Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei puhuta seksistä, kosketteletteko miehenne kanssa toisianne yöllä sängyssä?

Vierailija
25.12.2019 |

Laittaako mies puoliunissaan esim. kättään lanteillesi tai hakeudutko hänen kainaloonsa. Vai nukutteko erillään omilla puolillanne sänkyä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme nukkumaan lusikassa. Höpistään ja hellitään toisiamme. Kun alkaa tuntua siltä, että uni tulee, käännymme erillemme, koska lusikassa tulee aivan liian kuuma. Jos jompi kumpi herää yöllä, herännyt koskettaaa hellästi nukkuvaa. 22 vuotta yhdessä. Päivääkään en vaihtaisi pois.

Vierailija
22/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taputtaa joskus pepulle 03 kun tulee sänkyyn nukkumaan. Joskus. Se onkin sitten ainoa hellyydenosoitus meidän välillä. Ei ole mikään halailijatyyppi eikä sellainen läpy läpy halaus tunnut ikinä miltään

Vierailija
24/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemme nukkumaan lusikassa. Höpistään ja hellitään toisiamme. Kun alkaa tuntua siltä, että uni tulee, käännymme erillemme, koska lusikassa tulee aivan liian kuuma. Jos jompi kumpi herää yöllä, herännyt koskettaaa hellästi nukkuvaa. 22 vuotta yhdessä. Päivääkään en vaihtaisi pois.

Tää olisi mun unelma. Menemme samaan aikaan sänkyyn vain matkoilla eli 1-2 vkoa vuodessa. Me myös heräämme eri aikaan joten samassa sängyssä max 3 h yössä

24

Vierailija
25/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan miehen kainaloon joka yö, kun mies silittelee päätä (menee nukkumaan myöhemmin). Kun mies siirtyy nukkumaan itse, kierähdän selkä mieheen päin. Kyllä sitä yöllä tulee kosketeltua jos herää tai pyörii. Välillä hakeudun mieheen kiinni jos on kylmä (on kuin patteri). Mutta tykätään antaa tila toiselle ja varsinkaan lusikassa en itse jaksa nukkua pitkään.

Vierailija
26/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme sylikkäin, mutta emme ”koskettele”. Miehelle kun se on viesti suorasta toiminnasta. Vieläkin ihmettelen sitä.

Vierailija
27/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketella, heiluta, meuhkata, kolistella, eikä råpsytellä valoja/kännyköitä. Molemmat erittäin herkkäunisia ja heräisivät saman tien tunniksi tai pariksi, jos toinen olisi iholla kiinni.

Onneksi on yhteinen sävel tästä asiasta - suoraan sanottuna ottaisi huolella päähän jos toinen pilaisi tulevan päiväni sabotoimalla uneni.

Vierailija
28/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan omien peittojen alla, mulla on tuplapaksupeitto kun palelen nukkuessani, mies taas nukkuu kevyemmän peiton alla. Siksikään ei lusikassa nukkuminen oikein onnistu kun toinen kääriytyy paksujen vällyjen alle ja toisella tulee hiki jos ollaan saman peiton alla. Illalla kun mennään nukkumaan ja aamulla jos herätään samaan aikaan niin ollaan kyllä kainalokkain. Yhdessä olti 5 vuotta.

Vierailija
29/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukahtahtamista halitaan ja jutellaan sulikkäin (jos lapset ei oo jo kömpiny väliin). Yöllä puolin ja toisin silitetään/otetaan kädestä jos herätään. Varsinaiseen nukkumiseen tarvitaan molemmat tilaa.

Vierailija
30/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa silitellä ja helliä ennen nukahtamista ja jutella ja vaikka nukahtaakin syliin, mutta tarvin kyllä yöllä omaa tilaa ja oman peiton. Heräilen yöllä ja nukun aika levottomasti. 

Vierailija
31/31 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja aviomiehelläni on erilliset sängyt, jotka siirretään strategisesti yhteen juhannuksena ja jouluna. Lähellä olo liittyi lasten hankkimiseen ja silloinhan yhdyntä on välttämätön. Muuten emme lääpi. Tuo kaksi kertaa vuodessa riittää miehen tarpeiden tyydyttämiseen ja koska olen hänen vaimonsa, on se velvollisuuteni. Onneksi tämä yhdyntämäärä/vuosi riittää rakkaalle aviomiehelleni.

Mirjam 35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme