenkin ensin että oot täysi-ikäinen.
Kylläpä täällä taas vitsiä pukkaa :) 12/4 :) semmoista tirriä olekkaan kuin korkeintaan kollikissalla, minä en ala ukkoni vehjettä mittailemaan kun tiedän ettei varmaan mahdu mihinkään paperi tötteröön, sormet yltää puoliväliin kun ottaa varresta kiinni ja pituutta on ihan just sopivasti ehkä 17 cm, kaikki yli sen on turhaa ja sattuu vaan. Minusta tuo paksu n 17 senttinen on ihan just paras voi panna kokoajan raivoisasti eikä satu kuin hetkittäin
Paksummasta vaikka vain keskimittaisesta saa enemmän nautintoa kuin pitkästä ja hylsyyn sopivasta.Herkät alueet alkupäässä eikä pohjassa
Onko teistä oikeesti joku työnnellyt vehkeitä paperirullaan.... Vaikka mahtuisikin nii, en kyllä kokisi tarvetta
:D jos koko kiinnostaa nii eikö se ole helpompi mitata tai näyttää jos joku ei ole ennen kookasta kullia nähnyt...
Terveisin isomela:D
Ei mahdu WC-paperihylsyyn sisään kuin pikkuisen kärkeä. Sen verran paksuutta on, lisäksi käyrä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas vitsiä pukkaa :) 12/4 :) semmoista tirriä olekkaan kuin korkeintaan kollikissalla, minä en ala ukkoni vehjettä mittailemaan kun tiedän ettei varmaan mahdu mihinkään paperi tötteröön, sormet yltää puoliväliin kun ottaa varresta kiinni ja pituutta on ihan just sopivasti ehkä 17 cm, kaikki yli sen on turhaa ja sattuu vaan. Minusta tuo paksu n 17 senttinen on ihan just paras voi panna kokoajan raivoisasti eikä satu kuin hetkittäin
Joko lyhyet sormet tai todella paksu. Esim. 1,5 litrainen limukkapullo on niin paksu että sormet yltää vain puoliväliin. Ei millään pahalla mutta epäilen puheitasi valheeksi. Saa olla naisella aika avara tavara jos sinne niin paksulla voi painella.
Mulla just mahtuu ojarumpuun.
Pituutta en itse edes yletä mittaamaan.