Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
61/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kastettu?

Tällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jokainen lapsi on jumalan lapsi. Ja ns taivaan kotiin pääsevät aikanaan kaikki, oli kastettu tai ei.

Ehei, Jeesus rajasi että pitää uskoa häneen ja olla kastettu, että voisi päästä Taivasten valtakuntaan. Lisäksi pitää hylätä syntinsä (siis niin että myöntää synnin synniksi ja pyytää sitä anteeksi, kokonaanhan synnistä ei pääse, siksi Juuri Jeesusta tarvitaan). Lapsillakin on perisynti, vaikka omia syntejä ei varsinaisesti vielä.

Väärin. Lapsi on Jumalan aina, automaattisesti Hänen. Vasta kun ihminen nuorena kasvaa hän alkaa kapinoida hengessään, ja ratkaisua odotetaan, mitä haluaa.

Vierailija
62/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina epäillyt, että suurin osa palstailijoista on täysin tärähtäneitä.

Nyt olen varma asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset, hävetkää!

Ei ihme, että naiset eivät etene urallaan kuten miehet. Täysiä mielipuolia...

Vierailija
64/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen varma asiasta.

Niin, olen kauppat.lis, talousjohtaja ammatiltani, äo 139, fiksu ja pätevä. En mitenkään sekaisin. Ja silti muistan ne edelliset elämät.

Vierailija
65/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pienellä vaivannäöllä ja opettelulla muistaa tuon kaiken. Ihan normaalia.

Vierailija
66/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehissäkin on esoteeristen asioiden harrastajia ja kokijoita. Eikä estä kummallakaan sukupuolella millään tapaa uralla etenemistä.

Vierailija
67/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehissäkin on esoteeristen asioiden harrastajia ja kokijoita. Eikä estä kummallakaan sukupuolella millään tapaa uralla etenemistä.

Niissä vasta onkin, miehiä itse asiassa enemmistö. T. Teosofi

Vierailija
68/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on umpikuuro koira, joka välillä ilmeisesti näkee henkiolentoja ja "kuulee" myös. Tuijottaa pelokkaana tiettyyn paikkaan ja sitten juoksee karkuun. Välillä tulee karmiva olo sen käytöksestä, kun todellakin tuntuu, että asunnossa on muitakin kuin me. 

Olen yrittänyt kattoa, että näkeekö jotain varjoja vain ja niitä säikähtää. 

Koirat ja kissat aistii ne kyllä. Olin kerran iltaa istumassa tuttavan kotona, kun niiden koira alkoi yhtäkkiä haukkua kaikkien mielestä tyhjää. Käveli räksyttäen ovelle asti minkä jälkeen vähän "kukkoili", kuin olisi karkottanut tunkeilijan reviiriltään, ja meni takaisin köllimään. Ihmisiä nauratti höperö koira, joka kuulemma useinkin tekee sitä, ja välillä käy heiluttamassa häntää ja kiehnäämässä tyhjää ilmaa ihan kuin siinä olisi rapsuttava ihminen. Itse aistin miespuolisen henkilön energia/astraalikehon siinä mitä koira haukkui, mutta eihän näistä voi kauheasti puhua, saisi vain hörhön maineen. JOten naureskelin mukana hassua koiraa.

Joo koirani on syntymäkuuro tutkitusti, mutta noissa tilanteissa se käyttäytyy kuin pelokas kuuleva koira ja sen takia tilanne on erittäin hämmentävä ja pelottava. Olen jo alkanut sanoa, että kukas henkiolento siellä nyt vierailee meillä. Tosin realistisena uskon johonkin varjoihin ja näköhavantoihin, joita itse sen huomaa. 

Vierailija
69/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä vasta onkin, miehiä itse asiassa enemmistö. T. Teosofi

Samoin vapamuurarit (esoteerikot) juurikin etenevät urallaan. Muita premmin.

