Ostin vaimolle korsetin joululahjaksi.
Ostin vaimolle siis korsetin joululahjaksi, mutta nyt jännittää kovasti etukäteen, arvaako tuota antaa ollenkaan lahjaksi?
Korsetti on oikein jouluinen, kylläkin. Ja se on kyllä aika kurvittava, siis tarkoitan että toimii varmasti, ja on aika isolla todennäkoisyydellä myos sopiva.
On siis:
Nyöritettävä, ja punaista ja vaaleaa satinia, ja laadultaan varmasti ns. parempi sellainen. On ns. sweet-heart. Rupesi vain yht´ äkkiä epäilyttämään.
Kommentit (58)
Pelottelitte siis ap:n pois, joka on selvästi sellainen kiltti-s tai kiltti`mies, johonkin hevon kuuseen saunan lämmitykseen?
Itse olen aito kiltti´nainen, ja siksi olen ostanut miehelleni:
https://corset-story-fi.com/collections/overbust-corsets/products/purpl…
Ihan rakastan asusteita ja kaikkea kivaa, ihan kadehdittavaa....koska enemmän kuin arvaan mikä on.... mun, minun miehelle, se mitä minä olen!
X-mass ja hauskaa uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Pelottelitte siis ap:n pois, joka on selvästi sellainen kiltti-s tai kiltti`mies, johonkin hevon kuuseen saunan lämmitykseen?
Itse olen aito kiltti´nainen, ja siksi olen ostanut miehelleni:
https://corset-story-fi.com/collections/overbust-corsets/products/purpl…
Ihan rakastan asusteita ja kaikkea kivaa, ihan kadehdittavaa....koska enemmän kuin arvaan mikä on.... mun, minun miehelle, se mitä minä olen!
X-mass ja hauskaa uutta vuotta!
Mittasitko miehesi koon rinnan- vai vyötärönympäryksestä? Miten toi rintojen kohta miehelläsi istuu, jääkö tyhjää? Onko tykännyt käyttää?
Itse haaveilin Corset-Storyn korsetista, muutta sai lahjaksi jonkin kälyisen I-phonen!
Rohkea idea! Ap kerro miten kävi äläkä välitä täällä kommenteista, jotka eivät koske suoraan teitä. Mieheni on siitä nasta, että rohkeasti ehdottaa pitkin vuotta mitä ostaisi minulle, itselleenkin samalla esim seksikkäämmät pikkarit. Viimeksi tällainen ostos toteutettiin pari kk sitten, ja pidämme molemmat! Sain valita netistä ja ehdottaa, sitten hän antoi kommentit mikä kustakin kolmesta mun valitsemasta / tuote (korsetti, sukkikset, ribtsikat) oli paras hänen mielestään. Ja ne kehut kun puin / puen päälleni. Olo seksikkäämpi heti! Ja huom. olemme molemmat 50+
Nastaa! kirjoitti:
Rohkea idea! Ap kerro miten kävi äläkä välitä täällä kommenteista, jotka eivät koske suoraan teitä. Mieheni on siitä nasta, että rohkeasti ehdottaa pitkin vuotta mitä ostaisi minulle, itselleenkin samalla esim seksikkäämmät pikkarit. Viimeksi tällainen ostos toteutettiin pari kk sitten, ja pidämme molemmat! Sain valita netistä ja ehdottaa, sitten hän antoi kommentit mikä kustakin kolmesta mun valitsemasta / tuote (korsetti, sukkikset, ribtsikat) oli paras hänen mielestään. Ja ne kehut kun puin / puen päälleni. Olo seksikkäämpi heti! Ja huom. olemme molemmat 50+
Olen saanut seksikkäät pikkarit kanssa. Punaiset ja pitsiä. Itsekin ostin miehelle srtringit, joisssa oli Formula I
Pysyi siis Formula ukonen tallissaan!
Joo-o
Tuollainen lahja on näin miehenkin mielestä fifti. siksti naiselle vai itselle? Siis tietenkin naisen päälle mutta onko se molempien iloksi? Jos on kuten itse sen ajattelisin että kumpikin siitä nauttii niin tosi hyvä. Silloin kun vielä harrastettiin niin nainen myönsi että nautti jo siitä kun laitautui.
Siitä just tykkäsin kun puhui suoraan. Säväytti yhtä paljon kuin asut. Kertoi että kun tietää mun innostuvan lisää x asuista niin kiihottuu itse siitä kun katsoo miltä näyttää peilistä. Eikä ollut edes aina sama. Mä oikeasti haluan sen naisen takaisin ja me ollaan edelleen yhdessä.
Alä välitä pilkkaajista, ap! Olit tosi rohkea, ja kaikesta päätellen lahjasi osui vielä ihan todella nappiin! Olisin kyllä itse ihan oikeasti otettu.
Sain viime jouluna mieheltäni korsetin. Ei istunut yhtään, oli liian iso ja kuppien kohdalta tyhjää täynnä. Ei tullut käyttöä lainkaan ja enemmänkin vaivaannutti kun imetyksestä tyhjät tissit useita kuppikokoja liian pienet suhteessa korsetin mittoihin
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen lahja on näin miehenkin mielestä fifti. siksti naiselle vai itselle? Siis tietenkin naisen päälle mutta onko se molempien iloksi? Jos on kuten itse sen ajattelisin että kumpikin siitä nauttii niin tosi hyvä. Silloin kun vielä harrastettiin niin nainen myönsi että nautti jo siitä kun laitautui.
Siitä just tykkäsin kun puhui suoraan. Säväytti yhtä paljon kuin asut. Kertoi että kun tietää mun innostuvan lisää x asuista niin kiihottuu itse siitä kun katsoo miltä näyttää peilistä. Eikä ollut edes aina sama. Mä oikeasti haluan sen naisen takaisin ja me ollaan edelleen yhdessä.
Musta Masa Nykänen oli enemmän niinku Riptiisi. Pikkusen hullu. Sixty fifty. Half cup bra. Aika syntinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän(kin) ketjun takia kerron jo deittailuvaiheessa että minulla on vahva fetismi mm. korsetteihin, tiukkoihin kumi/pvc asuihin yms naisen yllä. ja että elämä kanssani ei suju jos sellaisia sisältävät pehmeät paketit ovat vastenmielisiä.
Ei haaskaa omaa eikä muidenkaan aikaa ja toivottavasti joskus tulee vastaan sellainen jolla esimerkiksi jonkinlainen exhitionistitaipumus että näkee edellämainitussa mahdollisuuden nautintoihin eikä uhkaa.
Sitä odotellessa.
m44
Minusta on ihan ok olla avoin tuollaisesta, mutta just korsettien kohdalla silti suosittelisin tuota yhdessä ostamista kun se samanhenkinen partneri löytyy. Alusvaatteet muutenkin on niin hankalia ostettavia istuvuudeltaan, että siinä kannattaa satsata sovitteluun käyttäjän kanssa, ja jopa ehkä miettiä mittatilausta. Lahjaksi tällaiselle partnerille voi sitten ostaa sitä istuvuudeltaan vähemmän ongelmallista alueen rekvisiittaa.
Ymmärrän huolesi koska keskvertojantteri saattaa tosiaan ostaa vaatteita naisystävälle aivan korvakuulolla tyyliin "no tuo näyttää sopivalta", vailla oikeastaan mitään käsitystä vaatekoista.
Ei etenkään laadukkaampia fetismiasusteita ihan korseteista lähtien tällä tavoin hankita vaan yleensä juurikin mittatilaustyönä. Ja silloin ei oteta pelkkiä pituus/rinnanympärys/vyötärö/lantio mittoja vaan käydään yhdessä tulevan lahjan saajan kanssa läpi kaavio jossa saattaa olla kymmeniä mittauskohtia kun kehon kaikki mittasuhteet mitataan. Puoti on usein ulkomailla joten tarkka mittaus kotona on kätevin vaihtoehto. Numerot lyödään perillä tietokoneohjelmaan joka pistää leikkurin leikkaamaan sopivat palat jne.
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän(kin) ketjun takia kerron jo deittailuvaiheessa että minulla on vahva fetismi mm. korsetteihin, tiukkoihin kumi/pvc asuihin yms naisen yllä. ja että elämä kanssani ei suju jos sellaisia sisältävät pehmeät paketit ovat vastenmielisiä.
Ei haaskaa omaa eikä muidenkaan aikaa ja toivottavasti joskus tulee vastaan sellainen jolla esimerkiksi jonkinlainen exhitionistitaipumus että näkee edellämainitussa mahdollisuuden nautintoihin eikä uhkaa.
Sitä odotellessa.
m44
Minusta on ihan ok olla avoin tuollaisesta, mutta just korsettien kohdalla silti suosittelisin tuota yhdessä ostamista kun se samanhenkinen partneri löytyy. Alusvaatteet muutenkin on niin hankalia ostettavia istuvuudeltaan, että siinä kannattaa satsata sovitteluun käyttäjän kanssa, ja jopa ehkä miettiä mittatilausta. Lahjaksi tällaiselle partnerille voi sitten ostaa sitä istuvuudeltaan vähemmän ongelmallista alueen rekvisiittaa.
Ymmärrän huolesi koska keskvertojantteri saattaa tosiaan ostaa vaatteita naisystävälle aivan korvakuulolla tyyliin "no tuo näyttää sopivalta", vailla oikeastaan mitään käsitystä vaatekoista.
Ei etenkään laadukkaampia fetismiasusteita ihan korseteista lähtien tällä tavoin hankita vaan yleensä juurikin mittatilaustyönä. Ja silloin ei oteta pelkkiä pituus/rinnanympärys/vyötärö/lantio mittoja vaan käydään yhdessä tulevan lahjan saajan kanssa läpi kaavio jossa saattaa olla kymmeniä mittauskohtia kun kehon kaikki mittasuhteet mitataan. Puoti on usein ulkomailla joten tarkka mittaus kotona on kätevin vaihtoehto. Numerot lyödään perillä tietokoneohjelmaan joka pistää leikkurin leikkaamaan sopivat palat jne.
m44
Ymmärrän kyllä huolesi!
t. Minna neljäkymmentä neljä.
Vierailija kirjoitti:
Sain viime jouluna mieheltäni korsetin. Ei istunut yhtään, oli liian iso ja kuppien kohdalta tyhjää täynnä. Ei tullut käyttöä lainkaan ja enemmänkin vaivaannutti kun imetyksestä tyhjät tissit useita kuppikokoja liian pienet suhteessa korsetin mittoihin
Eikö ollut vaihto-oikeutta sopivankokoiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut vaihto-oikeutta sopivankokoiseen?
Ei voi aina niin vaan vaihtaa. Riippuu niin firmastakin, ja tulee postikuluja tai vaiva.
Hyllylle voi aina laittaa! Se on helpompi ja huokaus. Oikeastaan enne.
Helpottaa kyllä lopulta. Olkaa huoleti, tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Alä välitä pilkkaajista, ap! Olit tosi rohkea, ja kaikesta päätellen lahjasi osui vielä ihan todella nappiin! Olisin kyllä itse ihan oikeasti otettu.
Hyvä kun kehut, Mun mielestä mies kuitenkin yrittää vaikka sitten asuilla. Niitä en ole ostanut kun en osaisi kuitenkaan. Naisen kanssa on parhaillaan tilattu yhdessä leluja. Täytyy myöntää miehenä että mä en tajua kokoja. Sellainen omasta mielestä pieni ja omaa reilusti pienempi. eipä ollut enää pieni kun omaa neitsyyttä vietiin.
Menin ns. omaan lankaan. Ei saa haluta toiselta sellaista mihin ei ole itse valmis. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä. Jäi kokeiliuksi, ei ollut oikein mun juttu.
Alusvaatteet ovat ihania lahjoja, mutta... niiden pitää todellakin olla sopivia kooltaan, malliltaan, materiaaliltaan ja väriltään sekä tyyliltä. Eli sen saajan makuun.
Aina voi antaa myös lahjakortin laadukkaaseen alusvaateliikkeeseen, mutta kyllä mä sulaisin aivan totaalisesti jos saisin just oikeanlaiset hepenet miehen valitsemana.
Jokaisen miehen kannattaisikin opetella alusvaatteiden oikeaoppinen ostaminen, jos haluaa ylläpitää säpinää suhteessaan.
Nanson löysä yöpaituli, pörrösukat ja 20 kiloa suklaata, että voi sitten ensi vuonna ostaa uuden edellisen käytyä pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Nanson löysä yöpaituli, pörrösukat ja 20 kiloa suklaata, että voi sitten ensi vuonna ostaa uuden edellisen käytyä pieneksi.
Itse ihastuin aikanaan ainakin entisen tyynyyn, tai siis sen tyynyn tuoksuun, toki se tarttui varmasti myös siihen yöpaitaan, niin ainakin muistan. Kuinka ihminen voi olla typerä, kiintyä, tai ihailla myös jotain sellaista, jonka jo silloin tiesi kuuluvan ihmiselle, jonka kanssa ei pitäisi olla tekemisissä. Ei, ei ollenkaan tai ainakaan siten kuin aikanaan.
Onneksi asioita tulee mieleen, niin että ne voi käsitellä pois, ettei tarvi harmiksi muistella!
Olen huomannut, että käsittelen asioita; muutenkin asioita paitsi suoraan ihmisten ihmisten kanssa silmästä silmään, niin myos esineiden, jne. kautta. Väitän kuitenkin, että se on yleisesti ihmisille tyypillistä. Sitä mieltä tästä asiasta nyt vain olen.
Jotta jahja olisi hyvä, kiva mieluisa yms. siihen pitää liittyä yleensäkin jokin mieluinen hyväksyttävä asema, suhde, moraali, tavoite tehtävä, jne. jo ajatustasolla,.....ja ajatukset joko seuraavat tai muuttavat maailmaa.