Minkä turn-off -ominaisuuden hyväksyit rakastuessasi puolisoosi?
Ettei se nyt niin turn-off ollutkaan, kun muuten kolahti
Kommentit (65)
Vittumainen perhe. Näin jouluisin vituttaa, muten ei juurikaan vaikuta. Itselläni todella hankala suku, joten ajattelin, että puolison suku saisi olla edes siedettävä, mutta mutta... Onneksi mies itse on maailman ihanin vuosi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus jota yrittää peitellä lippalakein, ensin ajattelin että ajaisi kokonaan pois kaikki haivenetkin mutta ei.
Mistä sen muuten tietää käyttääkö joku lippalakkia peittääkseen kaljuuttaan? Joku on käyttänyt niitä koko ikänsä, mutta kaljuunnuttua se pitää lopettaa, koska se muuttuu kaljuuden peittelyksi?
Sini19krunika kirjoitti:
Miehen bi-seksuaalisuus.
Vastenmielinen ajatus kuvitella häntä hoonaamassa jonkun karvaisen viiksiniekan ruumiinaukkoja.. yöks.Vakaa talous ja turvallinen, tasainen elintaso kompensoi..
Todennäköisempää on, että häntä itseään "hoonataan". Entä jos kumppani onkin stereotyyppinen homo, joka ajelee kaikki karvansa?
Pyöreän vatsan ja muutenkin liian runsaan vyötärönseudun.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus jota yrittää peitellä lippalakein, ensin ajattelin että ajaisi kokonaan pois kaikki haivenetkin mutta ei.
Kalju palaa helposti, joten kuulostaa fiksulta mieheltä
Mies oli aivan järkyttävän huono kirjoittamaan (selvisi myöhemmin lukihäiriöksi) ja on käynyt armeijan.
Vierailija kirjoitti:
Taipumus ylläpitää epäjärjestystä ja yleinen vetämättömyys / laiskuus. Viimeksi mainittu paljastui valitettavasti vasta ok-taloon muuttamisen jälkeen.
Tämä meillä myös. Ihan hirveää, kun itse ei osaa ja ehdi tekemään kaikkea.
Vasta ollaan tutustumisvaiheessa (2kk), mutta pikkuisen tökkää ajoittaiset suvaitsemattomat piirteet ja kommentit. Ei ole lähelläkään leijonakoru-urpoja, mutta voishan tuo olla avarakatseisempi.
Kaljuus, hitaus, vetämättömyys, kaljan juonti, rumat vaatteet, sohvalla löhöäminen. Ja juu en olekaan näitä hyväksynyt.
Asuu pikkukaupungissa....omakotitalossa joten en usko aivan äkkiä muuttavan.... asun itse isossa kaupungissa 60 km päässä. Toistaiseksi toiminut hyvin, en ehka edes haluaisi nähdä joka päivä.. kiva kun omaakin aikaa.
Mutta voiko näin jatkua ikuisuuden? En tiedä. Pöljää maksaa kahta asuntoa toisaalta....
Niin toisaalta.
En mä miehestä itsessään juuri isompaa moitittavaa löydä, on kiva että viihtyy kotihommissa eikä esim. Kisko alkoa viikonloppuisin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen muuten tietää käyttääkö joku lippalakkia peittääkseen kaljuuttaan? Joku on käyttänyt niitä koko ikänsä, mutta kaljuunnuttua se pitää lopettaa, koska se muuttuu kaljuuden peittelyksi?
Tää on meinaan jännä juttu tämä hiusasia.
Itse olen käyttänyt lippistä tai pipoa kesät talvet ihan pikkupojasta lähtien.
Jokaikisillä treffeillä, mitä olen naisen kanssa ollut, heti tapaamisen alkuvaiheessa nainen pyytää ottamaan päähineen pois. Havaittuaan että hiuksia on runsaasti, saa pääasusteen laittaa takaisin.
Sitä olen miettinyt, että olisko treffit olleet sit siinä jos Oliskin paljastunut olevansa kuin kikkeli jolla korvat?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli aivan järkyttävän huono kirjoittamaan (selvisi myöhemmin lukihäiriöksi) ja on käynyt armeijan.
Armeijan käynyt?! Hyi!
Musta kans sivari/totaalikieltäytyjäkundit on kaikista kuumimpia, hot!! NAM!
Kirjoittaa "enään", ja vielä monen yhdessä vietetyn vuoden jälkeenkin. Itse olen opiskellut suomen kieltä pääaineena.
Vastaan mieheni puolesta: iso selluliittiperse ja mielenterveysongelmat.
T. nimim. Onnelliset yhdessä
Äitinsä pikkupossu on oma kiltti komistukseni. Joskus jaksan tätä, joskus en, mutta yritän muistaa että olisi niitä pahempiakin ominaisuuksi voinut olla.
Äärimmäinen yksityisyys ja fiilis että tulee joskus pettämään. Muuten mies on kuin unelma. Tai, no siltä se silloin vaikutti ja realismikin iski, mutta vielä onnellisesti yhdessä.
Huonot hampaat ja alkoholiongelman. Jälkimmäisestä onneksi selvisi.
Tupakointi
Taipuvuus kaikkitietävyyteen (osaa kuitenkin myös kuunnella ja myöntää olevansa väärässä, mutta vaatii työtä päästä tuohon)
Se lässyttää eläimille ja mulle kuin pikkuvauvalle toisinaan.
Ja lässyttää se tietysti meidän lapsillekkin, nuorin on 20v. ja vanhin 28v..
Ennen JULKISELLA PAIKALLA, nykyään vaan onneksi kotona tai kun kukaan ei näe.