Yksinkertainen testi miehesi koolle
Jos jääykistyneen kalun työntää tyhjään wc hylsyn niin tavallista isomunaisen ottaa varressa ,kiinni,Jollakin terska on suurempi vaikka varsi sopii läpi.Normaali kokoinen voi helposti työntää hylsyn eli suurin osa miehistä.Pitkä kaluisen terska tulee kokonaan näkyviin mutta keskiverto miehellä näkyy vähän tai ei ollenkaan hylsyn päästä
Kommentit (195)
Taitaa pelätä jos jää väljäksi hylsyssä
Pieneksi käy wc hylsy kun kokeiltiin
Kokeiltiin. Lepotilassa menee juuri ja juuri sisään ja terskan verran näkyy toisesta päästä. Jäykän päähän jäi hylsy töpöttämään kuin "kruunu" liian pieneen päähän :D
Vierestä arvioituna jäykällä pituutta noin 2 hylsyn verran.
Muistattehan että ne vessasta vedettävät hylsyt on paljon pienempiä kuin standardikoko eikä ole tarkoitettu tätä testiä varten ;)
Mulla mahtuu hyvin standardihylsyyn ja nuppi kurkistaa kokonaan ulos rullasta. Eli 16 cm pitkä ja 13 cm ympärys. Vessasta vedettävään hylsyyn ei mahdu sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pelätä jos jää väljäksi hylsyssä
Vikahan on aina miehessä jos reikä tuntuu väljältä. Naisilla ei ole sellaisia kokopaineita kuin miehillä. Jos ei omista isoa niin sitten on pieni millä ei tee mitään.
Kai tuossa paperihylsyssä on jotain miehelle alkukantaista, koska itsekin aika murrosiässä tuota koitin ja silloin ei ollut kuin Serlan vakiokokoista pahvia.
Ei mennyt edes terska alkua pidemmälle, vaikka se on minulla suhteellisesti pienempi. Jollakin sen ajan rasvalla (Dermosil?) sitä koitin liukastaa, mutta tuloksena oli vain vettynyt ja levinnyt hylsy.
Luulin aina, että se johtuu oikealle kaartuvasta peniksestä, mitä häpesin silloin teininä tosi paljon.
35+ ikäisenä ekan kerran mittasin ympärysmittani ja se on 15,5 varresta ja yli 16 juuresta. Silloin ymmärsin että olen ilmeisesti oikeasti keskikokoa suurempi. Sitä ennen ajattelin, että satunnaisten naisten kommentit isosta mulkusta oli vain mielistelyä.
Pakko oli kokeilla, ei mahdu läheskään ja hylsy halkaistuna tulee 5cm läpi. Vähän epäilen tämän testin luotettavuutta kun olen siinä ymmärryksessä että oma tappi on aika vakiokokoa.
Jos hylsy on ympärysmitaltaan noin 14cm, ei siis se vessasta vedettävä joka on pienempi, niin 95% miehistä mahtuu siihen.
Tällä palstalla tosin hylsyt repeilee kaikilla ja niitä voi pistää kolme peräkkäin.
Www-sizemeup-info
Naiset ei halua nolata pienen omaavia miehiään.Siksi jakauma
Okei, tein tän yksinkertaisen testin. Tavallinen ruskea wc-paperihylsy. Ei ihan mahdu rullaan, liukkarilla varmaan. menisi jos rulla olisi toisenlaista materiaalia. Kun taas rullan laittaa rinnalle niin tulee reilun nupin verran yli. Mulkku on siis noin 16-senttinen ja noin 4-4.5cm paksu.
Mitä tää testi kertoo mulle? Sen että en voi nussia vessapaperirullaa? No kiva kai tietää tämäkin.
Enenpi taitaa kertoa paksuudesta.
Ette ole lukeneet kaikkia vastauksia. Nuo hylsyjen mitat on Mäntän pehmopaperimiesten keskiarvoja. WC-paperirullan hylsyn sisäläpimitta on paksuuden ja talouspaperirullan hylsyn pituus on pituuden keskiarvo. Paksuus on naiskumppaneiden mittaama ja pituus itse ilmoitettu. Siksi pituudessa (22 cm) on hieman "Lapin lisää".
Tein testin...väljää on, eikä edes klunssi näy... Hävettää, että on näin pieni, kun ainakin kaikilla palstalaisilla (edustaa hyvin suomalaista keskiarvoa) hylsy on ahdas ja klunssikin kurkkii hylsystä. Viikonloppu meni pilalle, huono alku tälle vuodelle.
Nyt pitää hävittää kaikki vessapaperirullat kotoa, ettei vaimo voi tehdä samaa testiä minulle. Olisi noloa, jos vaimo saisi tietää, että minulla on näin paljon keskimääräistä pienempi vehje.
Mutta kun on kerran vaimo, niin hän taitaa pitää pienemmästä varustuksesta. Naisiakin on eri kokoisia. Vakka kantensa valitsee.
Miksi sitä pitäisi ruveta testailemaan, kun kaikki osapuolet ovat oikein tyytyväisiä?
Heitän haasteen.
Keksikää joku jotain nolompaa kuin aikuinen mies sovittamassa vehkeitään wc-paperirullan hylsyyn ja tilittämässä tuloksia vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Heitän haasteen.
Keksikää joku jotain nolompaa kuin aikuinen mies sovittamassa vehkeitään wc-paperirullan hylsyyn ja tilittämässä tuloksia vauvapalstalle?
Ylemmyydentuntoinen wc-paperirullatopikkia lukeva seksipalstailija rehvastelemassa siveellisyydellään.
Se on vain miehien dna::ssa.Miten iso penis muihin miehiin nähden.Nainen kokee tärkeämmäksi läheisyyden ja toisen huomioimisen.Tottakai mikrokokoinen vähentää mahdollisuutta nautintoon mutta mies voi antaa orgasmin naiselleen muutenkin.Miehet kilpailee yleensä kaikessa muussakin.Naisen kannattaa kehua miehen varustusta ja rakastelutaitoja säännöllisesti niin lopussa kiitos seisoo.😀😀
Mieheni ei anna tuoda hylsyä lähellekään kaluaan, on kuulemma liian karheaa materiaalia :(