Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen kantaa lahjaksi saamansa suklaat työpaikalle syötäväksi?

Vierailija
25.12.2019 |

Lahjan antaja haluaa kuitenkin, että lahjan saaja syö suklaat.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon karpannut yli 10v. Suklaa suurissa määrin ei kuulu mun ruokavalioon. Jätän itselleni tummaa suklaata järkevän määrän. Loput vien töihin virallisterveellistä syövien iloksi. Saavat niistä mukavasti energiaa jaksaakseen taas 3 tuntia pakertaa töitä. Hyvin on tuntunut kelpaavan. Toinen vaihtoehto olis kipata ne kompostiin.

Vierailija
22/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miräpä jos söisitte ihan itse saamanne suklaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ap, just eilen mietin tota. Meidän työpaikalla kelpaa hyvin karkit.

Vierailija
24/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle arka paikka tämä kysymys?

Miten niin? Kysymys on vain hölmö.

En pidä makeasta ja muutenkin mulle riittää bmi 24. Kiertoon vaan. Ehkä tulee jollekin jopa hyvä mieli?

Vierailija
25/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatuliaisina voi tuoda joskus jotain työpaikan kahvipöytään, mutta pitäkääpä ne joululahjasuklaat ihan omassa kodissanne vaan.

Vierailija
26/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suolaisen ystävä. Suklaata menee korkeintaan pari palaa kerralla, sitten alkaa ällöttää.

Vierailija
27/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähemmän ja laadukasta suklaata kuin kymmenen rasiaa halpaa palmuöljyglukoosifruktoosipjaskaa.

En edes kehtaisi antaa huonoa suklaata lahjaksi.

Vierailija
28/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ilahdun kun saan suklaata lahjaksi (tai mitä tahansa), vaikka en haluakaan syödä niitä kaikkia. Ajatus on tärkein! Vien loput suklaat työpaikalle, jossa ne ilahduttavat niitä joille maistuisi pala suklaata kahvin kanssa.

Vierailija
29/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa niistä lahjoista (ihan itse)!

Vierailija
30/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko ap suklaata lahjaksi? Tuskin, mutta onneksi saat töissä syödä itsesi kipeäksi.

Vierailija
31/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle arka paikka tämä kysymys?

Tämä 😂😂😂 pidetään itseä niin tärkeänä että nokkiinnutaan kun lahjan antaja ei nyt muistanut että Piiaa pierettää. Kato kun Piia on tärkeä 🤗

Vierailija
32/69 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää nyt ihmeessä rohkeasti niitä suklaita! Tekee hyvää!

Vierailija
33/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle naiselle tekisi ihan hyvää syödä niitä suklaita.

Vierailija
34/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöydän konvehdit ja muut euron rasiat ovat niin oksettava makuisia, että päätyvät työpaikalle. Siellä osalle porukasta maistuu mikä vain bulkki. Miksi itse söisin jotain niin pahaa? Ja kaikille on siis sanottu, että mitään lahjoja ei tarvita. Mutta nuo oksusuklaiden antajathan ovat niitä, jotka kokevat tarvetta väkisin antaa muille jotain, mutta sitten kuitenkaan eivät vaivaudu miettimään mitä toinen haluaisi eivätkä myöskään rahallisesti halua panostaa.

Vierailija
35/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole suklaan ystävä, vaan pidän salmiakista.

Vierailija
36/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te saatte niitä kymmeniä rasioita? Eikä ne niin pahoja suklaita ole, kunhan hienostelette taas.

Vierailija
37/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatuliaisina voi tuoda joskus jotain työpaikan kahvipöytään, mutta pitäkääpä ne joululahjasuklaat ihan omassa kodissanne vaan.

Sinä voit kuule työpaikalla ihan jättää syömättä ne toisten tuomat suklaat. Suklaita viedään työpaikoille kun siellä on joukkovoimaa ja riittävästi niitä, joille se suklaa kelpaa.

Mekin ostettiin omalle tyttärelle jätti-Toblerone, jossa on 4,5kg suklaata. Tyttö on syönyt vähän huonosti ja paino on tippunut. Ei silti pahastuta jos tyttö tuosta valtavasta määrästä jakaa vähän kavereillekin.

Vierailija
38/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kukaan ei enää tuo niitä rasioita meidän perheeseen joululahjaksi. Ei olla kyllä koskaan sanottu, ettei saisi tuoda, trendi on vain muuttunut.

Vierailija
39/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaettu ilo paras ilo.

Vierailija
40/69 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee suklaasta maha kipeäksi ja finnejä naamaan. Joten rasiat menee kiertoon.