Mitä sait joululahjaksi?
Ite sain suklaata. Ostin taas kaikille kavereille lahjat (oikeasti vaivalla harkitut ja arvokkaat) ja vanhemmille sama homma mutta ainut mitä sain oli sukulaiselta suklaata. En kyllä aijo vaistaisuudessa hommata mitään muille kun takaisin ei saa edes korttia saatika kiitosta. Mitä te saitte?
Kommentit (102)
Parit sukat ja muutaman karkkirasian.
Suklaata,villasukkia ja vaatteita aika perus kamaa, mitä jouluna saa.
Museokortin (jokavuotinen toiveeni) ja suklaata, ei tosin mitään kammottavaa pandafazermarabou-sontaa, vaan käsintehtyjä belgialaisia. Kuohuviiniä muutaman pullon.
Pussilakanat, suklaata, nukanpoistajan, hiuslakka+mousse, Joseph pupuvalaisimen lastenhuoneeseen, woltin lahjakortin 50e, ravintola lahjakortin, heijastimen, gugguun lahjakortin, kylpytakin, sukkia, sekä toivomani repun. Ihania lahjoja kaikki.
"Aiti kerro minulle tarinasi on erityinen" kirjan, jota minun on tarkoitus täyttää ja antaa se takaisin ensi jouluna. Sain myös aikuisilta lapsiltani kutsut kahvila-aamiaiselle ja nimettyihin paikkoihin illalliselle.
Ei sitä aikuisena enää pidä odottaakkaan mitään hirveitä lahjuskia, ei ainakaan sukulaisilta tai kavereilta.
Ihan jos lohduttaa, niin ostin minäkin taas kerran ison läjän lahjoja ihmisille, niin (niin omille sekä miehen kanssa yhteisille) kavereille, omille sukulaisille ja miehen sukulaisille. Muutamalle ostin luxus lahjat (3:lle Balmuirin huivit), ainoastaan pienen kiitoksen olisin halunnut, muttei ainakaan vielä ole mitään ole kuulunut... Mutta yhtään lahjaa en saanut muilta kuin omalta mieheltäni, mut se on ihan ok, toisaalta arvasinkn tämän, näinhän tää on aina mennyt.. Mies kuitenkin saa aina sitten lahjan kaikilta tuttavilta ja omilta sukulaisiltaan... mä jotenkin vaan aina jään niistä ulkopuoliseksi, vaikka ne lahjat aina jokaiselle ostan, ja se on kyllä yleisesti tiedossa että mä hoidan nää hommat =D =D Ollaan tätä miehen kanssa aina vähän naurekeltu ja ihmetelty, onneks hän itekkin tajuaa asian!! pitäs varmaan lopettaa tuo ostaminen, mut niin vaan tykkään joulusta ja lahjojen antamisesta!
Hyvät joulun jatkot ja parempaa vuotta sinulle ap
Hajuveden lempituoksuani, villasukat, museokortin, itsetehtyjä kynttilöitä, piparimuotin(keräilen niitä), suuren valkoisen joulutontun,kissamukin, kissakalenterin valokuvista, upean piparitalon
. Ja pieniä hassuja lahjoja, joita suvussamme annetaan.
Ihanaa yhdessäoloa!
Herkkukorin joka sisältää: piparia, glögiä, sinappia, mustaherukka hyytelöä, paketillisen juhlamokkaa, pähkinöitä, suklaata, tuikkuja, kinkunpaisto pussit, fazerin sinisiä konvehteja, sekä hedelmiä, rusinoita, hedelmäcoktailia
Sitten veljeltä korkkiruuvi taulun ja fazerin tryffeli konvehteja
Ja lisää konvehteja
Mielestäni naurettavaa aikuisen odottaa mitään kulutus krääsää ja sitten leuhkia mitä on saanut lahjaksi jotka sitten heitetään melko pian käytön jälkeen pois, ihan kuin lahjat olisivat pääasia koko joulussa
Ootte naurettavia ja typeriä
Gucci korvikset, huulipunan ja aurinkolasit ❤️ Vintage LV laukun, muistipelin😬 yökkärin, kosmetiikkaa, puhelimen laturin ja kuulokkeet. Itsetehtyä mehua, villasukat, aivan Ihania lahjoja.
Hyviä lahjoja sain ( ostin itse) ja olen oikein tyytvänen.
Oottepaskaa kirjoitti:
Mielestäni naurettavaa aikuisen odottaa mitään kulutus krääsää ja sitten leuhkia mitä on saanut lahjaksi jotka sitten heitetään melko pian käytön jälkeen pois, ihan kuin lahjat olisivat pääasia koko joulussa
Ootte naurettavia ja typeriä
Jaxuhali, ehkä ensi vuonna joku antaa sullekin edes yhdet sukat.
Lippuja eri leffateattereihin, muutamia lahjakortteja, painopeiton, Marimekon laukun, villasukat, hajuveden, suklaata, kalenterin, kirjan ja ihastelemani sisustustyynyn. Kivoja lahjoja kaikki. <3
En mitään. Tein kyllä selväksi, etten edes tarvi mitään joululahjoja ilmastonmuutosaikana. Kerrankin minunkin mielipidettäni kunnioitettiin eikä tungettu sellaista sisustustavaraa vaivoiksi, jota en tarvi enkä halua.
-blenderin
-uuden käsilaukun
-kynttilöitä
-kaksi kirjaa
-lahjakortin hierontaan (3 x)
-antiikkilampetit
-ihonhoitotuotteita
-juustojen tarjoilusetin
-käsintehtyjä suklaita
-pussilakasetin
Uudet juoksulenkkarit, uudenlaisen Marimekon mukin (joita hissukseen keräilen), merinovillasukkia, suklaata. Ei mitään tarpeetonta vaan kaikki menee käyttöön :)
Villasukat, suklaata ja yöpuvun, anopilta ja anopin mummolta. Tänä vuonna sain itseasiassa enemmän lahjoja miehen suvulta kun mies itse!