Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako kuvat?

Vierailija
26.12.2019 |

Kiihottaako sinua kuvakaappaukset joilla kumppani ehdottaa asentoa?
Mulla lätsähtää hyväkin fiilis välittömästi kun kännykän ruudulle lävähtää seksisivulta kopsattu kuva.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Seksi on kivaa. Meillä katsellaan useinkin yhdessä.

Vierailija
2/4 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse lähetin itsestäni kuvia joissa poseerasin seksikkäästi ja toive ajattelin sen herättävän jotain miehessäni. Sainkin ihania seksi viestejä illalla, mutta jälkeenpäin huomasin että samalla kun lähetteli minulle viestejä katseli netistä toisten naisten alaston kuvia ja peppu kuvia. Ei todellakaan niitä jotka itse lähetin. Seksiä sain sinä iltana mutta voin kertoa etten ole ikinä tuntenut itseäni niin nöyryytetyksi. Kunpa en olisi kuvitellut itsestäni liikoja ja lähettänyt itsestäni kuvia vaikka toinen joskus pyytänyt. Edelleen harmittaa. Yhdessä oltu 10 vuotta. Kaikkeen sitä luulee itse riittävänsä. Nykyään ajattelen ettei mieheni minua oikeasti edes halua. Naiseuteni meni kyllä palasiksi. Kunpa en olisi ikinä saanut tietää miten tilanne oikeasti meni. Olisi ihana uskoa että mies olisi minusta ja kuvistani kiihottunut. Plaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Jos minun naiseni lähettäisi itsestään kuvia se olisi vaivaanuttavaa. Kyllä netistä saa niitä kuvia jotka oikeasti ovat kiihottavia.

Vierailija
4/4 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse lähetin itsestäni kuvia joissa poseerasin seksikkäästi ja toive ajattelin sen herättävän jotain miehessäni. Sainkin ihania seksi viestejä illalla, mutta jälkeenpäin huomasin että samalla kun lähetteli minulle viestejä katseli netistä toisten naisten alaston kuvia ja peppu kuvia. Ei todellakaan niitä jotka itse lähetin. Seksiä sain sinä iltana mutta voin kertoa etten ole ikinä tuntenut itseäni niin nöyryytetyksi. Kunpa en olisi kuvitellut itsestäni liikoja ja lähettänyt itsestäni kuvia vaikka toinen joskus pyytänyt. Edelleen harmittaa. Yhdessä oltu 10 vuotta. Kaikkeen sitä luulee itse riittävänsä. Nykyään ajattelen ettei mieheni minua oikeasti edes halua. Naiseuteni meni kyllä palasiksi. Kunpa en olisi ikinä saanut tietää miten tilanne oikeasti meni. Olisi ihana uskoa että mies olisi minusta ja kuvistani kiihottunut. Plaah.

Eihän se sitä tarkoita, etteikö sun kuvat myös kiinnostaisi. Jos oli vielä niitä joskus pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan