Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin koko joulun yksin kotona

Vierailija
27.12.2019 |

Kun en saa naista vaikka olen mukava ja komea :(
M32

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kamalaa. OOtko ihan yksin maailmassa? ei äitiä, isää, sisaruksia ystäviä , sukua?

Vierailija
2/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke. Silmät turvonneena sinua ei ainakaan kukaan huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä itke. Silmät turvonneena sinua ei ainakaan kukaan huoli.

Ei hyvän tähden, onko mun äiti oppinut käytyämään nettiä? Nyt ei kukaan ole enää turvassa...

Vierailija
4/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko äiti, että olet mukava ja komea?

Vierailija
5/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme. 

Vierailija
6/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olen nuori, kaunis, isorintainen nainen, mutta täysin yksin. Olen myös älykäs, mukava, rikas ja antelias. Ainoa ongelmani on, että olen hyvin vaatimaton, en osaa kehua itseäni.

Vierailija
7/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaltaisiasi miehiä. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että tulisin lohdukkeeksi naisystäväksesi, mutta olen jo yhden miehen kanssa enkä hänestä halua erota.

Vierailija
8/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miestä sitten.

Vierailija
9/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli N28

Vierailija
10/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka yrittää löytää keinoja tehdä elämästä mukavampaa sinkkuna, niin hyvä mieli ja itsevarmuus houkuttelee naisia.

Vierailija
11/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vaativat sitä kalsarimalli-prinssiä?

Vierailija
12/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä oppinut itkemään omaa naisettomuuttani, mutta vuosivuodelta se aiheuttaa päähäni vain sen ajatuksen, että varmaan voisin elää koko lopun elämääni ilman naista. Kohta alan olla jo siinä iässä, että "pitäisi" olla perheet, omakotitalot sun muut hankittuna, mutta oma elämä on suunnilleen yläasteelaisen tasolla. Kuka helvetti sellaisen "miehen" kanssa mihinkään alkaa? Helpommalla vaan pääsee kun osaisi kokonaan kadottaa sisimmästään sen ajatuksen parisuhteesta ja siihen liittyvistä asioista, ja eläisi vaan omaa elämäänsä. Ehkä vielä jonain päivänä...

Nyt vaan odotan sitten miten joku kohta tarttuu tässäkin viestissä siihen, että miten moni palstalla pyörivä nainen minut muka haluaa, mutta kun ei se ihan niinkään mene.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
13/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vielä pari vuotta.

Jos sillä saisit.

Vierailija
14/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosi mukava, lihava ja leppoisa yh 45v. Syödään jouluruoan jämiä lasten kanssa. Olet tervetullut syömään kanssamme. 

Täällä hoikka ja hottis juuri pihtarista eronnut milf puutteessa, tervetuloa tyydyttämään. Ai niin, ei kelpaa vanhat rummot.

Vierailija
15/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raapii päätä mietteliäänä*

*sanoo naispelolle jotain kannustavaa*

*tarjoaa ap:lle nenäliinan*

*häippäsee keskustelusta*

Vierailija
16/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?

Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.

Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.

Vierailija
17/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt ihan tosissani, että onko täällä miehiä. Siis onko nämä aloittajat ja osa keskustelijoista miehiä ihan oikeassa elämässä?

Olen monta vuotta etsinyt miestä, joka osaa kirjoittaa auttavasti. Miestä, joka haluaa sitoutua, haluaa perustaa perheen ja hänellä olisi työ. Ei ole tullut vastaan. Siksi muutin Ruotsiin, että löytäisin. Mut piru vie olen ujo ja haluan päästä helpolla. Ja olen itse 28-vuotias nainen, käyn työssä, opiskelen huvin vuoksi toista amk-tutkintoa. En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Olisi ihana saada rinnalle mies, joka tykkäisi kanssani esim käydä ajelemassa pitkin maita ja mantuja, käydä vaikka päivävaelluksilla, testata uusia ruokia, perustaa ehkä joskus perhe. Tärkeintä olisi kuitenkin keskinäinen kunnioitus ja rentous.

Mutta yleensä kaikki kaatuu alkoholin käyttöön, minun huonoon kohteluun tai sitten liian ahdistavaan käytökseen.

Kaunis ideaali, mutta liittyykö tuo unelmamiehesi jotenkin aloitukseen? 🤔

Vierailija
18/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ahdistavaan käytökseen?

Eli ei ole pilkulleen sellainen kuin haluaisit eikä tee kaikkea pilkulleen kuten haluaisit.

Vierailija
19/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä?

Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.

Vierailija
20/59 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä?

Sellaista kohtaloa en toivo kenellekään. Tosi julmia kommentteja täällä muutenkin.

koska nykymiehen osa on tyytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi