Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Ite sain suklaata. Ostin taas kaikille kavereille lahjat (oikeasti vaivalla harkitut ja arvokkaat) ja vanhemmille sama homma mutta ainut mitä sain oli sukulaiselta suklaata. En kyllä aijo vaistaisuudessa hommata mitään muille kun takaisin ei saa edes korttia saatika kiitosta. Mitä te saitte?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacomen parfymin mun abi-pojalta! Kiva yllätys oli.

Mieheltä Diorin lahjapakkauksen ja perinteisesti pyjaman. Hiukan suklaata ja hopea rannekorun ystävättäreltä.

Vierailija
22/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsia kauniissa sydänrasiassa, lahjakortin uuteen tietokoneeseen. Periaatteessa emme osta lahjoja kuin lapsille, joten tuli yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämpimät tossut ja sormuksen. 

Vierailija
24/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei yksikään mamma ole saanut isoa jöötiä. 😂

Vierailija
25/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuaisa kirjoitti:

Kumma kun ei yksikään mamma ole saanut isoa jöötiä. 😂

Paljon parempaa kun saa nuolla toisen naisen p.llua. 

Vierailija
26/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden ja 50e mieheltäni, äidiltä ja isältä suklaata, villasukat ja tohvelit sekä jonkun kasvohoitopakkauksen :)

Anopilta en aattona mitään, tuntui vähän pahalta kun lahjoi miehen, mieheni siskon ja mun ja mieheni yhteisen lapsen, ja mä vaan istuin ilman lahjoja :D Onneksi tänään sitten omien vanhempien luona sain myös lahjoja, ja äitini oli hommannut lahjat myös vävypojillekin. Ei jäänyt kukaan ilman lahjoja.

Vierailija
27/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti 0,3 karaatin timanttikorvakorut ja poika osti leffaliput. Anoppi oli neulonut itse ihanat villasukat ja äidiltäni sain hyvää viiniä. Olen onnellinen ja tyytyväinen.

Vierailija
28/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat anopilta

Sun anoppi tykkää susta

Vierailija
29/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 e, värityskirjan, purkkaa, suklaata ja koristeen.

Vierailija
30/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni isotekstisen Raamatun.

Joululahjana parempi olo kuin kolme vuotta sitten, istuin monta tuntia sohvalla kurjaa oloa potien.

Joululahjoja vein.

Vierailija
31/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mummolta suloiset villasukat. Kiitos niistä! Paras joululahja oli kun näin luonnossa erään asian <3 !

Vierailija
32/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan, hajuveden, suklaata ja hulavanteen

Vierailija
33/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rauhassa.

Vierailija
34/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 e lahjakortin sokokselle ja Finlandia- rasian.

Villasukat, kylpysaippuan.

Isältä 50.

En enempää odottanutkaan, hyvät oli:)

Tykkään lahjakorteista, eipä tarvi vaihdella epäsopivia lahjoja.

Vierailija
35/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rukkaset (siis ne hanskat, en pakkeja), suklaata, kirjan, palapelin ja pussilakanasetin.

Vierailija
36/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin urheiluliikkeeseen ja hierontaan (useampi käynti), S-ryhmän lahjakortin, ihanaa glögiä ja suklaata.

Itse olin kovin tyytyväinen ja niin näyttivät olevan muutkin lahjoen saajat. Meillä on ollu ihana joulu ❤️

Vierailija
37/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi yöpaidan, mukin, kirjan sekä tossut.  Sellaista arvostaa, kun tietää tällä ihmisellä olevan vielä aika vähän rahaa muutenkin.

Vierailija
38/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perheeltä saimme S-ryhmään 150e lahjakortin ja 150e käteistä. Mieheltäni sain pölyhuiskan, kauniin mustan pitkän neulepaidan ja vehnätyynyn. Pölyhuiska ja vehnätyyny olivat toivelahjoja, neule oli yllätys. Joku saattaa ihmetellä tuota pölyhuiskaa, mutta vihaan mikrokuituliinoja ja olin vähän aikaa sitten maininnut että olisipa kiva kun saisi kyseisen kapistuksen. Olin tyytyväinen lahjoihin. :)

Vierailija
39/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään

Vierailija
40/102 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta en saanut mitään, se oli oma toiveeni. Anoppi osti mulle Lancomen Hypnose -parfyymin, Lushin parin sadan euron lahjapaketin, kolme raakakonvehtirasiaa ja pörrösukat. Sinänsä kiva että muisti, mutta en tarvitse noin paljoa. Olen arvoiltani punavihreä vegaani joka vastustaa kulutushysteriaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi