Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten näkemät henkimaailma ja kummitukset

Vierailija
27.12.2019 |

Onko teidän lapsilla kokemuksia henkimaailmasta ja henkien näkemisestä? Miten nuo henget ilmestyvät vain lapsille? Pelottaa kun lapsi 5v, on alkanut puhumaan oomasta ja ayasta. Jouluaattona kertoi että ooma ja aya ovat hyväksyneet vanhempien antamat lahjat ja kertoneet tulevansa vierailulle uudestaan uutena vuotena. Lapsen tarhassa ei ole ketään tuon nimisiä eikä meillä ole tuttujakaan. Lapsi myös puhuu outoa kieltä aina kun ooma ja aya antavat itsestään merkin. Lapsi kertoi, että ooma on hänen mummonsa ja aya hänen lapsensa, mutta kaikkea ei saa kertoa. Huolestuttaa.

Kommentit (282)

Vierailija
21/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Vierailija
22/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä on, että lapsi on ollut edellisessä elämässään esim. isoisovanhempansa, vai onko edellinen elämä ollut pikemminkin toisella puolen maapalloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn lapsi on normaali ja näkee edellisen elämänsä perheenjäseniä. Niin minäkin, ja olen 40v, akateeminen, koulutettu ja älykäs. Muistan hyvin entisen elämäni ja jopa vanhan kotini. Ei tämä niin erikoista ole.

Aloin etsimään tietoa henkimaailmasta ja hengistä sen jälkeen kun lapsi alkoi puhumaan oomasta ja ayasta. Minkälainen oli entinen elämä ja vanha kotisi?

Anna kuolleiden olla rauhassa. Kristitty ei saa harrastaa okkultismia. Its forbidden.

Vierailija
24/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, olen kristitty mutta miksi haluaisin käyttää elämääni pahojen henkien kanssa pelaamiseen? Ajattelen ihan omilla aivoilla, mutta hyvä jos joku pysyy sitten erossa kieltojen kautta jos ei muuten tajua omaa parastaan.

Vierailija
25/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi kastettu?

Lapsi on saanut nimensä ja kuuluu perherekisteriin, kuten minäkin kun menin naimisiin miehen kanssa. Mieheni on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa. Lapsen syntymää juhlittiin kirkossa "ristiäisten" tapaan.

Oletko tarkistanut ettei miehen suvussa ole esi-isiä Haitista tai muusta alikehittyneestä maasta?

Leikkiikö lapsi nukeilla ja millä tavalla? Asetteleeko neuloja niihin?

Onko teillä kotieläimiä, lähinnä kanoja, joiden pää on purtu irti ja lapsenne mahdollisesti ollut tekovaiheessa paikalla?

Haitilaisten voodoo uskonnon rituaaleihin kuuluu kanan pään katkaiseminen puremalla ja nukkejen käyttö "vihollisten" vahingoittamiatarkoituksessa.

Käveleekö lapsenne normaalisti portaat alas?

Ehkä jonkinlaisen manaajan palkkaamisesta voisi olla hyötyä jos lapsi ei kykene muuten irtaantumaan henkien vaikutusvallasta.

Toisaalta voisi olla terveellistä kertoa lapselle ihmisen mielikuvituksen voimasta, eikä yllyttää häntä "näkemään" asioita joita ei oikeasti ole olemassa :-)

Vierailija
26/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt. Sekoittakaa lapsen päätä vähän lisää ja menkää mukaan tuohon hölynpölyyn.

Sanot lapselle että kuvittelee hahmot itse, että ne eivät ole todellisia. Ja luet vähän valtaojaa iltasaduksi pari viikkoa. Eiköhän se siitä.

Vierailija
27/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, olen kristitty mutta miksi haluaisin käyttää elämääni pahojen henkien kanssa pelaamiseen? Ajattelen ihan omilla aivoilla, mutta hyvä jos joku pysyy sitten erossa kieltojen kautta jos ei muuten tajua omaa parastaan.

Kun eivät ole pahoja. Enkä minä ainakaan niihin kontaktia erityisesti etsi, mutta en voi sille mitään että havaitsen niitä etsimättäkin. Joskus myös ne etsivät kontaktia minuun, jos tajuavat että tiedostan niiden läsnäolon. 

Vierailija
28/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kulttuurissa (mm. intiaanit) uskotaan että lapsi n. 6-vuotiaaksi on vielä puolittain henkimaailmassa ja voi muistaa entisiä elämiään. Sylvia Brownen kirjassa Kahdessa maailmassa on myös tästä asiasta tietoa.

Kannattaa kirjoittaa muistiin mitä lapsi kertoo!

Vierailija
29/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vain lapsille ilmesty. Kyllä jotkut herkät aikuisetkin niitä aistii. Itse kuulun tällaisiin. Tämä asettaa tietyt haasteensa nykymaailmassa, jossa sellaisiin asioihin ei uskota yleisesti. Pieneltä lapselta menee mielikuvitusystävinä (ja osa niistä onkin ihan aidosti omaa fantasiamaailmaa pelkästään), mutta jossain vaiheessa sitä joutuu opettamaan että nämä on sellaisia asioita joista ei kannata kauheasti kaikille puhua, yksityisiä juttuja.

Mä näen valopalloja ja ja lasermaisia valonsäteitä.

Periaatteessa ihan realistista sillä ne ovat plasmaa ja ionisoitunutta sähköä! WOW! Kerro lisää! Mikä veriryhmä sulla???

Vierailija
30/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan varsin hyvin, että minulla oli alle kouluikäisenä useita mielikuvituskavereita. 

Kotipihan puut olivat mielestäni myös ystäviäni. Metsässä luulin näkeväni tonttuja ja haltijoita. Pari kertaa kohtasin suojelusenkelini, joka esti minua joutumasta onnettomuuteen.

Nämä mielikuvituskaverit on aika yleisiä pienillä lapsilla. Havainnot tontuista, haltijoista ja enkeleistä perustuivat iäkkään isänäidiäidin (s. 1800-luvun lopulla) tarinoihin.

Olin vilkas lapsi ja maalla asuessamme lähistöllä ei ollut ikäistäni seuraa. Kai niitä kamuja piti sittten kehitellä.

Vierailija
31/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, lisäisin muuten vielä kun ylen sivuilla on joku mihin uskot- testi jossa ilmeisesti on ajatus että vastauksien perusteella valitaan sitten mieleinen uskonto, en tehnyt loppuun kun alkoi vituttamaan se asenteellisuus. Arvasin että kysymykset "pidätkö säännöistä ja määräyksistä" varmaan on se heidän näkemys kristinuskosta. Kuka ihminen pitää säännöistä ja määräyksistä. Hyvä tehdä tuollainen testi jos ei itse ymmärrä yhtään mitään. Mitähän Jeesus sanoisi.

Vierailija
32/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eivät ole pahoja. Enkä minä ainakaan niihin kontaktia erityisesti etsi, mutta en voi sille mitään että havaitsen niitä etsimättäkin. Joskus myös ne etsivät kontaktia minuun, jos tajuavat että tiedostan niiden läsnäolon. 

Mistä tiedät että eivät ole pahoja? Tunnistatko kadulla pahan ihmisen?

Vierailija
33/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tältä palstalta viestiketju "ovatko teidän lapsenne (tai: ovatko teillä lapset) puhuneet edellisistä elämistään?" Tosi mielenkiintoinen ja siitä saat varmaan vastauksia kysymyksiisi. Myös telkkarissa on ollut ohjelmia reinkarnaatiosta, samoin netistä löytyy tietoa. Kysele ja ole kiinnostunut, älä missään nimessä lyttää

Vierailija
34/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs on pahan ihmisen määritelmä? Tai hyvän?

Onko susi paha eläin ja lammas hyvä?

Vierailija
35/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta kiinnostuneet voivat lukea psykiatri Reima Kampmanin tutkimustensa pohjalta kirjoittaman kirjan Et ole yksin https://www.goodreads.com/book/show/6027343-et-ole-yksin

Vierailija
36/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, lisäisin muuten vielä kun ylen sivuilla on joku mihin uskot- testi jossa ilmeisesti on ajatus että vastauksien perusteella valitaan sitten mieleinen uskonto, en tehnyt loppuun kun alkoi vituttamaan se asenteellisuus. Arvasin että kysymykset "pidätkö säännöistä ja määräyksistä" varmaan on se heidän näkemys kristinuskosta. Kuka ihminen pitää säännöistä ja määräyksistä. Hyvä tehdä tuollainen testi jos ei itse ymmärrä yhtään mitään. Mitähän Jeesus sanoisi.

Ja vielä. Jos olisin tehnyt testin loppuun, luulen että olisin heidän mielestään ollut "buddhalainen".

Sitä testi ei toki kerro, että Buddha vaan on hyvin kädetön syntieni kanssa.

Vierailija
37/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs on pahan ihmisen määritelmä? Tai hyvän?

Onko susi paha eläin ja lammas hyvä?

Tunnistatko kadulla kun sinua vastaan tulee táppája tai pédofiili? Sanooko intuitiosi että tuo on táppája? Mistä tiedät että joku henki ei ole paha ja esittäydy hyvänä? Pahoja eläimiä ei ole. Susi ja lammas on metafora.

Vierailija
38/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lapset 3-4 vanhoina kertoivat metsässä liikkuessammme metsän väestä jota näkivät. Mieheni kyseli millaisia ovat niin kuulemma pitkiä ja menivät puissa ja tanssivat ja hyppivät.

Appiukko on kertonut että joskus olivat Lapissa jollain retkellä ja mieheni näki pieniä miehiä. Suipot hatut päässä kuulemma ja näytti käsillä millaiset. Kannon päällä hyppivät. Mitä lie tonttuja :)

Vierailija
39/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö pienenä kertoi aina leikkivänsä enkeleiden kanssa ja vietti unissaankin niiden kanssa aikaa. Lähinnä se oli suloista.. enää ei leiki tai näe enkeli-unia

Vierailija
40/282 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, saisipa vielä takaisin tuon lapsen maailman. Muistan itse lapsena miten joka paikassa oli henkiä ja energioita. Eikä vain "aaveita" eli kuolleiden henkiä vaan jokaisella puulla ja pensaalla oli oma persoonallinen energiansa, henkensä, jokaisella lammikolla. Ja luonto kokonaisuudessaan oli yksi valtava aalto energiaa virtaamassa ja muodostamassa pyörteitä joita sitten kutsuttiin yksilöllisten henkien nimillä... Muistan miten halusin aina olla ulkona kuin mahdolllista, ja se johtui siitä että tuntui että luonnossa tuo energia virtasi kuin koski tai meri, mutta sisällä se oli pysähtynyttä kuin vesi ämpärissä. Ja taloissa olevat edesmenneet oli toki myös ihan arkea, ja selvää oli etttä aikuisilta puuttuu joku kyky koska eivät niitä nähneet. En koskaan uskonut sitä mielikuvitusystävä-teoriaa lapsena itse. Mutta niin vaan kävi itsellekin jossain 7-10 ikävuoden välillä että taika katosi luonnosta, henget hiljenivät, kaikesta tuli kovin elotonta.

Sun pitää mennä katsoo Frozen 2. Siinä on vahvasti mukana luonnon henget ja tällaiset muut jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi