Miksi yksi Selänteiden pojista on erinäköinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/712028f1-9ab0-4866-ae04-af7a78…
Siis aivan erinäköinen kuin nuo muut lapset?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Ed Ronan ja Eemil Selänne vertauksena. Löydän paljon samaa.
Onhan ne miehiä molemmat joo ja niillä on pää ja nenä ja suukin mutta siihen se sitten jääkin.
Ihan hypoteettisesti, jos Sirpa olisi Teemua joskus pettänyt niin tuskin olisi vielä ekan lapsen kohdalla. Sehän oli ihan täysin ihastunut ja rakastanut Teemuun niihin aikoihin hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.
Mutta oletko itse 10-15cm isääsi lyhyempi?
Aivan..
Entä jos poika on 15 cm isää pidempi?
Äh, sorrun aina tähän samaan vatvomiseen. Nyt taas googlailin ja vahvoin, tulin taas kerran samaan johtopäätökseen: Eemil on Teemun poika. Suurin syy on selkeät yhdennäköisyys Paavo-setään ja Liisa-mummoon. Ymmärrän tosin spekulaatiot, mutta välillä näin käy. Itselläni on liuta veljiä, melkein 10 ja heihin mahtuu hyvinkin vastakohtia, mutta kaikki saman isän.
Itsekin sorruin tähän ketjuun spekuloimaan, mutta jätetäänkö nyt tähän? Eemilin vuoksi.
https://fi.newsner.com/uutiset/suuri-suru-valtasi-teemu-selanteen-perhe…
Liisa ja Teemu&Paavo vauvana: tuo vasemman puolen kaksonen on ihan samannäköinen kuin Eemil vauvana. Ja kyllä: yhdennäköisyys Paavoon on selkeä, ilmeisesti pituus tulee äidiltä ja ulkonäkö on tuota linjaa, mitä Paavo edustaa. Tuohon linjaan liittyy myös pehmeämpi luonne selvästi, sekin sopii Eemiliin. Muut lapset on suuria, vaaleita, sporttisia ja "kovempia". Ihanalta vaikuttaa tuo Eemil.
Vierailija kirjoitti:
Äh, sorrun aina tähän samaan vatvomiseen. Nyt taas googlailin ja vahvoin, tulin taas kerran samaan johtopäätökseen: Eemil on Teemun poika. Suurin syy on selkeät yhdennäköisyys Paavo-setään ja Liisa-mummoon. Ymmärrän tosin spekulaatiot, mutta välillä näin käy. Itselläni on liuta veljiä, melkein 10 ja heihin mahtuu hyvinkin vastakohtia, mutta kaikki saman isän.
Itsekin sorruin tähän ketjuun spekuloimaan, mutta jätetäänkö nyt tähän? Eemilin vuoksi.
Ei sitä Eemiliä varmaankaan haittaa, löytyykö aiheesta vauvapalstalta 13 vai 33 sivua spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.
Mutta oletko itse 10-15cm isääsi lyhyempi?
Aivan..
Mä olen saanut kasvaessani parempaa ravintoa kuin aikoinaan heti sodan jälkeen syntynyt isäni ja jäin silti 3-4 cm häntä lyhyemmäksi.
Vielä ehkä Eemil-spekulaatiota kauheampaa on tuo Seppo Lindström-vouhotus.
Kaikki piirteet, jotka "todistavat" Lindströmin puolesta, on itseasiassa myös Liisan piirteitä. Lindström ja Liisa Selänne olisivat voineet olla kaksoset. Paavossa on selvät Ilmari Selänteen piirteet. En usko hetkeäkään, että Lindström olisi Teemu Selänteen isä.
Ei se niin ihmeellistä ole, minä en muistuta ketään suvussani(elossa) joten luultavasti olen iso(isoiso)vanhempieni näköinen koska satavarmasti vanhempani ovat oikeat vanhempani:) Joskus vain tulee noita hyppyjä ulkonäössä.
Paul Kariya on japanilaista sukujuurta, katsokaapa tuota kuvaa jossa Emil on pöydällä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000001124923.html?fbclid=IwAR2gtDpP421-aS…
Paul Kariyan sisarukset (Noriko, Michiko, jne) ovat kyllä kaikkia aika... samasta puusta veistettyjä.
Paul Kariyan lapsuudenkuva löytyy täältä: https://bcsportshall.com/honoured_member/paul-kariya/
Voihan se olla että Kariya on näyttänyt niin Selänteen äidiltä, että Selänne on viehtynyt tyyppiin. Nehän on aina olleet ihan paita ja peppu, eivät kai olisi jos tilanne olisi tämä täällä spekuloitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed Ronan ja Eemil Selänne vertauksena. Löydän paljon samaa.
Onhan ne miehiä molemmat joo ja niillä on pää ja nenä ja suukin mutta siihen se sitten jääkin.
Ihan hypoteettisesti, jos Sirpa olisi Teemua joskus pettänyt niin tuskin olisi vielä ekan lapsen kohdalla. Sehän oli ihan täysin ihastunut ja rakastanut Teemuun niihin aikoihin hyvinkin.
Suu, pään muoto ja silmät ovat samat. Paljon yhtenäistä mittasuhdetta. Yhtenäisempi nenä näkyy muissa kuvissa. En tiedä mitään yksityiskohtaista tietoa niiden suhteesta muuta kuin sen mitä kaikki, eli Teemu petti ja paljon. Myöskään Kariya ei näytä tarpeeksi Emililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehkä Eemil-spekulaatiota kauheampaa on tuo Seppo Lindström-vouhotus.
Kaikki piirteet, jotka "todistavat" Lindströmin puolesta, on itseasiassa myös Liisan piirteitä. Lindström ja Liisa Selänne olisivat voineet olla kaksoset. Paavossa on selvät Ilmari Selänteen piirteet. En usko hetkeäkään, että Lindström olisi Teemu Selänteen isä.
Nyt on vain niin, että Teemun isä Ilmari on myöntänyt, ettei ole Teemun biologinen isä. Muuten ei ole niin ihmeellistä jos joku lapsista on erinäköinen. Ei se ole vielä todiste mihinkään suuntaan. Jos nyt ei ihonväristä puhuta.
Joo-o, meilläkin on yksi pojista blondi. Kaikilla muilla sisaruksilla sekä meillä vanhemmilla on tummanruskea tukka. En ole kuitenkaan maannut kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa, joten pojan blondius jäänee vain ikuiseksi mysteeriksi.
EI SE YKSI OLE POIKA, VAAN TYTTÖ!
On kyllä jännä miten muut lapset ovat ihan Teemun kopioita.
Voi tsiisus näitä juttuja, eikö oikeesti ole muuta elämää? miten minäkin tätä erehdyin lukemaan...jos lähtis nukkumaan.
Sirpa haluaa varmaan kertoa, miksi DJ Khaled kertoo avoimesti, että hän ei naistaan nuole mutta vaatii naiselta suuseksiä? Miksi naiset aina huutaa miehen halujen puolesta, mutta miehet oikein korostaa miten eivät tee naiselle mitään. Te naiset olette säälittäviä. Ette saa miehiä tekemään mitään eteenne. Missään miehet ei pidä teitä tärkeinä.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa haluaa varmaan kertoa, miksi DJ Khaled kertoo avoimesti, että hän ei naistaan nuole mutta vaatii naiselta suuseksiä? Miksi naiset aina huutaa miehen halujen puolesta, mutta miehet oikein korostaa miten eivät tee naiselle mitään. Te naiset olette säälittäviä. Ette saa miehiä tekemään mitään eteenne. Missään miehet ei pidä teitä tärkeinä.
En osaa päättää ootko miesvihainen nainen vai naista saamaton naisvihamies.
Vierailija kirjoitti:
Minä en miestä nuole. Ei tulisi mieleenikään. Mutta vaadin kunnon piparinnuolentaa aina kun tilaisuus tulee.
N41
aikoinaan eräs sukulaiseni asui turussa ja seurasi kovin tarkasti jääkiekkoa. silloin muinoin jo puhui että selänne ei voi olla ilmarin poikia. kertoi jo silloin kuka hänen mielestään on teemun isä.
muut ihmiset teilasivat hänet sanoillaan ja olivat hänelle ilkeitä. sanoivat ja haukkuivat häntä hulluksi.
kun sitten selvisi liisan puuhastelut niin katkesi muutaman ystävän kanssa välit kun ns ystävät eivät kestäneet totuutta jota tämä sukulainen oli puhunut vuosia.