Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
101/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea hörhöketju :D Lapsi kuullut teidän puhuvan pikkusisaruksesta ja koska ei tykkää huomion menetyksestä, niin "henget" vinkkaa, ettei pidä ryhtyä lapsentekoon. Ja mammat uskoo.

Meidän nelivuotias näki vaatekaapissa jääkarhun. Ihan kiltti oli kuulemma. Sanoin vaan, että sehän mukavaa.

Juuri näin. On kyllä huolestuttavaa vanhempien realiteettien puute jos menevät mukaan lapsen tasolla harhoihin, jotka eivät lapsella ole edes ns harhoja vaan selviytymiskeino koodata pelko tulevasta sisaresta.

Vierailija
102/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaamurarius tukee kaikkea antikristillistä ja uskontojen sekoittamista, niillä ovat Raamatut Tanakit Toorat ja Koraanit rinnakkain. Suomea viedään pimeyteen niitten globaaliopeilla. 40 000 rapparia johdossa on karu lukema, myös Kirkon johdossa hrr!

No on vain yksi jumala. Vapamuurarit ovat ihsn oikeassa siinä. Eri uskonnot vain nimeävät sen eri lailla ja keksivät sille eri ominaisuuksia.

Eivät ne ole yksi jumala vaan monijumalaisuutta josta sanoo jo 1 käsky:

Minä olen herra sinun Jumalasi, älä pidä MUITA jumalia.

Ei kahta sanaa asiasta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan näistä lapsilleen tätä tuputa eikö selitä lapsille asioita näin. Lapsen juttuja voi kuunnella terveen kiinnostuneesti ja ITSE selvitellä asioita. Kukaan ei ole lapsen ajatusmaailmaa sekoittamassa.

Vierailija
104/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta-esoteerikko tässä. Haluan tuoda sen tarkennuksen mukaan että henget eivät ole koskaan ”aaveita” tai ”kummituksia”, vaan aina joko maanläheisiä vainajia tal rauhattomia vainajia. Eli eläneen ihmisen sieluominaisuus (joskus myös astraalikeho/eetteriekeho), jonka herkkä ihminen voi aistia. Nämä ovat tavallista normisettiä (itse koko ajan palautan näitä oikeaan paikkaan) eivätkä nämä ole pelottavia. He eivät yleensä itse ymmärrä tilaansa eikä tarkoitus ole pelotella laisinkaan. Ovat vain hämmentyneitä.

Pieni lapsi muistaa yleensä myös n. 1-3 edellistä elämäänsä siinä ikävuosina 1-5. Sekin on normaalia. Kuten myös ystävät (”mielikuvitusystävät”) jotka ovat tuon puoleisen energiaentiteettejä eli sielutason ystäviä.

Joo ei, mun tuntemat kummitukset ei oo mitenkään hämmentyneitä.

Tulevat tervehtimään tietyissä paikoissa mutteivät tosiaan ole mitenkään jumissa väärässä paikassa, koska ei he aina sielä oo. Yksi saattaa olla vähän tahallaan pelotteleva mutta muut on ollu ihan perus porukkaa.

Inolla odotan kyllä tokan lapsen tarinoita, ovatkohan ihan erilaisia kuin esikoisen kertomukset.

Vierailija
105/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja ”tapaan” entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai ”meditaatiohorroksessa”. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät ”lohduttamassa”. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muistan lähinnä maan, aikakauden, ammatin jne mutta en nimiä tai kaupunkeja.

Tällainen muistaminen on itse asiassa liki kaikille mahdollista. Eri asia sitten tekeekö tiedolla mitään. Minulle se lähinnä luo ”turvaa” siitä että yämä ei ole ainoa kerta ja vielä sitä ehtii touhuta seuraavillakin kerroilla :)

T. N40

Kuulostaa mielenkiintoiselta, kiitos kun kerroit. :) Tiedätkö miksi olet syntynyt tässä elämässä Suomeen? Voiko sitä jotenkin selvittää?

En oikein tiedä tarkkaan miten sen selvittäisi, ehkä hyvä selvänäkijä saattaisi osata katsoa akaasisten aikakirjojen elämänsuunnitelmaa. Mutta sen tiedän että täällä kerätään kokemuksia ja opitaan, ja siksi valitaan hyvin erilaiset olosuhteet. Esim ensin köyhä, sitten rikas. Ensin terve, sitten sairas. Mun tapauksessa edellisellä kerralla ihanat rakastavat vanhemmat, nyt hakkaavat julmat väkivaltapaskat.

Eli erilaisia kokemuksia ja olosuhteita tulee eri kerroille. Jostain luin että mitä vaikeampi elämä, sitä nopeammin kehittyy, mutta en tästä osaa sen tarkemmin arvioida miten kehitys tapahtuu ja millä parametreilla.

Kirjallisuutta löytyy, edim Sylvia Browne, Lisa Williams, Eben Alexander.

Ettei vain tämä "kykysi" ole kehittynyt traumaattisen lapsuuden/nuoruuden seurauksena?

Vierailija
106/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja ”tapaan” entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai ”meditaatiohorroksessa”. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät ”lohduttamassa”. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muistan lähinnä maan, aikakauden, ammatin jne mutta en nimiä tai kaupunkeja.

Tällainen muistaminen on itse asiassa liki kaikille mahdollista. Eri asia sitten tekeekö tiedolla mitään. Minulle se lähinnä luo ”turvaa” siitä että yämä ei ole ainoa kerta ja vielä sitä ehtii touhuta seuraavillakin kerroilla :)

T. N40

Kuulostaa mielenkiintoiselta, kiitos kun kerroit. :) Tiedätkö miksi olet syntynyt tässä elämässä Suomeen? Voiko sitä jotenkin selvittää?

En oikein tiedä tarkkaan miten sen selvittäisi, ehkä hyvä selvänäkijä saattaisi osata katsoa akaasisten aikakirjojen elämänsuunnitelmaa. Mutta sen tiedän että täällä kerätään kokemuksia ja opitaan, ja siksi valitaan hyvin erilaiset olosuhteet. Esim ensin köyhä, sitten rikas. Ensin terve, sitten sairas. Mun tapauksessa edellisellä kerralla ihanat rakastavat vanhemmat, nyt hakkaavat julmat väkivaltapaskat.

Eli erilaisia kokemuksia ja olosuhteita tulee eri kerroille. Jostain luin että mitä vaikeampi elämä, sitä nopeammin kehittyy, mutta en tästä osaa sen tarkemmin arvioida miten kehitys tapahtuu ja millä parametreilla.

Kirjallisuutta löytyy, edim Sylvia Browne, Lisa Williams, Eben Alexander.

Ettei vain tämä "kykysi" ole kehittynyt traumaattisen lapsuuden/nuoruuden seurauksena?

Ei, minulla ei ole mitään mt-ongelmaa eikä muuta vastaavaa. Mikähän tarve sinulla on yrittää mitätöidä kaikkien ketjussa kirjoittaneiden sanomisia? Ole uskomatta, ei kukaan ole sinulta vaatinut mitään. Ymmärrän kyllä että epätietoisuus on kurja tunne.

Vierailija
107/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurarien lisäksi on paljon muitakin organisaatioita ja niihin kuuluu usein erittäin koulutetut, korkeassa asemassa olevat henkilöt. Usein korkeat virkamiehet, lääkäreitä, juristeja, bisnesjohtajia jne. Kaikki tämä tehdään piilossa koska yleinen mielipide on juuri tämä hulluksi haukkuminen mitä ketjussakin näkee.

Löytyy teosofit, kristosofit, ruusuristiläiset, amorc, temppeliherrat/ritarit, opus dei, ordo templi orientis, rapparit, le droit humaine... lista on pitkä.

Olen itse muutamassa näistä ja voin sanoa sen verran että erittäin suuri osa näistä jäsenistä on miehiä. Se tyypillinen ”akkain vouhotusta” ei päde todellakaan näihin. Esim juuri ruusuristit, temppeliherrat tms jatkavat vuosisataista korkeatasoista ja ylevää tiedon etsimisen perinnettä ja maailmankaikkeuden lainalaisuuksien jakamista. Voi kun tietäisitte mitä kaikkea näissä voi oppia! Maailmankuvanne muuttuisi täydellisesti. Siksi nämä ovat ”sala”seuroja koska kaikki eivät pysy omaksumaan tai ymmärtämään olemassa olevaa tietoa.

Vierailija
108/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luterilaisen kirkon papiston jäsenten vapaamuurarius on saatu selville? Tää jäi vaivaamaan aiemmin ketjussa. Eikö jäsenlista ole salainen?

Vierailija
109/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pelottava että hörhöt saavat lisääntyä normaalisti. Millainen mahtaa lapsesta kasvaa, kun äiti selittää tavalliset mielikuvituskaverit yliluonnollisiksi ilmiöiksi?

Lasun paikka olisi, ehdottomasti. Vanhemman tehtävä on olla peruskivi, ei lietsoa lapsen jo valmiiksi riittävän vilkasta mielenmaailmaa ja sekoittaa kuviteltua todellisuuteen.

Miksi kutsut ilmiötä yliluonnolliseksi, kun muistot edellisistä elämistä ovat täysin luonnollisia? Se, jos sinä et jotain ymmärrä ei tarkoita ettei sitä olisi.

Vierailija
110/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa.

Ne jotka eivät usko henkimaailmaan pitävät siihen uskovia hörhöinä sekopäinä.

Ja ne jotka uskovat henkimaailmaan ajattelevat; miksi nuo ei tajua uskoa!

Itse ajattelen meidän jokaisen tietoisuustasomme vaikuttavan todellisuuteen jonka koemme.

Itse olen aika hörhähtänyt... jo nuoresta alkaen :D

Vierailija
111/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pelottava että hörhöt saavat lisääntyä normaalisti. Millainen mahtaa lapsesta kasvaa, kun äiti selittää tavalliset mielikuvituskaverit yliluonnollisiksi ilmiöiksi?

Lasun paikka olisi, ehdottomasti. Vanhemman tehtävä on olla peruskivi, ei lietsoa lapsen jo valmiiksi riittävän vilkasta mielenmaailmaa ja sekoittaa kuviteltua todellisuuteen.

Anteeksi nyt mutta hörhöt?! Ooma ja Aya eivät ole mielikuvituskavereita ja lapsi ei ole peloissaan eikä kateellinen sisaruksesta. Lapsemme elää tässä maailmassa eikä toisessa todellisuudessa. Miksi lasu?

Vierailija
112/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vain lapsille ilmesty. Kyllä jotkut herkät aikuisetkin niitä aistii. Itse kuulun tällaisiin. Tämä asettaa tietyt haasteensa nykymaailmassa, jossa sellaisiin asioihin ei uskota yleisesti. Pieneltä lapselta menee mielikuvitusystävinä (ja osa niistä onkin ihan aidosti omaa fantasiamaailmaa pelkästään), mutta jossain vaiheessa sitä joutuu opettamaan että nämä on sellaisia asioita joista ei kannata kauheasti kaikille puhua, yksityisiä juttuja.

Mä näen valopalloja ja ja lasermaisia valonsäteitä.

Millaisissa tilanteissa sä näet valopalloja? Mä näen myös.

Vierailija
113/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vain lapsille ilmesty. Kyllä jotkut herkät aikuisetkin niitä aistii. Itse kuulun tällaisiin. Tämä asettaa tietyt haasteensa nykymaailmassa, jossa sellaisiin asioihin ei uskota yleisesti. Pieneltä lapselta menee mielikuvitusystävinä (ja osa niistä onkin ihan aidosti omaa fantasiamaailmaa pelkästään), mutta jossain vaiheessa sitä joutuu opettamaan että nämä on sellaisia asioita joista ei kannata kauheasti kaikille puhua, yksityisiä juttuja.

Sinulla on skitsofrenia. Hanki lääkkeet ja hae apua niin paranet.

Vierailija
114/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihan realistista sillä ne ovat plasmaa ja ionisoitunutta sähköä! WOW! Kerro lisää! Mikä veriryhmä sulla???

Eli en näe näitä koko ajan, mutta etenkin meditoinnin yhteydessä näen energiaa ilmassa (vähän niin kuin kuuman ilman aiheuttamaa värähtelyä) ja joskus tuosta energiasta pongahtaa esiin noita valoja. Ovat näkyvissä vain hetken, mutta kuitenkin aivan selvästi havaittavissa. Uskon, että olen tavallista herkempi ja varmaan opettelemalla pystyisin kommunikoimaan henkimaailman kanssa paremminkin, mutta en ole uskaltanut vielä lähteä yrittämään koska pelkään jokseenkin negatiivia energioita (Tosin noi valot on kuulemma positiivinen merkki) Veriryhmä on AB tosin en muista onko plussa vai miinus...

Vierailija
115/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä ja suuri osa ihmisistä ei aisti näitä, ei tarkoita että tämä olisi mielisairaus. Vuosisatojen aja ihmiset ovat kertoneet yliluonnollisia kokemuksia, miksi ei mielestäsi ole mahdollista että ehkäpä tässä voisikin olla totuuden häivää -pystyväthän koiratkin haistamaan asioita joihin sinä et pysty ja linnut taas suunnistavat sisäisen kompanssin avulla.

Vierailija
116/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä ja suuri osa ihmisistä ei aisti näitä, ei tarkoita että tämä olisi mielisairaus. Vuosisatojen aja ihmiset ovat kertoneet yliluonnollisia kokemuksia, miksi ei mielestäsi ole mahdollista että ehkäpä tässä voisikin olla totuuden häivää -pystyväthän koiratkin haistamaan asioita joihin sinä et pysty ja linnut taas suunnistavat sisäisen kompanssin avulla.

Itse asiassa monissa alkuperäiskulttuureissa nuoruudessa puhkeavia psykoottisia oireita pidetään merkkinä siitä, että ihminen on saanut parantajan lahjat ja kykenee olemaan yhteydessä henkimaailmaan. Ihminen joka olisi saanut täällä skitsofreniadiagnoosin, koulutetaan näissä kulttuureissa shamaaneiksi ja tietäjiksi, joilla on erityinen herkkyys ja kyky olla yhteydessä henkien maailmaan. Tässä mielessä väite siitä, että sinulla on skitsofrenia, ei ole niin kaukaa haettu. 

Vierailija
117/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luterilaisen kirkon papiston jäsenten vapaamuurarius on saatu selville? Tää jäi vaivaamaan aiemmin ketjussa. Eikö jäsenlista ole salainen?

Listat ovat olleet julkisuudessa useastikin, ihan kaikki eivät näy edes niissä listoissa, mutta kirkonmiehiä on heissä, osa ei pimitä edes asiaa.

Vierailija
118/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihan realistista sillä ne ovat plasmaa ja ionisoitunutta sähköä! WOW! Kerro lisää! Mikä veriryhmä sulla???

Eli en näe näitä koko ajan, mutta etenkin meditoinnin yhteydessä näen energiaa ilmassa (vähän niin kuin kuuman ilman aiheuttamaa värähtelyä) ja joskus tuosta energiasta pongahtaa esiin noita valoja. Ovat näkyvissä vain hetken, mutta kuitenkin aivan selvästi havaittavissa. Uskon, että olen tavallista herkempi ja varmaan opettelemalla pystyisin kommunikoimaan henkimaailman kanssa paremminkin, mutta en ole uskaltanut vielä lähteä yrittämään koska pelkään jokseenkin negatiivia energioita (Tosin noi valot on kuulemma positiivinen merkki) Veriryhmä on AB tosin en muista onko plussa vai miinus...

No niin arvasin että AB! Ja ehkä miinus vielä, eli sinulla on erikoinen veri joka auttaa havaitsemaan näitä. Liittynee elektromagneettisen sähkön havaitsemiseen. Eläimillä ollaan jo todettu sama kykyä esim ennen maanjäristyksiä tai reagoimista sähköön muutenkin herkemmin.

Vierailija
119/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa tilanteissa sä näet valopalloja? Mä näen myös.

Noita näen minäkin. Meillä on kaikilla lasiaisirtauma. Kannattaa teidänkin käydä tarkistuttamassa silmät. Mulle jouduttiin laserilla tikkaamaan varmistukset verkkokalvoihin, kun olivat jo lähteneet repeämään.

Vierailija
120/282 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamuurarien lisäksi on paljon muitakin organisaatioita ja niihin kuuluu usein erittäin koulutetut, korkeassa asemassa olevat henkilöt. Usein korkeat virkamiehet, lääkäreitä, juristeja, bisnesjohtajia jne. Kaikki tämä tehdään piilossa koska yleinen mielipide on juuri tämä hulluksi haukkuminen mitä ketjussakin näkee.

Löytyy teosofit, kristosofit, ruusuristiläiset, amorc, temppeliherrat/ritarit, opus dei, ordo templi orientis, rapparit, le droit humaine... lista on pitkä.

Olen itse muutamassa näistä ja voin sanoa sen verran että erittäin suuri osa näistä jäsenistä on miehiä. Se tyypillinen ”akkain vouhotusta” ei päde todellakaan näihin. Esim juuri ruusuristit, temppeliherrat tms jatkavat vuosisataista korkeatasoista ja ylevää tiedon etsimisen perinnettä ja maailmankaikkeuden lainalaisuuksien jakamista. Voi kun tietäisitte mitä kaikkea näissä voi oppia! Maailmankuvanne muuttuisi täydellisesti. Siksi nämä ovat ”sala”seuroja koska kaikki eivät pysy omaksumaan tai ymmärtämään olemassa olevaa tietoa.

Jos ne olisivat oikeata tietoa niin huutaisitte ne katoilta ettekä suhraisi pimeissä looseissanne. Mutta kun eivät ole vaan pimeyttä ja ihmisoppeja niin salaatte ne. Valtaa te niillä itsellenne hamuatte, itsekkäistä syistä. Jeesus on ihan erilainen ja oppinsa , siinä ei kerätä itselle., muuta kuin aarteita taivaisiin.

Sinin maailmankuvalle soisin muutosta. Tulisit pois pimeitten verhojesi takaa. Loistaisit lamppuna vuorelta.