Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin teidän perhe käyttäisi ylimääräisen 700€? 90% Suomalaisista antaa n. 175 € rahaa toimeentulotukeen!, 4 heng. perheelle lasku n. 700 €.

Vierailija
27.12.2019 |

111 miljoonaa euroa otetaan 4,95 miljoonalta ja annetaan vastikkeetta vuodesta toiseen samoille ihmisille.

Tekee neljän hengen perheelle 700 €.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän onneton matikassa, mutta rohkenen väittää, ettei laskukaava mene nyt ihan noin.

Terv. nettomaksaja

Vierailija
2/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa faktaa, että jokainen suomalainen (keskiarvo) maksaa tuon summan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On halpaa turvaa. kalliimmaksihan tuo tulisi, jos pitäisi asua vartioidulla alueella, turvalaitteiden keskellä. Enemmän poliiseja, 1% väestöstä vankilassa niin kuin USA:ssa. yhden vuoden yhden hengen vankimaksuilla saa aika paljon toimeentulotukea varattomille.

Vierailija
4/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan ilolla, koska tiedän että se menee tarpeeseen. Olen elämässä nähnyt niin paljon köyhyyttä, sairautta ja huono-osaisuutta, että osaan olla kiitollinen siitä hyvinvoinnista mitä suomalainen yhteiskunta jakaa.

Olin itsekin saamapuolella lapsena, nyt opiskelutani hyvätuloiseen ammattiin maksan verot ilman kitinää.

Vierailija
5/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomella on varaa lähettää tuohta avustuksena afrikkaan ja muuallekkin niin kyllä mullekkin sitten pitää heittää pöydän alle leivän känttypala.

Vierailija
6/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On halpaa turvaa. kalliimmaksihan tuo tulisi, jos pitäisi asua vartioidulla alueella, turvalaitteiden keskellä. Enemmän poliiseja, 1% väestöstä vankilassa niin kuin USA:ssa. yhden vuoden yhden hengen vankimaksuilla saa aika paljon toimeentulotukea varattomille.

Kerro meille missä päin USA:aa oletko asunut siellä kauan mitä teit työksesi.

T. Kiinnostunut

Ihminen joka kertoo totena Ylen tai muun verovaroin tuetun median juttuja ei oikein vakuuta.

Vierailija
7/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa faktaa, että jokainen suomalainen (keskiarvo) maksaa tuon summan?

Jos suomalaisia on se 5,5 miljoonaa.

On fakta, että maksaa!

10 % tarkkaan 9,9%(2018) saa ja silloin maksajia jää 90%, elikkä 4,9 miljoonaa.

Vierailija
8/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kiinnostunut

Ihminen joka kertoo totena Ylen tai muun verovaroin tuetun median juttuja ei oikein vakuuta.

Ihan tunnettuja faktoja. Kokeile vetää víttu päähäsi ja juokse vuorille.

Lopun perustelut paljastavat vassarin.

Vierailija
9/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö minkälaisen uhan nämä työttömät ja elämänhallintaan kykenemättömät oikein muodostavat muille?

Eiköhän nuo saada ihan siististi asuntoloihin järjestettyä. Varmasti tyytyvät siihen, että ruokaan tulee lyhemmät jonot kuin nykyisellään, eikä itse tarvitse vaivautua kauppaan.

Vierailija
10/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tekee työtä ja säästää, että saa polkupyörän.

Toinen valitsee kaupasta ja ottaa, lasku lähtee sinulle.

Vierailija
11/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kiinnostunut

En ole tuo, jolle vastasit, eikä sinulle kuulu, missä päin Jenkkejä asustin ja matkustin, mutta noin se on. Paljon alueita, joilla ei kannata kävellä, sekä kaupungeissa että suburbiassa. Yliopiston ilmoitustaululla varoituksia parkkipaikoista, muutaman viikon välein joku listitty, tekijä odottanut auton alla piilossa.

Työmatkat voivat viedä kolme tuntia päivästä, lapsella koulubussi kaksi, kun ei saattajankaan kanssa ole turvallista kävellä. Pilasoitot pommiuhkista keskeyttävät koulun vähintään kerran viikossa. Lasta ei voi jättää vartioimatta edes omalle pihalle pientaloalueella, jos ei ole muuria ja kameroita.

Siihen päälle terveysvakuutusmaksut, alat, joiden palkalla ei tule toimeen, olematon seksivalistus, kehitysmaiden tasoinen imeväis- ja synnytyskuolleisuus.

Siinä se on, shithole country.

Maksan täällä kotimaassa verot oikein mielelläni.

Vierailija
12/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆

ei tod ole kalliimpaa USAssa.

😂

🤦🏼‍♂️

Vierailija
13/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö minkälaisen uhan nämä työttömät ja elämänhallintaan kykenemättömät oikein muodostavat muille?

Eiköhän nuo saada ihan siististi asuntoloihin järjestettyä. Varmasti tyytyvät siihen, että ruokaan tulee lyhemmät jonot kuin nykyisellään, eikä itse tarvitse vaivautua kauppaan.

Ihan mitä vaan rikoksia millä voi tehdä helppoa rahaa. Ihan sama olla vankilassa jos toinen vaihtoehto on asuntola.

Vierailija
14/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomella on varaa lähettää tuohta avustuksena afrikkaan ja muuallekkin niin kyllä mullekkin sitten pitää heittää pöydän alle leivän känttypala.

Suomella voi olla tuohta, minulla veronmaksajana ei ole!

Vierailija
15/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan ilolla, koska tiedän että se menee tarpeeseen. Olen elämässä nähnyt niin paljon köyhyyttä, sairautta ja huono-osaisuutta, että osaan olla kiitollinen siitä hyvinvoinnista mitä suomalainen yhteiskunta jakaa.

Olin itsekin saamapuolella lapsena, nyt opiskelutani hyvätuloiseen ammattiin maksan verot ilman kitinää.

Annat ilolla muidenkin puolesta.

Esim. Meidän 7-lapsisen perheen rahoja annat ilolla. Ymmärräthän varmasti mitä se meille tarkoittaa?

Vierailija
16/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä vaan rikoksia millä voi tehdä helppoa rahaa. Ihan sama olla vankilassa jos toinen vaihtoehto on asuntola.

Höpönlöpön.

Ethän sä töitäkään tee. Meinaatko, että rikostelu on vähemmän vaivalloista.?

Vierailija
17/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että tuo asuntolajärjestelmä tulisi halvemmaksi? Paljonko maksaisikaan pelkkä logistiikka, kun ihmisiä pakkosiirrettäisiin?

Vierailija
18/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomella voi olla tuohta, minulla veronmaksajana ei ole!

Mene keräämään marjoja ja ota kirppikseltä myyntipöytä. Ostat halvalla ja myyt hieman kalliimmalla. Marjoja voit kerätä viikonloppuisin ja kirppiksellä voit käydä tsekkaamassa pöytäsi aina työpäivän päätteeksi. Työniloa.

Vierailija
19/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene noin suoraviivaisesti. Hyvätuloiset maksaa enemmän.

Vierailija
20/89 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin tuon 700 lapsieni koulunkäyntiin.

Mutta näille porukoille joille raha menee taitaa koulunkäynti olla kirosana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän