Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen kantaa lahjaksi saamansa suklaat työpaikalle syötäväksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Lahjan antaja haluaa kuitenkin, että lahjan saaja syö suklaat.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua syödä kymmentä rasiaa suklaata.

Vierailija
2/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut syövät hyvin terveellisesti eivätkä halua suklaata. Itsekin syön pääosin mutta syön kyllä mieluusti kaikki suklaat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laktoosi-intoleranssi, jonka lahjan antaja kyllä tietää, mutta ei ilmesesti piittaa siitä? Olis niitä laktoosittomiakin suklaita vaikka kuinka, mut silti tuodaan joku Fazerin sininen..

Vierailija
4/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suklaasta ja saan joka joulu 5-6 konvehtirasiaa. Olen tämän kyllä sukulaisille kertonut.

Vierailija
5/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, mitä joku tekee lahjoillaan? Tuhannet ihmiset myy joululahjat netissä tai kirppiksellä ja saa niistä jopa rahaa. Onhan parempi lahjoittaa lahjat yhteisen hyvään kuin esim heittää roskiin. 

Vierailija
6/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse päättää, mitä tekee lahjoillensa. Siis senkin syökö vai ei. 

Vierailija
7/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska sitä suklaata tulee rasiakaupalla, vaikka etukäteen olisinkin sanonut, että yksi rasia riittää mainiosti jouluksi. En ymmärrä, miksi sitä suklaata tyrkytetään joka suunnasta, vaikka hyvin tietävät, etten pysty syömään sitä isoja määriä. Lopulta tein niin, että ilmoitin suoraan lahjoittavani ylimääräiset suklaarasiat eteenpäin, jos niitä kaikesta huolimatta halutaan minulle väkisin tuputtaa. Tepsi. Kai joku loukkaantuikin mutta siinäs loukkaantui.

Vierailija
8/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaettu läskeys on paras läskeys. Suurin osa on läskejä ja on mukava mussuttaa suklaatia yhdessä työpaikallakin *kakkaan samalla puhuen.

*kakkaa, heh

Vierailija
9/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei millään pysty syömään itse sitä kaikkea. Eikä se lahjan antaja tiedä olenko syönyt sen itse vai en. Jos kysyy, valehtelen.

Vierailija
10/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahjanantaja haluaa, että lahjansaaja syö ne suklaat itse? Onko lahja annettu siksi, että toivotaan lahjansaajan lihovan, vai miksi?

Vierailija
11/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta olen siitä kiitollinen! Mielelläni syön toisten tuomat suklaat työpaikalla.

Vierailija
12/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ne vuoret Juhlapöydän konvehteja marketeissa. 5-pack tästä mukaan, 15 euroa. Jokainen antaa ja saa viisi, kylläpä on omaperäistä.

Eikö kolmen euron lahjat kuulu pikkujouluihin.

Vierailija
13/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaettu läskeys on paras läskeys. Suurin osa on läskejä ja on mukava mussuttaa suklaatia yhdessä työpaikallakin *kakkaan samalla puhuen.

*kakkaa, heh

Miksipä käyttää kiertoilmaisuja jos tarkoittaa PASKAN puhumista.

Vierailija
14/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse vain hyvät, muut tekee kyllä kauppansa työpaikan kahvipöydässä.

Vierailija
15/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta olen siitä kiitollinen! Mielelläni syön toisten tuomat suklaat työpaikalla.

Nehän tuodaan ketunhäntä kainalossa. 

Vierailija
16/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että en halua tarjota ap:,lle perustetta haukkua minua ja muita suklaata maltillisesti napostelevia läskiksi.

Kerro ap, miten minun pitäisi elää ja terveydestäni huolehtia, että sinä olisit tyytyväinen etkä kysyisi yhtään miksi-kysymystä

Vierailija
17/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle arka paikka tämä kysymys?

Vierailija
18/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kantaa läheisilleen selkä vääränä tarjoussuklaita päästäkseen ihmettelemään, miksi suomalaiset lihoo. Varmaan potuttaa kun pyrkimystä sabotoidaan jakamalla suklaat muualle. Haluatko muiden lihovan samanlaiseksi löllöksi kuin itse olet?

Vierailija
19/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle arka paikka tämä kysymys?

Omituinen ajatus, että suklaan vieminen työpaikalle olisi arka paikka. Selvästi sinulla on joku pahantahtoinen taustavire tässä aloituksessa ja suklaan lahjoittamisessa. Halusitko jonkun inhoamasi ihmisen syövän pilaantunutta suklaata tms outoa, kun harmittaa, ettei hän syönytkään sitä itse?

Vierailija
20/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lahjasuklaat ja konvehtit laittaa kinkunrasvakeräykseen?

Koska tarjoussuklaat on tehty palmuöljystä, niin niistä luulisi syntyvän hyvää dieseliä. Parempi palmuöljy auton tankissa kuin tukkimassa ihmisten suonet.