Vapaa pudotus 5.punnitus
Jaaha, se on taas maanantai. Toivottavasti muitakin on vielä mukana " putoamassa" ? Jaa uudet vapaan tyylin pudottajat on varmasti tervetulleita tähän poppooseen, sillä väki näyttää vähentyneen.
Mulla painoa nyt 85,7 eli pudotusta 800 g viikossa. Onhan se hyvä pudotus, mutta masentamaan välillä tuppaa nää pläskit... Varsinkin tää kesäaika on niin armoton kun ei voi piiloutua vaatevuoreen ; )
Sinnitelkäähän pudottajat mukana, ei se haittaa vaikka välillä repsahtaa, ei muutakuin uuteen hyppyyn!
Aloitus 88,5 (176cm)
nyt 85,7 (-800g/vk)
kokonaispudotus 2,8 kg
välitavoite: heinäkuun puoliväli 84
kokonaistavoite: 15-20 kg
-tsemppiä-
Kommentit (7)
Sä oot tosi tasasesti saanut painoa putoamaan!!! Hurraa!
Täällä vähän toisin, olen lisännyt lenkkeilyä tosi paljon, mutta paino ei ole pudonnut mihinkään, päin vastoin nyt se keikkuu 54 plussan puolella. Koitan tsempata, mutta ajattelin, että kun tämä ei varsinaisesti ole suurta ylipainoa, niin ehkä tuo liikunta auttaa enemmän, että kiinteytyis ensisijaisesti... huoh... Jostakin just luin äskettäin, että ihmisellä on taipumus kääntää asiat päässään itselleen parhain päin välittämättä tosiasioista. Taidan olla sitä porukkaa... :)
Toivottavasti muut vapaat pudottajat menestyvät paremmin.
Olen kyllä vielä mukana, mutta en ole tosin ehtinyt pariin viikkoon kirjoitella. Tyttöni kanssa olen ollut taas sairaalassa, mutta tilanne näyttää nyt jo paljon paremmalta :-) Itse en ole keskittynyt laihdutukseen, mutta johtuukohan se siitä että 2 kg on lähtenyt. Oli on mitä suurin, vaikka matka on vasta alussa. Tsemppiä muille pudottajille. Itselläni paino pysyi pitkään samassa ja meinasi jo masennus iskeä, mutta kyllä se kärsivällisyys joskus palkitaan.
Alkupaino 87kg
Nyt 85kg
Tavoite 75 kg
Pipsan kanssa mennäänkin melkein samoissa lukemissa! Jouluun mennessä ollaankin jo paljon timmimpiä. Puhumattakaan ensi kesästä. Nyt ne ajat tuntuu kaukaisilta, mutta kohta sitä kierrellään hikisinä jouluostoksilla.
Pitäis keksiä itselle joku huippuhyvä palkkio sinne putoamispisteeseen... (Vaikka paras on ehkä se peiliinkatsominen). Pitää miettiä mikä vois olla oikein kannustava...
Onko muilla mitään haaveita siitä, mitä voi tehdä sitten kun on " kunnossa" ? Minusta olis aika makeeta kun pystyis taas käymään juoksulenkillä... kevyesti =) ja vois osaa itselle bikinit!!!
Tuleeko mieleen mitään kannustuspalkintovinkkejä? Kannattais varmaan myös välitavoitteen saavutettua palkita itsensä. Motivaatio on tärkeää!
-tsemppiä-
Kilo on lähtenyt muuttoviikolla hankituista ylimääräisistä kiloista. :)
Joku porkkana olisi todellakin hyvä kannustin laihduttamisessa. Itse haaveilen näyttäväni hoikempana hyvältä farkut jalassa. Takamus kun kerää minulla aina kaiken ylimääräisen.
Joku hemmottelutuote, kuten tuoksu tms. voisi olla omalla kohdallani hyvä välitavoite. Jos vaikka saisi viisi kiloa pois, voisi palkita itsensä ylellisellä tuoksulla. :) Mitä ideoita muilla?
Olen 30v, kahden lapsen äiti pk-seudulta. Nuorempi on 4kk ja raskauskilot eivät tälläkään kertaa ole imetyksellä juuri mihinkään vähentyneet.
pituus: 172cm
paino nyt: 79,5 kg
välitavoite: 74 kg syksyyn mennessä
lopullinen tavoite: 60 kg (paino ennen ekaa raskautta)
Tarkoitukseni ei ole millekään tiukalle laihikselle ryhtyä. Luulen, että tuloksia saisi aikaan ihan jo tuota herkkuhammasta hillitsemällä. Siihen toivon saavani motivaatiota tältä listalta.
Kyllä tänne mahtuu. Minulla on vauva jo 7 kk ja ainakin minulla paino alkoi pudota vasta tuon neljän kk:n jälkeen. Tosin olen tarkkaillut myös syömisiä mutta kyllä paino on tippunut suht helposti. Talvella painoa oli huimat 91 ja nyt siis noin 85,5. Noin puoli kiloa viikossa on ollut tahti ja senhän ei pitäis olla imetyksenkään kannalta liikaa. Toivottavasti saan tämän tahdin pidettyä, siis noin suurin piirtein.
Tsemppiä.
Viime viikon olin reissussa, mutta nyt taas uudella innolla mukaan. Ja sitä intoa saisi olla vähän enemmänkin. Aamulla kun puntari näytti kammottavat +1500g...
Siis masentavat lukemat kaikkien nähtäville:
Lähtö: 65
Nyt: 66
Tavoite: 57
Pitkään paino keikkui 64,5 kg:ssa, mutta nyt on tullut syöpöteltyä epäterveellista pikaruokaa, kun olimme muuttoapuna koko viime viikon.
Kaikki nyt mukaan. Tsemppiä ja vertaistukea tässä kyllä tarvitaan :)
Illuusion lukemat saivat minutkin innostumaan. Onnea pudotuksesta!