Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemman miehen kosinta enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
23.12.2019 |

Ikäeroa meillä on neljäkymmentä vuotta. Mies on vanhempi herrasmies, jonka asioita ja kotia olen käynyt hoitamassa. Mies on ikäisekseen hyvässä kunnossa ja tänään tunnusti rakastuneensa minuun ja kosi heti perään romanttisesti. Mies on muistanut minua naistenpäivänä, ystävänpäivänä ja syntymäpäivänä ja miehen omia syntymäpäiviä vietimme yhdessä, kun hän pyysi. Olen koko ajan ajatellut miehen eleiden olevan pelkkää ystävällisyyttä mutta siinä olikin enemmän. Tämä on totta ja käy sääliksi kun mies poloinen on kärsinyt yksinäisyydestä ennen kuin tutustuin häneen. Miehellä ei ole lapsia ja hän pyysi minua viettämään joulua kanssaan. Kosintaan en ole vielä vastannut, koska pyysin miettimisaikaa. Toisaalta tekisi mieli suostua, koska en halua särkeä miehen sydäntä. Mitä tekisitte?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota siis ajattelitko mennä jonkun kanssa naimisiin ihan vaan koska et halua särkeä hänen sydäntään? Pelottaa ajatella millainen elämä sinulla on ollut tähän asti.

En tietenkään ole naimassa miestä velvollisuudentunnosta. En ole koskaan aiemmin saanut vastakaikua tunteilleni ja nyt siihen on mahdollisuus mikä johtaa johonkin pysyvään. Haluan että olemme molemmat onnellisia.

Vierailija
42/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että ap on ihan oikeasti rakastunut, vaikka ei sitä suoraan sano. Tietysti on harvinaista, että 30-vuotias rakastuu 70-vuotisaseen, mutta ei se mahdotonta ole.

Miksi ihmeessä tuo ikäero olisi muka "yäk"? Mitä ihmeen piponkiristäjäsiveyssäännöstenkeksijöitä täällä on?

Olen rakastunut, vaikka mies ehti ensin tunnustaa. Olen varovainen tunnustusteni kanssa, koska haluan olla varma että suhteella on tulevaisuus.

Kuinka pitkän tulevaisuuden haluat/tarvitset, tai mitä yleensä tuolla vaatimuksella tarkoitat? 

Millaista elämää olet viettänyt ennen tätä miestä? Oletko kouluttautunut tai töissä muualla kuin miehen luona? Tai oletko vasta nyt pääsemässä ns. normaalin elämän makuun?

Haluan olla yhdessä rakastamani miehen kanssa niin pitkään kuin Luoja suo. Olen kouluttautunut ja minulla on päivätyö. Olen ollut yksinäinen ennen kuin tutustuin mieheen. Olen käynyt auttamassa miestä päivätyön ohessa, koska pidän auttamisesta ja miehen seurasta. Mitä tarkoitat "Tai oletko vasta nyt pääsemässä ns. normaalin elämän makuun?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn, joka uskoo ap:n kykenevän eroamaan miehestä, jos avioliiton solmimisen jälkeen hänestä paljastuukin väkivaltainen puoli tms...

Miksei mies seurustele ikäistensä kanssa?

.

Mitäön näin tyhmää en ole varmaan ikinä lukenut ja kaikenlaista täällä palstalla on kyllä nähnyt.

Vierailija
44/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään hävittävää. Elettäväksi elämä on tarkoitettu. Mene naimisiin, jättäkää ehkäisy pois. Lapsi tulee, jos tulee. Niin monet liitot särkyy. Eikä kaikki isät kanna vastuuta. Jos mies kuolee ja jäät yksin lapsen kanssa, niin ei tuo kuulosta minusta kovin pahalta. Pärjäät kyllä.

Vierailija
45/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään hävittävää. Elettäväksi elämä on tarkoitettu. Mene naimisiin, jättäkää ehkäisy pois. Lapsi tulee, jos tulee. Niin monet liitot särkyy. Eikä kaikki isät kanna vastuuta. Jos mies kuolee ja jäät yksin lapsen kanssa, niin ei tuo kuulosta minusta kovin pahalta. Pärjäät kyllä.

En ole ikinä käyttänyt ehkäisyä enkä harrastanut seksiä tämän vanhemman miehen kanssa. Ei mies enkä minä halua sitoutua toisen ihmisen kanssa jos liitto ei ole kestävä.

Vierailija
46/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo 70 v mies ei enää voi tulla isäksi omin sukusoluin, eikä sen ikäistä hyväksytä lapsettomuushoitoihin.

Vierailija
47/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn, joka uskoo ap:n kykenevän eroamaan miehestä, jos avioliiton solmimisen jälkeen hänestä paljastuukin väkivaltainen puoli tms...

.

Mitäön näin tyhmää en ole varmaan ikinä lukenut ja kaikenlaista täällä palstalla on kyllä nähnyt.

Mies ei ole väkivaltainen eikä muutenkaan hullu. En olisi enää miehen luona auttamassa jos mies olisi kohdellut minua huonosti. Miksi en seurustele ikäisteni kanssa? En ole tavannut yhtä hyvää, rakastavaa ja sitoutuvaa miestä oman ikäisistä. En halua hetken huumaa vaan onnellisen rakkausliiton.

Vierailija
48/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hedelmällisyys vähenee samassa tahdissa kuin naisenkin ja lapsettomuus johtuu yhtä usein miehestä kuin naisesta. 70 v miehellä ja 70 v naisella on yhtä hyvät edellytykset saada lapsi.

Vierailija
49/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mies ei ole väkivaltainen eikä muutenkaan hullu. En olisi enää miehen luona auttamassa jos mies olisi kohdellut minua huonosti. Miksi en seurustele ikäisteni kanssa? En ole tavannut yhtä hyvää, rakastavaa ja sitoutuvaa miestä oman ikäisistä. En halua hetken huumaa vaan onnellisen rakkausliiton.

Kuule. Parisuhdeväkivalta alkaa vasta, kun on sitouduttu jotenkin, esim menty naimisiin tai saatu lapsi. Et voi tietää hänen väkivaltaisuudestaan vielä yhtään mitään.

Onko hän ollut joskus naimisissa? Oletko tavannut hänen ex vaimoaan ja sukulaisiaan etc?

Vierailija
50/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…

Luepa tuo.

Jo 40v miehen hedelmällisyys on laskenut merkittävästi.

Vierailija
51/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kuule. Parisuhdeväkivalta alkaa vasta, kun on sitouduttu jotenkin, esim menty naimisiin tai saatu lapsi. Et voi tietää hänen väkivaltaisuudestaan vielä yhtään mitään.

Onko hän ollut joskus naimisissa? Oletko tavannut hänen ex vaimoaan ja sukulaisiaan etc?

Kuka tahansa missä ikäryhmässä vaan voi olla väkivaltainen, ei siihen avioliittoa ja lasta tarvita. Mies ei ole väkivaltainen. Oletko itse kokenut väkivaltaa ja erehdyt näkemään sitä kuin kangastuksena kaikkien muidenkin parisuhteissa?

Mies on kertonut minulle menneisyydestään ja hänellä ei ole ex vaimoa.  Mies on minuakin nuorempana ollut kerran kihloissa, mutta hänen kihlattunsa menehtyi syöpään eivätkä he ehtineet mennä naimisiin. Olen tavannut miehen sukulaisia ja kaikki ovat toivottaneet minut lämpimästi perheeseen.

Vierailija
52/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt ehkäisyä enkä harrastanut seksiä tämän vanhemman miehen kanssa. Ei mies enkä minä halua sitoutua toisen ihmisen kanssa jos liitto ei ole kestävä.

Ajattelin kyllä ikäeroa, kun sanoin monien liittojen hajoavan. Yhteistä aikaa on ehkä vähemmän jäljellä, mutta samanikäisen kanssa avioitumallakin liitto voi jäädä lyhyeksi. Eroon riittää, että toinen sitä haluaa. Toki liittoon pitää mennä sillä ajatuksella, että rakkaudesta menee loppuelämäkseen.