Hävettää, luulin yhden miehen ihastuneen minuun ja laitoin hänelle jouluviestin,
ja toivotin siinä hyvää joulua ja sydänhymiön perään, niin hän vastasi, että ei hymiöitä kiitos. Nyt hävettää niin paljon. Hän on aina tosi mukava mulle, jutellaan ja hän aina katsoo silmiin ja kerran tuli niin lähelle, että hipaisi reittäni. Olin ihan varma, että hän on ihastunut, mutta eipä ollutkaan.
Kommentit (202)
Ehkä se ei vaan käytä emojeita, mutta silti arvosti toivotusta.
Turhaan häpeät. Jouluna voi hyvin laittaa sydämen. Se on vain "sydämellistä joulua" eikä tarkoita sen kummempaa. Onko mies asperger?
Joulutoivotuksiin saa laittaa sydänhymiöitä.
Ei tuo mitään verrattuna miesten hutitulkintoihin.
Jos on joku passka puhelin, emojit näkyy näin:
;)€/;!,?-));
On tosi veemäistä lukea viestejä joissa useita emojeja.
Ei laittanut siihen, että kiitos samoin tai hyvää joulua. Ainoastaan ei hymiöitä kiitos. Tunnen itseni idiootiksi. Kerrankin ajattelin olla rohkea. Nyt en haluaisi enää nähdä koko miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei laittanut siihen, että kiitos samoin tai hyvää joulua. Ainoastaan ei hymiöitä kiitos. Tunnen itseni idiootiksi. Kerrankin ajattelin olla rohkea. Nyt en haluaisi enää nähdä koko miestä.
Et ole idiootti. Ennemmin se mies on.
Oikeasti tuossa ei ole mitään hävettävää. Hienoa, että olit rohkea!
Jos on varattu ja pelkää että naisystävä näkee sydämen viestissä ja vetää siitä väärät johtopäätökset?
Olipa epäkohteliasta mieheltä ettei voinut edes vastata hyvän joulun toivotuksia :(
Jokseenkin törö vastaus joulutoivotukseen. Ilmeisesti hänellä joku tarkistaa viestejä. No, sinähän voit olla ns. Jouluihminen, joka hyväntuulisuudessaan lähettelee joulun aikaan sydämellisiä jouluntoivotuksia puolitutuillekin ihan vaan hyvästä joulumielestään lähtöisin. Tärkeintä on olla ihan normaalisti, kun tapaatte joulun jälkeen. Mieluummin hymyillen, mutta kiireisenä kohti uutta vuotta.
Kuka typerys laittaa että "ei hymiöitä kiitos"? Jos en ole kiinnostunut naisesta, niin en todellakaan nöyryytä häntä viesteissä.
Pöljä mies. Mikä hän on kontrolloimaan sinun viestityyliäsi. Minä laitoin kaikkien jouluviesteihin sydämen.
Kuka typerys lähettelee varatulle sydänemojiviestejä? Ei ihme että ärähti.
Mies lienee varattu ja naisystävä on nähnyt viestin. Muuten kukaan ei voi olla noin tökerö. Ehdottomasti sulla ei ole mitään syytä hävetä, sydänhymiön voi laittaa jouluntoivotukseen, itsekin laitoin kuvaviestiini, joka meni kaikille tuttaville.
Olipa tosi tökerö vastaus mieheltä!
Ei ole mitään hävettävää ap, ennemminkin miehellä on. Yyyyhhhh...
No selvisipä ainakin sekin että hänen sosiaaliset taitonsa ovat huonot joten parempi ettei hän ollut kiinnostunut. Olisipa kamala olla parisuhteessa tuollaisen töksäyttelijän kanssa.
Tuo voisi olla sellainen tapa näyttää naiselle, ettei naisen pidä luulla itsestään liikoja. Juurikin saada nainen häpeämään ja musertaa naisen itseluottamus.
Ei tuossa ole mitään noloa. Minä oon lähettäny muutamille jouluviestejä. Minulle on lähetetty myös. On vanhoja ihailijoita Ja uusia. Tää on vaan elämää. Ehkä tämä mies pelkää vaimoaan niin paljon, että on ollu peloissaan sinulle tyly.
Ei tarvitse hävetä mitään.