Mitä sait joululahjaksi?
Ite sain suklaata. Ostin taas kaikille kavereille lahjat (oikeasti vaivalla harkitut ja arvokkaat) ja vanhemmille sama homma mutta ainut mitä sain oli sukulaiselta suklaata. En kyllä aijo vaistaisuudessa hommata mitään muille kun takaisin ei saa edes korttia saatika kiitosta. Mitä te saitte?
Kommentit (102)
Suklaata, vapaaliput leffaan, voiteita ja cashmirvillapaidan ja siihen kuuluvan neuletakin.
Pitsakiven. Oon haaveillut siitä jo kauan, mutta pienituloisena oon löytänyt paljon tärkeitä asioita joihin rahat sijoittaa.
Siskolta pullollisen (0.5 l) vissyä.
Sain mm. repun, vaatteidenhoitosetin, kirjoja, villasukat ja tumput, leffalippuja, satokausikalenterin, ruokalahjoja jne. Kaikki oikein mieluisia lahjoja.
Äidiltäni ihanan tarjottimen, joka sopii täydellisesti sisustukseemme, pojaltani suklaakonvehteja (antoi niitä myös mummolle ja serkuille, olen opettanut, että naisille on aina hyvä idea antaa konvehtirasia...) ja mieheltä tekojalokivikoru, vaikka olen erityisesti painottanut hänelle aiemmin, etten käytä sellaisia ja etten lainkaan pidä tekojalokivistä, mieluiten ilman yhtään mitään kiveä.
Mies oli ostanut kirjan ja sähkötakan.Oon tuota takkaa haaveillut kauan,kun en oikeeta saa.Suklaata jalkahoitoon lahjakortin,lapaset.
Suomen pyövelit -kirjan, pari tuotantokautta Game of Thronesia, Juice -elokuvan, astioita, keittiöpyyhkeitä, arpoja, lahjakortin lankakauppaan, suklaata, sukkapuikkoja, vedenkeittimen, siemennäkkäriä.
Itseltäni gn-astioita. Lähti posliiniset hyväntekeväisyyskirppikselle.
M 45
En mitään. Itse annoin neljälle ihmiselle lahjan ja vaikka antamisessakin on oma ilonsa niin jotenkin sitä haluaisi kokea myös saamisen iloa.
En kyllä tiedä, tänään lenkillä mietin asiaa ja epäilin että olenkin vaan lapsellinen ja itsekäskin surressani asiaa.
N43
Ostin itse itselleni joululahjan.
Sain mitä halusinkin: timanttiriipuksen valkohopeaketjussa.
Kynttilä, lakanat, pyyhe, vesivärisetti, kirjoja, arpoja. Olen tosi tyytyväinen
Rahaa ja lahjakortin. Suklaata.
Oikein olen tyytyväinen lahjoihin.
2 kirjaa jotka itse valitsin. Olen tyytyväinen ja toisen sain just luettua.
Hajuveden, paljon body shopin tuotteita, 200e, unipuku, unipuvun housut, paita, farkut, huppari, pörrösukat, hygieniatuotteita, festariliput, hiusvärejä, puuteri, perus arkivaatetta, itsetehdyt villasukat & tumput, muutaman keräilytuotteen, 7 kirjaa. Suurimman osan ostin tosin itse itselleni. :'D
15 käytettyä roskakirjaa joita en lue.
Rannekellon ja korvakorut mieheltä.