Vierailija
70/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on umpikuuro koira, joka välillä ilmeisesti näkee henkiolentoja ja "kuulee" myös. Tuijottaa pelokkaana tiettyyn paikkaan ja sitten juoksee karkuun. Välillä tulee karmiva olo sen käytöksestä, kun todellakin tuntuu, että asunnossa on muitakin kuin me. 

Koirat ja kissat aistii ne kyllä. Olin kerran iltaa istumassa tuttavan kotona, kun niiden koira alkoi yhtäkkiä haukkua kaikkien mielestä tyhjää. Käveli räksyttäen ovelle asti minkä jälkeen vähän "kukkoili", kuin olisi karkottanut tunkeilijan reviiriltään, ja meni takaisin köllimään. Ihmisiä nauratti höperö koira, joka kuulemma useinkin tekee sitä, ja välillä käy heiluttamassa häntää ja kiehnäämässä tyhjää ilmaa ihan kuin siinä olisi rapsuttava ihminen. Itse aistin miespuolisen henkilön energia/astraalikehon siinä mitä koira haukkui, mutta eihän näistä voi kauheasti puhua, saisi vain hörhön maineen. JOten naureskelin mukana hassua koiraa.

Joo koirani on syntymäkuuro tutkitusti, mutta noissa tilanteissa se käyttäytyy kuin pelokas kuuleva koira ja sen takia tilanne on erittäin hämmentävä ja pelottava. Olen jo alkanut sanoa, että kukas henkiolento siellä nyt vierailee meillä. Tosin realistisena uskon johonkin varjoihin ja näköhavantoihin, joita itse sen huomaa. 

No siellä on se luonnollinen maanläheinen vainaja. Jos häiritsee, niistä pääsee eroon.

Vierailija
71/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten aivot ovat vielä kehittymässä ja luovat uusia yhteyksiä. Tähän vaiheeseen kuuluu vilkas mielikuvitus, mörköjen näkeminen milloin missäkin, outojen asioiden yhdistäminen toisiinsa ja toistosta pitäminen.

Vierailija
72/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan täällä ihmiset kirjoittelee:D uskomatonta millaisten hörhöjen kanssa sitä tällä pallolla tallustaa.

Vierailija
73/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kastettu?

Lapsi on saanut nimensä ja kuuluu perherekisteriin, kuten minäkin kun menin naimisiin miehen kanssa. Mieheni on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa. Lapsen syntymää juhlittiin kirkossa "ristiäisten" tapaan.

Oletko tarkistanut ettei miehen suvussa ole esi-isiä Haitista tai muusta alikehittyneestä maasta?

Leikkiikö lapsi nukeilla ja millä tavalla? Asetteleeko neuloja niihin?

Onko teillä kotieläimiä, lähinnä kanoja, joiden pää on purtu irti ja lapsenne mahdollisesti ollut tekovaiheessa paikalla?

Haitilaisten voodoo uskonnon rituaaleihin kuuluu kanan pään katkaiseminen puremalla ja nukkejen käyttö "vihollisten" vahingoittamiatarkoituksessa.

Ei ole mitään mainitsemista asioista ja lapsi on pieni poika, joka hoivaa pehmolelujaan ja koiraamme. Ei satuta leluja eikä koiraa.

Käveleekö lapsenne normaalisti portaat alas?

Ehkä jonkinlaisen manaajan palkkaamisesta voisi olla hyötyä jos lapsi ei kykene muuten irtaantumaan henkien vaikutusvallasta.

Toisaalta voisi olla terveellistä kertoa lapselle ihmisen mielikuvituksen voimasta, eikä yllyttää häntä "näkemään" asioita joita ei oikeasti ole olemassa :-)

Vierailija
74/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tältä palstalta viestiketju "ovatko teidän lapsenne (tai: ovatko teillä lapset) puhuneet edellisistä elämistään?" Tosi mielenkiintoinen ja siitä saat varmaan vastauksia kysymyksiisi. Myös telkkarissa on ollut ohjelmia reinkarnaatiosta, samoin netistä löytyy tietoa. Kysele ja ole kiinnostunut, älä missään nimessä lyttää

Pitää etsiä mainitsemasi ketju, kiitos! :) Eivät ooma ja aya ole pahoja, mutta pelästyin tuota toinen lapsiviestiä minkä lapsi kertoi.

