Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Ite sain suklaata. Ostin taas kaikille kavereille lahjat (oikeasti vaivalla harkitut ja arvokkaat) ja vanhemmille sama homma mutta ainut mitä sain oli sukulaiselta suklaata. En kyllä aijo vaistaisuudessa hommata mitään muille kun takaisin ei saa edes korttia saatika kiitosta. Mitä te saitte?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, lisää vaatteita, Lego Marvel ja Minecraft pelit, Avengers: Endgamen ja Pokémon: Detective Pikachun DVD:llä, suklaata, suklaata, suklaata ja purkkaa ja rahaa ja leffalahjakortteja ja hammasharjan ja shamppoota ja JBL kuulokkeet ja kaikkee muuta

Mutta osaan selittää miks sain näin paljo lahjoja: Mä oon 10v. lapsi😅😎

Vierailija
82/102 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsivoidetta, munakoison ja poppersia.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaota.

Vierailija
84/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala ja Efvan korun

Vierailija
85/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse itselleni lahjaksi pari kirjaa, hyasinttiasetelman, suklaata.

Vierailija
86/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioita. Olisin rehellisesti mielummin ollut ilman mitään tai saanut vaikka suklaalevyn.

Tyttöni sai nuken tarvikkeita. Sukulaiset tuetävät, että hän pitää autoista ym. Tuli kurja fiilis kun ostetaan astiaa, nuken tarvitketta, leikkikeitön juttuja jne vain siksi että olet naispuoleinen. Väliäkö niillä omilla mielenkiinnon kohteilla on, jos on sattunut pimpan saamaan.. Kaikkihan me naiset rakastetaan nukkeja ja astioita, eikun..?

Rehellisesti, olemme mielummin ilman kuin että meidät hukutetaan turhaan krääsään!

Vierailija
87/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä älyrannekkeen, kuulokkeet, hajusteita ja yöpaidan. Itse ostin värityskirjan ja kirjan ja tuikkukupin.

Vierailija
88/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vanhemmiltani saatiin ravintolalahjakortti, villasukat ja tumput sekä minulle että miehelle, suklaata rasia sekä arpapaketti.

-Sisarukset antoivat lahjakortin Haikon kartanoon.

-Mieheltä sain vahvistimen, lahjakortin levykauppaan, pari kirjaa sekä suklaata.

-Ystäviltä saatiin mm. viiniä, fudgeja, pizzakivi, taatelikakku jne.

Vierailija
89/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen ison sairaala laskun, eräpäivä tänään..

Vierailija
90/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengas nystyröillä aika kiva ja huomaavainen lahja

Vierailija
91/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan, kauniin kukka-asetelmakorin. Rakastan kukkia.

Vierailija
92/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuaisa kirjoitti:

Kumma kun ei yksikään mamma ole saanut isoa jöötiä. 😂

Poika osti joulukinkun. Se oli yhteinen lahja koko perheelle.

Vierailija
93/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen eukko ja tavaraa on riittämiin. Sainkin joululahjoiksi aivan upeita ruokalahjoja: Kotona leivottua saaristolaisleipää (ihan paras), pari tähtitorttua ja kauniita pipareita ja taatelikakun, itse leivottuja niin ikään. Yksi suklaalevy kruunasi kaiken. Olen ylen tyytyväinen!

Vierailija
94/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL:n laukun, pari hajuvettä, koruja, kukkia ja suklaata.

Vierailija
95/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvo voiteita

Vierailija
96/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkään isäni kanssa joulua viettelen, omaishoitajana. Sain haukut, kun eivät ruoat kelvanneet. Koko päivän laittelin ruokia, ei mikään ollut hyvää. Haukkui illan lopuksi kun,laitoin tiskikoneen päälle, sähköä kuulemma kuluu. Nyt avasin pullon viiniä, ja yritän rauhoittua. Hiljaa täytyy hiipparoida, että ei kuulu mitään. Tulen huĺluksi.

Vierailija
97/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astioita. Olisin rehellisesti mielummin ollut ilman mitään tai saanut vaikka suklaalevyn.

Tyttöni sai nuken tarvikkeita. Sukulaiset tuetävät, että hän pitää autoista ym. Tuli kurja fiilis kun ostetaan astiaa, nuken tarvitketta, leikkikeitön juttuja jne vain siksi että olet naispuoleinen. Väliäkö niillä omilla mielenkiinnon kohteilla on, jos on sattunut pimpan saamaan.. Kaikkihan me naiset rakastetaan nukkeja ja astioita, eikun..?

Rehellisesti, olemme mielummin ilman kuin että meidät hukutetaan turhaan krääsään!

Sanoitko mitään ?

Jos tiesit sukulaiset tuovat lahjoja, on fiksua edes vihjaista jotain.

Ota astiat käyttöön ja laita nukenvaatteet näkyville. Ehkä ne pääsevätkin leikkeihin .

Ei noi ole krääsää.

Vierailija
98/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
99/102 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija