Saarnaaja Markku Veilo: Tatuoinnit ovat portteja pahoille hengille
Saarnaaja Markku Veilo herätti huomiota sosiaalisessa mediassa saarnallaan, jossa hän nimitti tatuoinnit ja lävistykset demonien porteiksi.
- Kun tatuoidaan, tulee siitä portti pahalle hengelle. Demoninen voima pääsee virtaamaan suoraan ihmisen kautta, koska hänellä on portit auki, helsinkiläinen Markku Veilo sanoi Hyvinkäällä pitämässään saarnassa, joka julkaistiin YouTube-videopalvelussa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa saattaa olla perää?
Entisaikana tatuointeja oli lähinnä epämääräisemmillä ihmisillä, kuten rikollisilla ja prostituoiduilla.
Mulla on perskannikoiden välissä portti demoneille. aAinakin sieltä reiästä tulee jatkuvasti paha haju.
Löytyykö vielä tatuoimatonta naista...monet treffit on päättyneet siihen että en tatuoitua ja lävistettyä white trashia kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on verirituaali.
3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Vierailija kirjoitti:
3 Moos 19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?! Vuotaako tatuointi verta? Tätä en tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole. Koska mitään demoneja ei ole olemassa niin oln helppo päätellä että tatuoinnit eivät todellakaan ole mitään portteja.
Ei helvetti teidän hihhuleiden kanssa....
Kyllä ainakin alaston suomessa lähes kaikki naiset on tatuoituja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole. Koska mitään demoneja ei ole olemassa niin oln helppo päätellä että tatuoinnit eivät todellakaan ole mitään portteja.
Mistä tiedät ettei demoneita ole olemassa? Etkö usko hyviin enkeleihinkään?
Mites tämmöinen uskoontullut entinen kriminaali, joka tatuoitu päästä varpaisiin?
Miten se Jumalan Pyhä Henki on tullut asumaan näin demoniseen kehoon? Vai käyttääkö hyvät hengetkin tatskaportteja?
Vierailija kirjoitti:
Mites tämmöinen uskoontullut entinen kriminaali, joka tatuoitu päästä varpaisiin?
Miten se Jumalan Pyhä Henki on tullut asumaan näin demoniseen kehoon? Vai käyttääkö hyvät hengetkin tatskaportteja?
Kaikki ennen uskoontuloa tehdyt asiat saa anteeksi uskoon tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Henki ei tarvitse 'portteja' tullakseen ihmiseen mutta pahat henget tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi tehdään tökkimällä neuloilla, silloin tapaa vuotaa verta. Ei tosin paljoa.
Demonista haltuunottoa odotellessa. Se varmasti osaa hallinnoida mun elämääni paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi tehdään tökkimällä neuloilla, silloin tapaa vuotaa verta. Ei tosin paljoa.
Demonista haltuunottoa odotellessa. Se varmasti osaa hallinnoida mun elämääni paremmin kuin minä.
Demonin tarkoitus on viedä sinut mukanaan tuliseen järveen.
Mikä näiden mielestä EI ole portti saa tanalle?
Tähän mennessä kevyt musiikki, mietiskely, meikkaaminen, tanssiminen, joogaaminen ja nyt joku mauton tribaali tai kakaran nimi käsivarressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei demoneita ole olemassa? Etkö usko hyviin enkeleihinkään?
Terve järki kertoo että satuolentoja ei ole olemassa. Ja tiedekään ei ole moisia naurettavuuksia havainnut, joten.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demonin tarkoitus on viedä sinut mukanaan tuliseen järveen.
Sitä ootellessa. On sillä ollut jo 20 vuotta aikaa, taitaa olla vähän patalaiska.