Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Ite sain suklaata. Ostin taas kaikille kavereille lahjat (oikeasti vaivalla harkitut ja arvokkaat) ja vanhemmille sama homma mutta ainut mitä sain oli sukulaiselta suklaata. En kyllä aijo vaistaisuudessa hommata mitään muille kun takaisin ei saa edes korttia saatika kiitosta. Mitä te saitte?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sukat

-suklaata

-suihkusaippuan

-vuosikalenterin

-rahaa

Vierailija
42/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kirjan, rannekorun, lämpökerraston, suklaata ja kylpyhemmottelupakkauksen. Appivanhemmilta 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä nyt hemmoteltu pers... Japanilainen kokkiveitsi, puinen leikkuulauta ja puiset salaattiottimet, kuudet korvakorut (Supernatural-sarjaa), villasukat, pyjama, kaksi paitaa, vatkain + kulho, suklaata, pyyhkeitä, suihkusaippuaa, tuoksutuikkuja, tavallisia tuikkuja, valotekstitaulu ja pari lautapeliä.

Toi kokkiveitsi oli niin huippu!! Sain sen pikkuveljeltä. Voi että, ihana. Viime vuonnakin se osti yhden mun lemppareista (korupuun). Se vaan osaa.:)

Vierailija
44/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel n' 5 EdP ja body lotion miniältä, Timeless Ferment Snail Emulsion eli korealaista etananaseeruumia kummitytöltä, 2000 euroa käteistä menestyvältä pojaltani , keksejä joita ei Suomessa myydä lapsenlapseltani

Vierailija
45/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti minulle kaksi kirjaa, pörröpyjama/oloasun, paitulin ja kahdet rintsikat, toiset on käyttöliivit ja toiset makuuhuone käyttöön. :) ihana mies minulla.

Vierailija
46/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton!

Vierailija
47/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on rakkautta. Niitä ei kaikillle neulota.

Vierailija
48/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta 500 e, työnantajalta viinipullon, yhteistyökumppanilta glögipullon. 

Vierailija
49/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni lahjaksi lux-vehkeen. Sillä voi mitata valon tasoa.

Vierailija
50/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursan jäsenyyden

Vierailija
51/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni perheeltä saimme S-ryhmään 150e lahjakortin ja 150e käteistä. Mieheltäni sain pölyhuiskan, kauniin mustan pitkän neulepaidan ja vehnätyynyn. Pölyhuiska ja vehnätyyny olivat toivelahjoja, neule oli yllätys. Joku saattaa ihmetellä tuota pölyhuiskaa, mutta vihaan mikrokuituliinoja ja olin vähän aikaa sitten maininnut että olisipa kiva kun saisi kyseisen kapistuksen. Olin tyytyväinen lahjoihin. :)

Hyvä että oli mieluisat lahjat, silti tuli väkisinkin pieni hymy suunpieliin tuosta pölyhuiskasta! :D

Vierailija
52/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toivomani lakanat, halkokorin, treenitrikoot, paistinpannun ja 2 pentikin poroa. Niiden lisäksi käsipyyhkeet, merinovillasukat ja kaulakorun. Sain myös rahaa, joilla ostan 2 mattoa uuteen kotiini. Olen tyytyväinen, eikä tullut mitään turhaa. Pidän käytännöllisistä lahjoista.

Vierailija
53/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja suklaata❤

Vierailija
54/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania lahjoja olette saaneet <3

Vierailija
55/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kampaajalle, keräilemäni astiasarjan kulhoja, pussilakanat, pöytägrillin, käsivoidetta, hiusharjan, sukkia, uudet kuulokkeet, leffalippuja, vihreitä kuulia, toista lajia marmeladikuulia sekä reilusti suklaata. Oikein hyvät joululahjat.

Vierailija
56/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.12. eläinlääkäri poisti tikit ja todettiin että koirani silmä on pelastunut vauriosta täysin.

Onnellinen onnellinen!

Vierailija
57/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, hajuveden, suklaata, villasukat, en toivonut mitään, päinvastoin kielsin ostamasta minulle mitään.

Itse ostin lahjoja lapselle ja kummilapsille sekä äidilleni, joka on maailman herttaisin ihminen.

Parasta joulussa oli läheisten kanssa vietetty ihana päivä ❤️

Vierailija
58/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania lahjoja olette saaneet <3

Kiitos ja kyllä olen itsekin ihan tyytyväinen kaikkiin lahjoihini. Mitä ihanaa sinä sait?

Vierailija
59/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharia, pyyhkeen, lompakon, korvakoruja, ihonhoitotuotteita, suklaata, teeta.

Vierailija
60/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Sitä toivoin, sitä sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi