Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen kantaa lahjaksi saamansa suklaat työpaikalle syötäväksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Lahjan antaja haluaa kuitenkin, että lahjan saaja syö suklaat.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te saatte niitä kymmeniä rasioita? Eikä ne niin pahoja suklaita ole, kunhan hienostelette taas.

Mies saa yhteistyökumppaneiltaan ja sukulaisiltaan lahjoja. Tänä vuonna saatiin monta juustopakkausta (yhteensä 5kg juustoa), 4 rasiaa juhlapöydänkonvehteja ja 2 Fazerin rasiaa. Miehen sukulaisilta tuli yhteensä 8 rasiaa, vanhemmiltani sain rasian. Sain myös vuoden viimeiseltä asiakkaalta vihreitä kuulia pienen rasian.

Jaettiin ne niin, että lapset ja vävypoika saivat yhdet rasiat, yksi oli jälkkäripöydässä tarjolla, mies otti itselleen yhden. Mulla tuli jo mitta täyteen. Loput 9 rasiaa viedään työpaikoille. Tää bulkkisuklaan määrä on ihan järkyttävää. Mua oksettaa katsoa noita laatikoita tossa pöydällä. Onneksi niistä pääsee huomenna eroon!

Vierailija
42/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te saatte niitä kymmeniä rasioita? Eikä ne niin pahoja suklaita ole, kunhan hienostelette taas.

Mies saa yhteistyökumppaneiltaan ja sukulaisiltaan lahjoja. Tänä vuonna saatiin monta juustopakkausta (yhteensä 5kg juustoa), 4 rasiaa juhlapöydänkonvehteja ja 2 Fazerin rasiaa. Miehen sukulaisilta tuli yhteensä 8 rasiaa, vanhemmiltani sain rasian. Sain myös vuoden viimeiseltä asiakkaalta vihreitä kuulia pienen rasian.

Jaettiin ne niin, että lapset ja vävypoika saivat yhdet rasiat, yksi oli jälkkäripöydässä tarjolla, mies otti itselleen yhden. Mulla tuli jo mitta täyteen. Loput 9 rasiaa viedään työpaikoille. Tää bulkkisuklaan määrä on ihan järkyttävää. Mua oksettaa katsoa noita laatikoita tossa pöydällä. Onneksi niistä pääsee huomenna eroon!

Syöt nyt vaan ne yhdeksän lahjarasiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töykeää lahjanantajaa kohtaan viedä lahja työpaikalle.

Vierailija
44/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On töykeää lahjanantajaa kohtaan viedä lahja työpaikalle.

Sen jälkeen, kun olet lahjan toiselle antanut, tulee siitä lahjan saajan omaisuutta, jolla hän voi tehdä mitä tykkää. Suosittelen, että jätät lahjat jatkossa kokonaan ostamatta tai ostat vain sellaisia lahjoja, joista olet sataprosenttisen varma, että vastaanottaja ilahtuu niistä.

Vierailija
45/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en periaatteesta heitä ruokaa, edes suklaata, roskiin. Valitettavasti saan edelleen miltei joka vuosi konvehteja....suvulla on jokin mysteeriolettama, jonka mukaan kaikki kuitenkin lopulta tykkäävät suklaasta, vaikka toisin väittävät.

Vierailija
46/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän työpaikan naiset tuo työpaikalle ihan mitä vain, ei pelkästään suklaata. Kyseessä siis opettajanhuone. Viimeksi joku oli tuonut vanhaksi menossa olevia nakkeja ja sitä ennen joku nainen toi vanhaa vesimeloonia.

Kuvottavaa!!

Vierailija
47/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miräpä jos söisitte ihan itse saamanne suklaat?

Miksi ihmeessä kuormittaisin elimistöäni järkyttävällä määrällä sokeria syömällä jotain mistä en edes pidä? Biojätteeseen menee.

Vierailija
48/69 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne turhia tuomisia.

Pidän vain jostain perussuklaasta (tyyliin -fazerin punainen). Täytesuklaat enimmäkseen ällöttävät.

Pitää jakaa sinne, minne kelpaa - eli työpaikan kahvipöytään. Sieltä löytyy vilpitön ystävä kaikelle ylimääräiselle :D

Vierailija
49/69 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ne suklaat!

Vierailija
50/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih!

Vierailija
51/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni mieleistä tummaa suklaata max. 100 grammaa joulunpyhiksi, kaikki lahjaksi saatu maitosuklaa menee joko työpaikalle tai roskiin. Oli lahja tai ei niin en syö sellaista mistä en pidä.

Vierailija
52/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hyvät suklaat, kannan pahan suklaan työpaikalle, jossa joku todennäköisesti pitää kyseisestä suklaasta. 

Vierailija
53/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän työpaikan naiset tuo työpaikalle ihan mitä vain, ei pelkästään suklaata. Kyseessä siis opettajanhuone. Viimeksi joku oli tuonut vanhaksi menossa olevia nakkeja ja sitä ennen joku nainen toi vanhaa vesimeloonia.

Kuvottavaa!!

VesimeloOnia opettajanhuoneeseen? Järkyttävää.

t. arbuusi

Vierailija
54/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan itselleni mieleistä tummaa suklaata max. 100 grammaa joulunpyhiksi, kaikki lahjaksi saatu maitosuklaa menee joko työpaikalle tai roskiin. Oli lahja tai ei niin en syö sellaista mistä en pidä.

Älä heitä roskiin, jos tuotteen voi syödä.

Elämme liiallisen yltäkylläisyyden keskellä. 

Vierailija
55/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain suklaalevyn lahjaksi. En vie sitä töihin.

Monet saa monta rasiaa lahjaksi

Vierailija
56/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain taas kilokaupalla suklaata. Pystyisin syömään kaiken yksin, mutten halua syödä joulun jälkeen enää ylimääräisiä kaloreita, niin vien ne muiden syötäväksi. Jos ne ois kotona, niin loppuaiseen mennessä ois syöty ja itsellä +5kg läskiä. 

Vierailija
57/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle arka paikka tämä kysymys?

Ehkä läskeille suomalaismiehille. Teitä on vain 70 prosenttia.

Vierailija
58/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät halua itse lisäkiloja. Nauravat kumminkin ajeltuun partaansa, kun työkaverit lihovat. Sanoisinkin, että heittäkää nuo suklaat roskiin työpaikoilla. Ei kenenkään tarvitse lihoa muiden lahjojen vuoksi.

Vierailija
59/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa juustot kans. Ihan liikaa kolmelle henkilölle. 

Vierailija
60/69 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat olla "parempia" ihmisiä, minä en syö suklaata... 

Todellisuudessa vetävät tuomansa suklaat töissä, mutta siihen ei kukaan kiinnitä huomiota, kun "otan vaan pari palaa" (monta kertaa päivässä...)