Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frozen 2 oli tosi hyvä!

Vierailija
27.12.2019 |

Oikeastaan lähes parempi kuin ykkönen.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen elokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneyn elokuvissa pitäisi ehdottomasti olla enemmän kannanottoja nykyaikaan; niin naisten asemaan yhteiskunnassa kuin esimerkiksi suvaitsevaisuuteen, ilmastonmuutokseen ja ihmisoikeuksiin. Nyt tuntuu, että noita sanomia on vähän siellä täällä piilotettu. Minusta ne pitäisi olla esillä paremmin. Disneylla on kuitenkin sellainen asema, että pystyvät hyvin edistämään yleistä oikeudenmukaisuutta.

Katsos kun se on viihdettä. Jos siinä aletaan julistamaan jotain ilmastohöttöä, jää meidän perheen rahat säästöön Disneyltä. Onhan Frozenissa sentään kiintiömusta.

Vierailija
64/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, että lapsille suunnattu piirretty elokuva oli noin upea myös aikuisen näkökulmasta katsottuna.

Frozen II on paljon parempi kuin ensimmäinen versio.

Vierailija
65/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä lastenfilmeistä, mutta en käsitä Frozenin hehkutusta. Ne ovat minusta hyvin tylsiä. Esimerkiksi Toy Story, Ice Age ja Shrek ovat paljon hauskempia

Jotkut modernit animaatiot on niin laiskasti tehty että juoni ja käsikirjoitus korvataan suurimmaksi osaksi kohelluksella. Frozenissa oli sentään joku idea joka piti homman kasassa alusta loppuun ja toteutuskin oli viimeistelty sen sijaan että olisi koitettu vedellä riman yli mahdollisimman helposti ilmeitä vääntelemällä ja koheltamalla. Kakkosta en ole katsonut mutta onhan sitä kehuttu. 

Vierailija
66/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäsin, eilen käytiin katsomassa. Meidän 4vuotiaan mielestä oli kyllä pelottava, ja samanikäisen serkun mielestä myös. Mutta me aikuiset tykättiin kovasti.

Vierailija
67/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkäsin, eilen käytiin katsomassa. Meidän 4vuotiaan mielestä oli kyllä pelottava, ja samanikäisen serkun mielestä myös. Mutta me aikuiset tykättiin kovasti.

Ei tuo ole 4-vuotiaan leffa!

Ikäraja on 7 v.

Vierailija
68/82 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, liikutuin voimakkaasti ja nauroin ääneen. Ihana elokuva.

Vierailija
69/82 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/82 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisella saa olla housutkin jalassa. 👍

Vierailija
71/82 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain elokuva mutta eniten tässä pelottaa se että naiset saavat tästä elokuvasta väärän kuvan naisista koska todellisuudessa nainen ei voi olla sankari. Joten pitäkää tämä vain elokuvana ja älkää sotkeko tätä oikeaan elämään.

Ehkä juuri tämän kaltaisten elokuvien/asioiden takia minä kannatan sukupuolineutraalia yhteiskuntaa, eli että sukupuolia ei korostettaisi.

Vierailija
73/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän näytöksiä pk-seudun teattereissa.

Tosi vähän, tänäänkin, uuden vuoden aattona vain 32 näytöstä Helsingissä.

Vierailija
74/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Frozenia myös miehet ja pojat katsoo koska Frozeniin on hyvä samaistua se hahmo on melko miehinen. Itse olen mies ja samaistun hyvin Frozen hahmoon. Moni poika myös samaistuu kyseiseen henkilöön hyvin ja moni poika haluaisi olla Frozen.

En puhuisi Frozenista prinsessana vaan henkilönä.

M24

Vierailija
75/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisella saa olla housutkin jalassa. 👍

Ainakin 90-luvun elokuvissa Jasminella ja Mulanilla on housut.

Vierailija
76/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Frozenia myös miehet ja pojat katsoo koska Frozeniin on hyvä samaistua se hahmo on melko miehinen. Itse olen mies ja samaistun hyvin Frozen hahmoon. Moni poika myös samaistuu kyseiseen henkilöön hyvin ja moni poika haluaisi olla Frozen.

M24

Ei minun tarvitse samaistua päähenkilöön voidakseni katsoa jotain leffaa. Katson star warsia mutten pidä lukea tai hania saati sitten leiaa tai sitä karvaotusta tai robotteja samaistumiskohteena. 

Vierailija
77/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Tarkoitatko itse päähenkilöä, joka on nainen? Disneyn Aladdin ei minusta korostu "tyttöjen" tai "poikien" elokuvana, ja kyllä tiedän miespuolisia ihmisiä, jotka ovat kyseisen piirroselokuvan nähneet lapsina, vaikka kyseisessä piirroselokuvassa Jasmine kuuluu prinsessat-kategoriaan. Siinähän on myös seikkailua eikä ketään ole hämännyt, jos miespäähenkilö rakastui. Mielestäni sopii molemmille sukupuolille juonen kannalta.

Vierailija
78/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli umpisurkea elokuva.

Meni yli puolet elokuvasta ennen kuin tarina lähti liikkeelle. Alku yhtä junnaamista.

Ne kosintayritykset olivat tylsiä eivätkä ainakaan kohdeyleisöä eli lapsia jaksaneet kiinnostaa pätkääkään.

Juonessa oli liikaa monimutkaisia asioita lapsille. Yhden henkilön isä kaatui sodassa. Vanhempien laiva upposi alunperin matkalla etelään, sitten sen hylky olikin pohjoisessa. Ne jääpatsaat olivat surkea yritys luoda flashbackejä. Elsan seikkailu pimeässä luolassa oli tylsää katsottavaa.

Suurin pettymys olivat laulut. Ekassa leffassa oli kolme mieleenpainuvaa kappaletta. Tässä uudessa ei ollut yhtään.

Ja loppufloppi oli se, että oli pakko laittaa Anna ja Kristoff. Lastenelokuvaan olisi riittänyt, kun olisivat olleet ystävyksiä.

Vierailija
79/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä oli. Kyllä sen muksujen kanssa katsoi, mutta ei muuten hyvä elokuva. Enkä ymmärrä miksi aikuiset hehkuttaa tätä? Vai onko mulla sitten vaan niin huono elokuva maku. Aikuinen olen jo 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi