Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen menee päivystykseen täysissä meikeissä ja hiukset viimeisen päälle tuunattuna??

Vierailija
27.12.2019 |

Kuka edes jaksaa varta vasten meikata ja laittaa hiuksia viimeisen päälle KIPEENÄ ja päivystystä varten?! HEI HALOO!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy? Odotatko itse päivystyksessä, vai meneekö tutut näin päivystykseen? Oletko töissä siellä?

Vierailija
2/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka ei näe mitään syytä pestä meikkejä pois ja sotkea tukkaa tarkoituksella päivystyskäyntiä varten.

There.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä! Itse aina käyn pesemässä meikit pois ennen kuin menen päivystykseen. Joskus hankalaa, jos pitää käydä kodin kautta, mutta semmosta se elämä on.

Vierailija
4/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka juhlissa ja tulee siellä kipeäksi niin että on pakko mennä päivystykseen?

Vierailija
5/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on oikeasti kipeä eikä tunne tarvetta näyttää homssuiselta ollakseen uskottava.

Vierailija
6/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka ei näe mitään syytä pestä meikkejä pois ja sotkea tukkaa tarkoituksella päivystyskäyntiä varten.

There.

Siskoni lähti suoraan töistä hakemaan minua töiden jälkeen päivystykseen. Kumpikin siellä sipsutettiin korkkareissa ja meikeissä mutta ilmeisesti olisi pitänyt käydä ensin kotona pesemässä pois.

Vierailija
7/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ap! Oisko vaikka juhlista tulossa? Ja mitäpä se ap:lle kuuluu kuka menee missäkin meikeissä ja missäkin vaatteissa!

Vierailija
8/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos vaikka kesken työpäivän joutuu lähtemään

Vierailija
9/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tässä vielä odottaa vastausta. T. Päivystyksessä työskentelevä ja kohta lähdössä yövuoroon.

Vierailija
10/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi minä. Kroonisen sairauden pahenemisvaiheissa toimintaohje on mennä päivystykseen, ottavat sitä kautta osastolle. Mitään hengenhätää ei ole, eikä lähtö ole yleensä niin kiireellinen, etteikö ehtisi viettää sairaalan ulkopuolista normaalielämää.

Vierailija
11/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kysyy? Odotatko itse päivystyksessä, vai meneekö tutut näin päivystykseen? Oletko töissä siellä?

Odotan päivystyksessä kipeän vauvan kanssa. Pienellä kuumetta ja nuhaa.

Vierailija
12/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset.

Vierailija
13/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sille pienelle sairaalle läsnä ja naama pois puhelimesta. T. Eka

Vierailija
14/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sille pienelle sairaalle läsnä ja naama pois puhelimesta. T. Eka

Tämä!!!!

Vierailija
15/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitetaan ihmisten ilmoille mennessä, jos ei ole tyyliin sydänkohtaus tai aivoinfarkti.

Itse föönasin hiukseni synnytykseen.

Vierailija
16/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap noin tyhmä? Jos on sattunut aamulla meikkaamaan, ja tulee myöhemmin tarve lähteä päivystykseen, niin pitäiskö ne meikit pestä pois? Hohhoijaa...

Vierailija
17/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon joskus miettinyt. Toki lähtö päivystykseen tulee joskus yllättäen (ja sehän on päivystyksen perimmänen tarkoitus!), on hoidettu lukematon määrä kesken juhlia tulleita haavoja/vammoja, mutta sitä en kyllä ymmärrä, että oot oksentanut kolme päivää kertomasi mukaan ja tulet täydellisillä huultenrajauksilla päivystykseen. 

nimim. päivystyksessä töissä

Vierailija
18/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei voi mennä maitokauppaankaan ilman laittautumista. Eräällä rouvalla mies ei saanut mennä pihalle shortseissa vaan piti olla puku päällä ja rouvalla oli täys tällinki, meikit ja se harva tukka tupeerattuna sellaiseksi pehkuksi. 

Vierailija
19/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laittaisin, jos pysyisin pystyssä edes lavuaarin reunaan nojaten ja tukea ottaen.

Vierailija
20/20 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi tälläistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän