Jaa-a, mitähän sitä tekisi taas ruoiksi seur päivinä...mitä teillä?
Joulu oli ja meni, uudenvuodenaattoon muutama päivä ja lounaat/päivälliset taas mietinnässä, kraaaaah😟😵
Kommentit (49)
Tuhlaan jämiä parhaani mukaan.
Kinkkua aion pilkkoa kinkkukiusaukseen ja siivun pistän pakkaseen hernerokkaa varten.
Smetanaa laitan keittoihin ja kastikkeisiin.
Katkaravunpyrstöjä menee wokkiin ja aasialaiseen soppaan.
Blinit jo paistoin ja niiden kanssa saatiin loppuun metsäsienisalaatti ja mäti.
Lasagnea tänään. Olipa hyvää . Jouluruokia ei tee enää yhtään mieli. Kinkunjämät pakkasessa odottamassa hernekeittopäivää.
huomenna aion keittää niin proosallista ruokaa kuin perunapuuroa, se on herkkua. sunnuntaina jotain keittoa, ehkä jauhelihasta ja sellainen satsi että pariksi päiväksi riittää.
Eilen tortillaa, tänään makaronilaatikkoa, huomenna kalapuikkoja
Tänään vetäisin vain makkaraperunat, huomenna kun jaksaa mennä isoolle kaupoolle asti niin luvassa olisi silakoita muusilla ja salaatilla, ja jos löytyy sopiva kimpale possun kylkeä niin hauduttelen tuosta japanilaista chashua nuudelikeittoon jota olen himoinnut jo päiviä.
Mä teen just nyt laatikoita (mulle ja miehelle) sekä peruna-porkkanamuusia (lapsille). Niiden kanssa tofua ja lihapullia (lihapullat on mun isän tekemiä ja sulatin vain ne, tofu on kuorrutettu joulupöytään).
Tänään lohipastaa ja huomenna samaa.
Tänään on tietenkin pitsaperjantai.
huomenna tacoja.
Sunnuntaina käydään hienosti ABC:lla syömässä.
Maanantaina helpotetaan viikon alkua ja käydään Mäkkärillä.
Tiistaina juhlitaan uutta vuotta ja on nakkeja ja perunasalaattia.
Keskiviikkona käydään varmaan kebabilla.
Persettä, pillua ja pinaattia. sekä Pannaria illalliSEKSI.
T. Asko Vilenius
Eilen syötiin kalkkunan filerullaa ja riisiä salaatin kanssa, sitä tänään lounaallakin. Tänään jauhelihapihvejä, perunoita ja kastiketta. Huomenna paistettuja perunoita ja makkaroita. Sunnuntaina kaikki mahdolliset jämät.
Maanantaina mennään kavereille uudeksi vuodeksi, siellä sitten kokkaillaan yhdessä jotain.
Joulun juustoja, kinkkua ja kermaa on hyvin jäljellä. Voisin tässä iltapalaksi pyöräyttää nopeasti kermaisen ja juustoisen kinkkupastan.
Pastaan löytyy mausteet, sipulit ja paprikat.
Tänään oli spagetti ja jauhelihakastike
Lauantaina naudan minuuttisuikaleet ja perunat lounaaksi ja illalla homejuustokeitto
Sunnuntaina kalakeitto ja jokin ruoka, josta riittää myös maanantaille.
Pari kinkkuviipaletta, lusikallinen silliä sekä jonkinverran hirvipaistia ja salaattia jäi yli. Kinkku ja silli lens roskiin ja paisti meni salaattiin. Sitä oli siis eilen.
Tänään kanatortillaa ja huomenna tehdään pitsaa. Su, ma ja ti eväistä ei vielä tietoa.
Tätä pahuksen kinkkua jyrsitään varmasti koko loppuvuosi. Miehen oli pakko sada suurin kinkku mitä oli tarjolla. Mulla alkaa jo tökkimään.
känkkäränkkä kirjoitti:
Tätä pahuksen kinkkua jyrsitään varmasti koko loppuvuosi. Miehen oli pakko sada suurin kinkku mitä oli tarjolla. Mulla alkaa jo tökkimään.
Voihan sitä pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Voihan sitä pakastaa.
Hyvä kommentti. Ehdoin sitä miehelle, hän tokaisi että: "katsotaan sitä sitten myöhemmin". Milloinka myöhemmin? Sitten kun se kinkkuraato alkaa haisemaan ja mätänee käsiin, vai? Yritän ehdottaa pakastamista uudestaan, vaikka huomenna, jospa tuo mies olisi jo suostuvaisemmalla tuulella.
Joka tapauksessa, kiitti vinkistä. :D
Nyt kaipaan jotain ihan tavallista. Huomenna kalapuikot ja muusi, sunnuntaina bataatti-perunasosekeitto, maanantaina spagetti ja jauhelihakastike.