Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksi Selänteiden pojista on erinäköinen?

Vierailija
25.12.2019 |

Kommentit (324)

Vierailija
201/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla Eemil Selänteen mukava googlettaa itseään. Tai kavereiden; mahtaa kuulla koko ajan naljailua. Häpeäisitte.

Eikä tarvitse edes osata suomea, näitä epäilyjähän on myös englanniksi. 

Vierailija
202/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa opiskellut yksin Suomessa ja Kanadassakin tehnyt työharjoittelua. Ei sitä aina ole teljetty kotiin. Tilaisuuksia on ollut omaankin elämään, toisin kuin joku epäili.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3265c759-82e6-41d4-97ef-aec103…

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3233dfb1-4383-4f7c-b5d1-32a1db…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Ronan on isä, ei Paul Kariya. Googlettakaapa naama. Osuu myös samaan aikaan Winnipeg Jetsin kaudelle 95-96 kun Eemil syntyi ’96 kesällä.

Vierailija
204/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ed Ronan on isä, ei Paul Kariya. Googlettakaapa naama. Osuu myös samaan aikaan Winnipeg Jetsin kaudelle 95-96 kun Eemil syntyi ’96 kesällä.

Lisään vielä että löytyy eräältä tietyn nimeltämainitsemattoman kuvafoorumin langalta vertaus näiden naamoista. Myös Ed Ronanilla oli tähän aikaan jo avioliitto niin yhteinen sopimus olla hissukseen olisi sillä tavalla järkevä.

Vierailija
205/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että löytyy eräältä tietyn nimeltämainitsemattoman kuvafoorumin langalta vertaus näiden naamoista. Myös Ed Ronanilla oli tähän aikaan jo avioliitto niin yhteinen sopimus olla hissukseen olisi sillä tavalla järkevä.

Ei edes näytä samalta. Nyt on vähän kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, tää Eemilin isän etsintä.

Vierailija
206/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on Teemun kaksoisveljen näköinen. Muistuttaa myös jonkin verran Teemun äitiä.

Se on mahdotonta, koska Teemu Selänne ei ole tämän pojan isä. Isä on Paul Karya. Sirpalla oli syrjähyppy. Tämä poika on ilmetty isänsä. Tästähän on ollut puhetta jo vuosikymmenet!

Kun Teemu siirtyi Paulin kanssa samaan seuraan oli Sirpa jo tukevasti raskaana. Niin tukevasti, että lapsi syntyi alle kuukausi muutosta. Sitä ennen miehillä oli pitkä välimatka, eivätkä tunteneet toisiaan. Mut joo Sirpa tietenkin lenteli tapaamassa salarakasta ympäri amerikanmaata, eikä Teemu tiennyt yhtään mitään. Tai itse asiassa, Emil on pistetty alulle todennäköisesti Suomessa ihan kesän alussa. Varmaan Paul lensi Suomeen silloin, eikä taaskaan kukaan huomannut yhtään mitään. Ihan varmasti näin tapahtui. 

Hänen nimensä on Eemil. Nuo nimethän annettu Teemun nimen mukaan, koska kaikilla lapsilla on myös kaksi peräkkäistä e:tä nimessään. Siinä hyvä muistisääntö sinulle, miksei muillekin. 🤔

Vierailija
207/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, joita kukaan ei usko sisaruksiksi. Toinen on tumma ja suoratukkainen, toinen vaalea ja kiharatukkainen. Ihania molemmat ❤️.

Vierailija
208/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta, joita kukaan ei usko sisaruksiksi. Toinen on tumma ja suoratukkainen, toinen vaalea ja kiharatukkainen. Ihania molemmat ❤️.

tuo  ihan tavallista kun toisen isä suomesta ja toisen gambiasta.

Vierailija
209/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo  ihan tavallista kun toisen isä suomesta ja toisen gambiasta.

Bingo!

Vierailija
210/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes näytä samalta. Nyt on vähän kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, tää Eemilin isän etsintä.

Näyttää monella tapaa. Tulee hakutuloksissa Eemil Selänteen nimellä aika pätevä vertaus. Eemilin naamassa on sen verran Sirpaakin ettei sieltä mitään identtistä kaksosta löydy. Niin tai näin, Teemu se isä ei ainakaan ole.

Vierailija
211/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eemilissä on Sirpan suvun näköä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005961672.html

Ei ole. Nämä ovat kaikki vaaleita, vasemmalla olevan siskon tukkakin näyttää värjätyltä. Emil ei näytä suomalaiselta vaan tulee mieleen ensimmäisenä joku eteläamerikkalainen, hehän ovat yleensä myös lyhyitä.

Sirpan isällä on kyllä ollut tummat hiukset ennen harmaantumista. Ja kyllä minä ainakin näen Tiina-siskossa paljon samaa Eemilin kanssa.

Vierailija
212/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemilin silmät eivät ole ruskeat. Tässä todisteita, kuvia voi suurentaa:

https://farm1.staticflickr.com/689/21768549201_7f3ce6a70b_b.jpg

https://www.alamy.com/laguna-beach-california-usa-7th-nov-2013-selanne-…

Aiemmin löytyi myös vanha Iltalehden kuva mutta se ei enää näy netissä. Siitä näki selvästi että silmät ei ole ruskeat.

Vierailija
213/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.

Vierailija
214/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on 10cm pidempi ja ulkonäöltään aivan erilainen kuin itse olen. Meitä ei uskoisi veljeksiksi, jos ei tietäisi.

Dna-testit on siis tehty?

Vierailija
215/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/nqgPlr

Ed Ronan ja Eemil Selänne vertauksena. Löydän paljon samaa.

Vierailija
216/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ulkonäkö tulee geeneistä, jotka saa kummaltakin vanhemmaltaan. Kumpikin vanhempi kantaa geenejä kaukaa isoanhemmiltaan, joita itsekkään eivät ole elämässään ehtineet nähdä. Ei voi tietää, minkä näköisiä he ovat olleet, ellei ole kuvia, joihin verrata. Esim punatukkaisuusgeeni esiintyy joillain, jos perheessä useampi lapsi, joku heitä voi olla punatukkainen tai sitten ei yksikään. Tai ruskeasimäisyys, kumpikin vanhempi sinisilmäisiä, mutta lapsi onkin ruskeasilmäinen. Periytyy aiemmista sukupolvista se ruskeasilmäisyys.

Vierailija
217/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko itse 10-15cm isääsi lyhyempi?

Aivan..

Vierailija
218/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Sirpa ei itsekään tiedä pojan isää? Käyhän jotkut läpi kokonaisia joukkueitakin...

Vierailija
219/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kuka niistä lapsista on se "erinäköinen", ja kehen verrattuna?

2. Kuka niistä lapsista omaa japanilaista ulkonäköä, jos Kariyaa isäksi yritätte vihjata?

Kyllä on vittumaista olla suomalainen niin kutsuttu julkisuuden henkilö.

Vierailija
220/324 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kuka niistä lapsista on se "erinäköinen", ja kehen verrattuna?

2. Kuka niistä lapsista omaa japanilaista ulkonäköä, jos Kariyaa isäksi yritätte vihjata?

Kyllä on vittumaista olla suomalainen niin kutsuttu julkisuuden henkilö.

Et siis avannut ekan viestin linkkiä?

Suomessa? Ei mitään verrattuna vaikka Brittien tabloid-lehtikulttuuriin.

Ketju on lukittu.