Vierailija
75/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdollista. Mummo on saksan kielellä Oma (ooma). 

Enpä tiennytkään, mutta poika ei puhu saksaa. Pyysimme poikaa sanomaan muutamia sanoja, niin poika sanoi että ooma on isoäidin hellittelynimi jota hän käyttää. Aya antoi luvan pojalle kertoa, että ovat Aasiasta.

Vierailija
76/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista tuli ohjelma, jos yksi dalmantialainen koiranpentu oli kuuro. Se lopetettiin. Eläinlääkäri sanoi, että kuueot koirat menevät usein vanhemmiten sekaisin.

Vierailija
77/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen varma asiasta.

Niin, olen kauppat.lis, talousjohtaja ammatiltani, äo 139, fiksu ja pätevä. En mitenkään sekaisin. Ja silti muistan ne edelliset elämät.

Mun kaveri on 6 ällän ylioppilas ja hänellä on tavoitellulta alalta yliopistotutkinto.

Hän kuitenkin alkoi kuulla puhetta ja nähdä näkyjä. Sekosi. Pakotettiin sairaseläkkeelle. Moneen kertaan psykiatrisessa hoidossa.

Ja sille, joka väittää, että kaverini juttelee oikeiden henkien kanssa sanon, että ei ainakaan tiedot pidä paikkaansa. (luulee mun kuuluvan kiinalaiseen peiteorganisaatioon tms.) Ne äänet kertoo valheita esim minusta. Eli omaa hulluutta ja oman pään sisällä kaikki.

Vierailija
78/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi tältä palstalta viestiketju "ovatko teidän lapsenne (tai: ovatko teillä lapset) puhuneet edellisistä elämistään?" Tosi mielenkiintoinen ja siitä saat varmaan vastauksia kysymyksiisi. Myös telkkarissa on ollut ohjelmia reinkarnaatiosta, samoin netistä löytyy tietoa. Kysele ja ole kiinnostunut, älä missään nimessä lyttää

Pitää etsiä mainitsemasi ketju, kiitos! :) Eivät ooma ja aya ole pahoja, mutta pelästyin tuota toinen lapsiviestiä minkä lapsi kertoi.

Lasten määrä ”valitaan” tuonpuoleisessa jo ennen kuin inkarnoidut tänne.

Vierailija
79/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja ”tapaan” entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai ”meditaatiohorroksessa”. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät ”lohduttamassa”. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muistan lähinnä maan, aikakauden, ammatin jne mutta en nimiä tai kaupunkeja.

Tällainen muistaminen on itse asiassa liki kaikille mahdollista. Eri asia sitten tekeekö tiedolla mitään. Minulle se lähinnä luo ”turvaa” siitä että yämä ei ole ainoa kerta ja vielä sitä ehtii touhuta seuraavillakin kerroilla :)

T. N40

Kuulostaa mielenkiintoiselta, kiitos kun kerroit. :) Tiedätkö miksi olet syntynyt tässä elämässä Suomeen? Voiko sitä jotenkin selvittää?

Vierailija
80/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää mistä ap tietää miten Aya kirjoitetaan.

Kirjoitin sen niin kuin lapseni sen sanoo eli Aya. Kyselin pojalta Oomasta ja Ayasta, niin kuulemma aluksi lausuin nimet väärin. Pyysin lasta piirtämään Ayan ja Ooman, niin molemmilla on mustat pitkät hiukset, Ooma on vanhempi nainen ja Aya on tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän