Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frozen 2 oli tosi hyvä!

Vierailija
27.12.2019 |

Oikeastaan lähes parempi kuin ykkönen.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä oli. Kyllä sen muksujen kanssa katsoi, mutta ei muuten hyvä elokuva. Enkä ymmärrä miksi aikuiset hehkuttaa tätä? Vai onko mulla sitten vaan niin huono elokuva maku. Aikuinen olen jo 35v

Saman ikäinen olen kuin sinä ja mulle Frozen oli pettymys, koska sitä oli niin paljon hehkutettu että odotin jotain aivan huikeaa. Oli se hyvä ja liikuttavakin paikoin, mutta ennakko-odotukset olivat korkeammalla hypetyksen talia. Ehkä sulle kävi samoin?

Vierailija
82/82 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys oli. Neljä pitkää vuotta odotettiin lasten kanssa jatko-osaa ja lopputulos oli juosten kustu.

Tarinassa referoidaan jääkuningattaren/lumikuningattaren synty. Miten Elsa löytää eksyksissä itsensä.

Muut asiat sivutetaan täysin. Esimerkiksi; Annan ja Elsan äiti on saamelainen. Annan ja Elsan isä on prinssi. Milloin nämä kaksi menivät naimisiin tai missä? Saamelaiskylän päällikkö, -heidän mummonsa on vielä elossa (Sukulaissuussuhdetta ei käsitellä elokuvassa lainkaan). Elsan ja Annan aatelisvaari tappoi heidän saamelaisvaarin heimosodassa. Elsa jäätyy, kun totuus selviää hänelle. Muuten asia pyyhitään maton alle.

Paljon vaan jäi kysymyksiä ilmaan. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme