Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
41/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, olen kristitty mutta miksi haluaisin käyttää elämääni pahojen henkien kanssa pelaamiseen? Ajattelen ihan omilla aivoilla, mutta hyvä jos joku pysyy sitten erossa kieltojen kautta jos ei muuten tajua omaa parastaan.

Kun eivät ole pahoja. Enkä minä ainakaan niihin kontaktia erityisesti etsi, mutta en voi sille mitään että havaitsen niitä etsimättäkin. Joskus myös ne etsivät kontaktia minuun, jos tajuavat että tiedostan niiden läsnäolon. 

Mistä tiedät että eivät ole pahoja? Tunnistatko kadulla pahan ihmisen?

En varmasti ellei se parhaillaan tee jotain pahaa. Enkä sittenkään ehkä ole valmis sanomaan häntä kokonaisuudessaan pahaksi ihmiseksi, teko on lähinnä se paha. Yleensä kun kuljen kaupungilla, minua ei kiinnosta määritellä kenenkään hyvyyttä tai pahuutta. Sama on aistimieni henkiolentojen kanssa: kun ne menevät omia menojaan niin ei minua kiinnosta miettiä niitä sen enempää. Joskus harvoin ne ottavat kontaktia, mutta aikomus ei koskaan ole ollut paha. Kyseessä on ollut joko avunpyyntö koska henkiolento ei ymmärrä tilaansa ja miten pääsisi eteen päin, tai halu välittää mieleeni joku merkityksellinen muisto olennon elämästä tai kuolemasta.

Vierailija
42/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, olen kristitty mutta miksi haluaisin käyttää elämääni pahojen henkien kanssa pelaamiseen? Ajattelen ihan omilla aivoilla, mutta hyvä jos joku pysyy sitten erossa kieltojen kautta jos ei muuten tajua omaa parastaan.

Kun eivät ole pahoja. Enkä minä ainakaan niihin kontaktia erityisesti etsi, mutta en voi sille mitään että havaitsen niitä etsimättäkin. Joskus myös ne etsivät kontaktia minuun, jos tajuavat että tiedostan niiden läsnäolon. 

Ja mikäs on pahan ihmisen määritelmä? Tai hyvän?

Onko susi paha eläin ja lammas hyvä?

Tunnistatko kadulla kun sinua vastaan tulee táppája tai pédofiili? Sanooko intuitiosi että tuo on táppája? Mistä tiedät että joku henki ei ole paha ja esittäydy hyvänä? Pahoja eläimiä ei ole. Susi ja lammas on metafora.

Jos minä tapan tappajan,pedofiilin tai pahan hengen olenko sitten itse paha? Kaikki nämä ovat Jumalan luomia,niiden tarkoituksesta en sitten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistatko kadulla kun sinua vastaan tulee táppája tai pédofiili? Sanooko intuitiosi että tuo on táppája? Mistä tiedät että joku henki ei ole paha ja esittäydy hyvänä? Pahoja eläimiä ei ole. Susi ja lammas on metafora.

Jos minä tapan tappajan,pedofiilin tai pahan hengen olenko sitten itse paha? Kaikki nämä ovat Jumalan luomia,niiden tarkoituksesta en sitten tiedä.

Mistä tiedät kenen luomia ne on? Sä tiedät niin paljon.

Vierailija
44/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Universumin luojan synonyymi=Jumala.

Vierailija
45/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on umpikuuro koira, joka välillä ilmeisesti näkee henkiolentoja ja "kuulee" myös. Tuijottaa pelokkaana tiettyyn paikkaan ja sitten juoksee karkuun. Välillä tulee karmiva olo sen käytöksestä, kun todellakin tuntuu, että asunnossa on muitakin kuin me. 

Olen yrittänyt kattoa, että näkeekö jotain varjoja vain ja niitä säikähtää. 

Vierailija
46/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja eli Jumala luo.

eri

Vierailija
47/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on umpikuuro koira, joka välillä ilmeisesti näkee henkiolentoja ja "kuulee" myös. Tuijottaa pelokkaana tiettyyn paikkaan ja sitten juoksee karkuun. Välillä tulee karmiva olo sen käytöksestä, kun todellakin tuntuu, että asunnossa on muitakin kuin me. 

