Onko sulla helppo elämä? Kolme huonetta ja koira?
Kommentit (57)
Neljä huonetta ja kissa. Ei ole helppoa elämä.
Helppoa on elämä ilman koiraa kolmiossa, muita eläimiä on, mutta ne ovat äänettömiä eivätkä vaadi ulkoilutusta.
Minulla on yksiö, olen ihan tyytyväinen. Helppo elämä on toki suhteellinen käsite mutta koen elämäni mielekkääksi ja hyväksi.
Kolme huonetta ja kani. Elämä on toisinaan ok ja toisinaan toivoisi että se jo loppuisi.
Helppo elämä, rikas isä ja koira!!!
yksiö ja leopardigekko ja suht helppoa elämä
Kyllä. Osaan käyttäytyä kalustetussa huoneessa.
Mitä ap ajaa takaa tällä kyselyllään?
2 huonetta, ei koiraa. Mitä on helppous? Itselläni on läheisiä ihmisiä, tasapainoiset vanhemmat ja puoliso, työ, harrastuksia, ja opiskelen työni ohella, joten vapaata on vähän. Autismikirjolla, koulukiusaamistaustaa...
Helppoa? Monella tavalla kyllä. Minulla on mahdollisuus tehdä erilaisia asioita.
Isohko ok-talo ja kolme kissaa. Elämä on mielekästä ja puuhakasta. Helppoa elämää en ole koskaan tavoitellutkaan. Helppous tekee ihmisestä patalaiskan.
Joo on viisi huonetta ja keittiö. Koiraa ei ole enkä halua. Käärmeen olen ajatellut hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo on viisi huonetta ja keittiö. Koiraa ei ole enkä halua. Käärmeen olen ajatellut hankkia.
Vällykäärmeen? 😉
Seitsemän huonetta ja kaksi kissaa.
Elämä on raskas, ei yhtään huonetta eikä lemmikkiä.
8 huonetta ja koira. Välillä on helpompaa, välillä vaikeampaa.
5 huonetta, keittiö, sauna. Iso kodinhoitohuone. Iso piha ja autokatos. Kaikki uutta ja paljon velkaa.
2 autoa, aviomies, 2 lasta. Ei lemmikkejä.
Ei ole ollut helppoa. Köyhistä oloista olen ponnistanut ja omalla työllä ansainnut. Palkka on hiukan puolisoani parempi, joten kenenkään siivellä en elä.
Ystäviä minulla ei ole. Olen pahasti kyynistynyt ja pettynyt kaikkiin ihmisiin, joten olen mieluiten vain oman perheeni kanssa. Ei ole helppoa elämä kellään.
Viisi huonetta ja kissa. On helppo elämä ja olen patalaiska.
Kolme huonetta ja koira on. Helppo elämä, ei todellakaan.