Mitä teillä tänään päällä (vaatteet ja asuste)
Sukat tod näk miehen mummon hyllystä eksynyt mun käyttöön.
Housut reikä oikeassa polvessa. Noin kolme vuotta vanhat ja maksaneet noin 50e.
Alushousut noin neljävuotta vanhat rikki nekin ja uutena maksanut max 5e
Pitkähihainen noin vuosi sitten ostettu. Hinta noin 2e
Huppari tilattu Kiinasta noin 2v vanha maksoi posteineen 5e
Rintaliivit noin 1v vanhat maksoi noin 10e
Kommentit (32)
Liki 10v vanhat pyjamahousut ja t-paita vähän tuoreempi.
Punaiset legginsit trikoota ja tekonahkaa sekä pitkä musta toppi ja mustaharmaa tähtikuvioitu pitkä neuletakki. Kaulassa kuten aina Kalevalan Thorin vasara.
Pyjamahousut, pörrösukat sekä qwerteestä tilattu paita jossa kissan kuva ja teksit "I'm intolerant to lactose and idiots"
Fleecehousut, näköjään nurinpuolin, toppi, ohut villatakki, villasukat ja alkkarit.
Rintsikoita en kotona käytä.
Sinivalkoiset bikinit. Terkkuja Thaimaasta!
Pikkuhousut ja mekko. Mekon tilasin netistä joku pari vuotta sitten, kalsareista ei muistikuvaa.
Musta silkkitrikooaluspaita Sokokselta, mustat mikrokuitukalsarit Tokmannin alekorista, Polan mustat pitsipikkarit myös Tokmannin alekorista, paksu harmaa akryylineuletakki jostain Lindexiltä/Henkkamaukalta tms. ja anopin neulomat sateenkaarenväriset villasukat.
Vihreä Noukin mekko, Mary a. jalavan sukkahousut sekä alusvaatteet.
Punainen tonttulakki ja seisokki.
Kirpparilta ostetut huppari ja villasukat. Lisäksi välihousut. Vain välihousut, eikä hametta tai pitkiä housuja.
Ja ei ole tarkoitus lähteä minnekään näyttäytymään tällaisena, vaan pysyä neljän seinän sisällä ylensyöntiä harrastamassa.
Ikävä kyllä tänään piti laittaa päälle muutakin kuin radio. Pitää lähteä joiksikin tunneiksi viihdyttämään sukulaisia. Nyt sanon sellaista mikä vähän hävettää. Useampi soitti ja sanoi että tosi kiva kun tulet. Sä saat jutuillasi aina kaikki hyvälle tuulelle. Olen muka hauska. Itseni kehuminen on mulle tosi vastenmielistä siksi vähän hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tänään piti laittaa päälle muutakin kuin radio. Pitää lähteä joiksikin tunneiksi viihdyttämään sukulaisia. Nyt sanon sellaista mikä vähän hävettää. Useampi soitti ja sanoi että tosi kiva kun tulet. Sä saat jutuillasi aina kaikki hyvälle tuulelle. Olen muka hauska. Itseni kehuminen on mulle tosi vastenmielistä siksi vähän hävettää.
Pukeudut siis normaalisti radioon?
Trikootunika joka on pesuissa mennyt oikein pehmoiseksi, saman kohtalon kokeneet leggarit ja paksut villasukat. Ei koruja/asusteita paitsi hiuksissa samettidonitsi nutturassa.
Löyhästi (nais)kropan muotoon ommeltu harmaanruskea, ohut huppari, jossa syvä v-kaula-aukko, tummanharmaat pillifarkut, Adidaksen harmaanvihreät Campukset ja iso musta karvahuppuparka.
En harrasta juhlavaa pukeutumista jouluna.
Toistaiseksi vasta yöpaita ja lököttävät puuvillapikkarit. Appivanhemmat tulossa tunnin päästä, pitäisi kai siihen mennessä laittaa jotain järkevämpää.
Vanha virttynyt paita on päällä. Ei muuta.
Tunika, legginsit ja Crocsit.
Illalla lisään asukokonaisuuteen tonttulakin.