Olen yrittänyt kattoa, että näkeekö jotain varjoja vain ja niitä säikähtää. 

Koirat ja kissat aistii ne kyllä. Olin kerran iltaa istumassa tuttavan kotona, kun niiden koira alkoi yhtäkkiä haukkua kaikkien mielestä tyhjää. Käveli räksyttäen ovelle asti minkä jälkeen vähän "kukkoili", kuin olisi karkottanut tunkeilijan reviiriltään, ja meni takaisin köllimään. Ihmisiä nauratti höperö koira, joka kuulemma useinkin tekee sitä, ja välillä käy heiluttamassa häntää ja kiehnäämässä tyhjää ilmaa ihan kuin siinä olisi rapsuttava ihminen. Itse aistin miespuolisen henkilön energia/astraalikehon siinä mitä koira haukkui, mutta eihän näistä voi kauheasti puhua, saisi vain hörhön maineen. JOten naureskelin mukana hassua koiraa.

Vierailija
48/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi!

Myös meidän lapsemme kertoo näkymättömistä ystävistään jotka rakastavat kaikkea; luontoa, ihmisiä, eläimiä ja että ovat ihmisten näköisiä mutta ei kuitenkaan sama asia.

Kyselen aina mielenkiinnolla kun lapsi näistä asioista puhuu, sillä uskon itsekin että täällä on paljon asioita joita ei silmillä voi nähdä :)

Vierailija
49/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista. Mummo on saksan kielellä Oma (ooma). 

Vierailija
50/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että universumilla on luoja?

Vierailija
51/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että universumilla on luoja?

Miksi oletat ettei olisi?

Vierailija
52/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin kielellä oma=isoäiti, aya=enkeli. Vieraskieliset nimet voi tulla reinkarnaatiohistoriasta. Kannattaa pyytää lasta esim piirtämään ooma ja aya.

Vierailija
53/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin kielellä oma=isoäiti, aya=enkeli. Vieraskieliset nimet voi tulla reinkarnaatiohistoriasta. Kannattaa pyytää lasta esim piirtämään ooma ja aya.

Oma on saksaksi isoäiti, ja turkiksi enkeli on melek...

Vierailija
54/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma on saksaksi isoäiti, ja turkiksi enkeli on melek...

Täällä sivulla sanalle aya annetaan myös merkitys enkeli Turkin kielessä https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aya_(given_name)

Vierailija
55/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä taitaa olla vilkas mielikuvitus ja mielikuvituskavereita. En olisi huolissani.

Lapsen mukaan ooma ja aya ovat hyviä henkilöitä ja ovat tulleet katsomaan miten lapsemme pärjää kanssamme. Lapsi kertoi myös että on kertonut oomasta ja ayasta vain meille vanhemmilleen, koska luottaa meihin ja olemme hyviä vanhempia. Miehen kanssa ihmeteltiin, kun aattona lapsi sanoi, että olemme toiset vanhemmat mitä lapsellamme on ollut. Pelästyin todella kun ooma oli pyytänyt sanomaan ettei meidän kannata hankkia sisarusta lapsellemme, toisesta lapsesta tulee enkeli joka kerta kun yritämme. Olemme puhuneet miehen kanssa toisesta lapsesta, mutta lapselle ei ole sanottu sanakaan.

No niin eli tässä tuli ilmi mitä lapsi pelkää, jäävänsä toiseksi jollekulle muulle. Lapset vaistoavat vauvahaaveet aina. Sun pitää puhua niistä avoimemmin ja ratkaista lapsen kriisi. Juttele tulevasta vauvasta vaikka näin:

Juu jos meille tulee ja sullekin sisarvauva niin hän on sellainen ihan pieni vielä ihan kuin sinäkin olet ollut mutta olet nyt jo iso! Ja hän on sinun laillasi sellainen vahvis ettei mikään häntä kosketa koska on Äidin ja Isin suojassa ja sinunkin suojassa, ja kuten sinäkin olet.  Tehdäänkö sellainen suojelusalaisuussopimus että mikään ei satuta sisartasi sitten?

Sitten annat lapsen osallistua kaikkeen mahdolliseen ja ottaa vastuuta lapsen pikku toimista kanssa sopivassa määrin.

Sisaruskateus on synnyttänyt Ooman ja Ayan mitä todennäköisimmin:) Kyllä ton voi selvittää siis.

Vierailija
56/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Olen asunut belgiassa, ja muistan kaupungin (olen käynytkin siellä) ja ”tapaan” entisiä vanhempiani välillä, joko unessa tai ”meditaatiohorroksessa”. Tässä elämässä mulla on hirviövanhemmat, siksi edellisen elämän vanhemmat käyvät ”lohduttamassa”. Olin siis mies edellisellä kerralla. Olen käynyt katsomassa jopa kotitaloani joka on rakennettu 1920.

Tämän lisäksi muistan pari muutakin elämää mutta hatarammin, muistan lähinnä maan, aikakauden, ammatin jne mutta en nimiä tai kaupunkeja.

Tällainen muistaminen on itse asiassa liki kaikille mahdollista. Eri asia sitten tekeekö tiedolla mitään. Minulle se lähinnä luo ”turvaa” siitä että yämä ei ole ainoa kerta ja vielä sitä ehtii touhuta seuraavillakin kerroilla :)

T. N40

Vierailija
57/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kastettu?

Tällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jokainen lapsi on jumalan lapsi. Ja ns taivaan kotiin pääsevät aikanaan kaikki, oli kastettu tai ei.

Ehei, Jeesus rajasi että pitää uskoa häneen ja olla kastettu, että voisi päästä Taivasten valtakuntaan. Lisäksi pitää hylätä syntinsä (siis niin että myöntää synnin synniksi ja pyytää sitä anteeksi, kokonaanhan synnistä ei pääse, siksi Juuri Jeesusta tarvitaan). Lapsillakin on perisynti, vaikka omia syntejä ei varsinaisesti vielä.

Vierailija
58/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tältä palstalta viestiketju "ovatko teidän lapsenne (tai: ovatko teillä lapset) puhuneet edellisistä elämistään?" Tosi mielenkiintoinen ja siitä saat varmaan vastauksia kysymyksiisi. Myös telkkarissa on ollut ohjelmia reinkarnaatiosta, samoin netistä löytyy tietoa. Kysele ja ole kiinnostunut, älä missään nimessä lyttää

Voisitko linkittää kun en etsinnöistä huolimatta löytänyt.

Vierailija
59/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää mistä ap tietää miten Aya kirjoitetaan.

Vierailija
60/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kastettu?

Tällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jokainen lapsi on jumalan lapsi. Ja ns taivaan kotiin pääsevät aikanaan kaikki, oli kastettu tai ei.

Ehei, Jeesus rajasi että pitää uskoa häneen ja olla kastettu, että voisi päästä Taivasten valtakuntaan. Lisäksi pitää hylätä syntinsä (siis niin että myöntää synnin synniksi ja pyytää sitä anteeksi, kokonaanhan synnistä ei pääse, siksi Juuri Jeesusta tarvitaan). Lapsillakin on perisynti, vaikka omia syntejä ei varsinaisesti vielä.

Jeesus ei rajannut vaan ne jotka kirjoittivat raamatun.

Taivaaseen pääsevät kaikki, mutta eri tasoille sielun oman inkarnaatiokehityksen mukaan. M^rhaajat alemmalle tasolle ja kehittyneet ylätasolle. Ikävä tuottaa pettymys mutta niitä h*lvetin lieskoja ei sellaisenaan ole.

Parhaan kuvauksen antaa neurokirurgi Eben Alexander (kirja: Totuus taivaasta) joka pitkän koomansa aikana kävi ”taivaan” eri osioissa.

Jokainen on Jumalan lapsi ja pääsee oikeaan kotiin. Oli kastettu tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi