Miksi niin moni nainen kantaa lahjaksi saamansa suklaat työpaikalle syötäväksi?
Lahjan antaja haluaa kuitenkin, että lahjan saaja syö suklaat.
Kommentit (69)
Kotona ne tulee vain syötyä itse, niin mieluummin vien ne töihin työkavereiden suuhun kuin kasvatan ihraksi omalle lanteille. Joulukuun alussa saimme työnantajalta myös herkkupaketin jonka syötin toisen työpisteen kollegoille.
Painonhallinta olisi ihan mahdotonta jos sinkkuna pitäisi yksin syödä kaikki saadut ruokalahjat.
Koska perussairauteni riehaantuu suklaasta, enkä todellakaan halua kivuliaaseen kierteeseen vain miellyttääkseni lahjan antajaa. Ennemmin ilahdutan muita viemällä suklaat työpaikalle, siellä saa syödä kuka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät halua itse lisäkiloja. Nauravat kumminkin ajeltuun partaansa, kun työkaverit lihovat. Sanoisinkin, että heittäkää nuo suklaat roskiin työpaikoilla. Ei kenenkään tarvitse lihoa muiden lahjojen vuoksi.
Lukekaapa kaikki tuo viimeinen virke hitaasti ja ajatuksella. Aika rivoa että suklaata, juustoja ja viinejä yms. aina annetaan ja saadaan lahjaksi kun kukaan ei itse asiassa noita rasvasokerikaloreita edes halua tai tarvitse.
Tänään jopa joogastudion ohjaaja tarjosi tunnin päätteeksi teetä ja mantelimassaleivonnaisia. Ihmetteli kun kenellekään ei maistunut. Tosi hehkeää olisi mennä joogatunnille ja palata kotiin enemmän kaloreita syöneenä kuin kuluttaneena.
Itse rakastan suklaata,ostan sitä itsekkin että varmasti riittää. Miksette te joille ei halpis suklaa kelpaa lahjoita sitä vaikka jossain facebookin ryhmässä jollekkin vähävaraiselle. Luultavasti jos on työpaikka minne suklaanne kiikutatte,niin on myös varaa ostaa omat suklaat.
Mulla oli sellainen työ missä tuli oikeasti se 10-20 rasiaa joka vuosi lahjaksi. En mä halua niin paljoa suklaata syödä, yksi rasia jouluna riittää. Työpaikalla muutkin sai näitä ja kahvihuoneessa kyllä suklaata riitti pitkälle kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Porukalla saa nopeammin syötyä kuin yksin eikä ole niin epäterveellistä koska jakautuu usealle.
Mikä ihmeen kiire sulla on sitä suklaata syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät halua itse lisäkiloja. Nauravat kumminkin ajeltuun partaansa, kun työkaverit lihovat. Sanoisinkin, että heittäkää nuo suklaat roskiin työpaikoilla. Ei kenenkään tarvitse lihoa muiden lahjojen vuoksi.
Lukekaapa kaikki tuo viimeinen virke hitaasti ja ajatuksella. Aika rivoa että suklaata, juustoja ja viinejä yms. aina annetaan ja saadaan lahjaksi kun kukaan ei itse asiassa noita rasvasokerikaloreita edes halua tai tarvitse.
Tänään jopa joogastudion ohjaaja tarjosi tunnin päätteeksi teetä ja mantelimassaleivonnaisia. Ihmetteli kun kenellekään ei maistunut. Tosi hehkeää olisi mennä joogatunnille ja palata kotiin enemmän kaloreita syöneenä kuin kuluttaneena.
No, elimistöhän ei toimi ihan noin :)
Helppo tapa päästä eroon suklaista? En voi itse syödä ja ei tarvitse nähdä vaivaa. Töihin menen joka tapauksessa. Laitan sen rasian pöydälle, sisältö katoaa päivän aikana ja heitän tyhjän pakkauksen keräysastioihin.
Porukalla saa nopeammin syötyä kuin yksin eikä ole niin epäterveellistä koska jakautuu usealle.