Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemman miehen kosinta enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
23.12.2019 |

Ikäeroa meillä on neljäkymmentä vuotta. Mies on vanhempi herrasmies, jonka asioita ja kotia olen käynyt hoitamassa. Mies on ikäisekseen hyvässä kunnossa ja tänään tunnusti rakastuneensa minuun ja kosi heti perään romanttisesti. Mies on muistanut minua naistenpäivänä, ystävänpäivänä ja syntymäpäivänä ja miehen omia syntymäpäiviä vietimme yhdessä, kun hän pyysi. Olen koko ajan ajatellut miehen eleiden olevan pelkkää ystävällisyyttä mutta siinä olikin enemmän. Tämä on totta ja käy sääliksi kun mies poloinen on kärsinyt yksinäisyydestä ennen kuin tutustuin häneen. Miehellä ei ole lapsia ja hän pyysi minua viettämään joulua kanssaan. Kosintaan en ole vielä vastannut, koska pyysin miettimisaikaa. Toisaalta tekisi mieli suostua, koska en halua särkeä miehen sydäntä. Mitä tekisitte?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot leski viimeistään 55 vuotiaana. Ja oikeutettu leskeneläkkeeseen, mies on varoissaan. Mukulan saat maailmalle samaan aikaan kun ukko heittää lusikan nurkkaan. Rikkaana leskenä voit sitten hankkia 30 toyboyn. Ei huono diili.

Vierailija
22/52 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha mies on? Jos olet 20 ja hän 60 niin yäk! Jos olet 30 ja hän 70 niin yäk. Mutta jos olet 60 v ja hän 100 v niin anna mennä, ei elä enää kauaa.

Olen 30v nainen ja mies täytti kesällä 70v.

Älä tee lasta 70v miehen kanssa. Mies on todennäköisesti kuollut ennen kuin lapsi tulee täysi-ikäiseksi, ja se taas ei ole yhtään kivaa sille lapselle. Joutuu lapsena/teininä käsittelemään oman vanhemman vanhuusongelmia, eli elämään tilannetta joka yleensä koetaan vasta keski-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha mies on? Jos olet 20 ja hän 60 niin yäk! Jos olet 30 ja hän 70 niin yäk. Mutta jos olet 60 v ja hän 100 v niin anna mennä, ei elä enää kauaa.

Älä tee lasta 70v miehen kanssa. Mies on todennäköisesti kuollut ennen kuin lapsi tulee täysi-ikäiseksi, ja se taas ei ole yhtään kivaa sille lapselle. Joutuu lapsena/teininä käsittelemään oman vanhemman vanhuusongelmia, eli elämään tilannetta joka yleensä koetaan vasta keski-iässä.

Kuolema on meillä kaikilla väistämättä edessä iästä huolimatta. Vietin eilen jouluaaton yhdessä miehen kanssa ja lupasin antaa vastauksen kosintaan uutena vuotena.

Vierailija
24/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota siis ajattelitko mennä jonkun kanssa naimisiin ihan vaan koska et halua särkeä hänen sydäntään? Pelottaa ajatella millainen elämä sinulla on ollut tähän asti.

Vierailija
25/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on meillä kaikilla väistämättä edessä iästä huolimatta. Vietin eilen jouluaaton yhdessä miehen kanssa ja lupasin antaa vastauksen kosintaan uutena vuotena.

Onko sinulla vanhempia elossa? Sisaruksia? Ystäviä? Eikö sinulla ollut ketään, jonka kanssa viettää joulua ja uutta vuotta?

Vierailija
26/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla vanhempia elossa? Sisaruksia? Ystäviä? Eikö sinulla ollut ketään, jonka kanssa viettää joulua ja uutta vuotta?

Minulla on tämä vanhempi mies, jonka seurassa vietin joulun ja tulen viettämään uuden vuoden.

Vierailija
27/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulle ei erityisemmin haittaa se, että mitään syviä tunteita ei ole, vaan se että saat perheen luotettavan miehen kanssa jolla on vakaa talous, niin eihän tuo hirveän paha diili ole. Kannattaa tosiaan huomioida se mahdollisuus, että joudut hyvin mahdollisesti omaishoitajaksi jossain vaiheessa ja silloin sinulla on sekä lapsi että mies hoidettavana. Jos ajatus ei tunnu pahalta ja mies hoitaa asiat niin että sinä ja lapsi pärjäätte kun häntä ei enää ole, niin go for it. 

Vierailija
28/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis asua ja elää ja harrastaa seksiä miehen kanssa?

Mies ei painosta, ei huuda eikä määräile minua. Mies on herttainen ja lämminsydämisin ihminen, jonka tunnen. Mies kertoi, että kosi minua aidosta rakkaudesta ja ymmärtää, että välillämme on ikäeroa mutta hän haluaisi saada lapsen. Hän on aina halunnut isäksi.

Siittiöillä voi olla vaikeuksia tai lapselle seurata ongelmia, keinohedelmöitys varmin tuonikäiselle. 

Vierailija
29/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ap on ihan oikeasti rakastunut, vaikka ei sitä suoraan sano. Tietysti on harvinaista, että 30-vuotias rakastuu 70-vuotisaseen, mutta ei se mahdotonta ole.

Miksi ihmeessä tuo ikäero olisi muka "yäk"? Mitä ihmeen piponkiristäjäsiveyssäännöstenkeksijöitä täällä on?

Vierailija
30/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö se täytyy nyt päättää? Pitäisikö järjestää äänestys?

Vierailija
31/52 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 v ei jaksa hoitaa lasta. Hoidat yksin ja kaikki vauvan yöheräämiset jne. Eli oot käytännössä yksinhuoltaja. Kun hän potkaisee tyhjää niin kukaan mies ei sua ota kun kuulee sun kullankaivajataustasta.

Vierailija
32/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkö se täytyy nyt päättää? Pitäisikö järjestää äänestys?

Olen hämmentynyt tunteitteni kanssa. Ei tarvitse järjestää äänestystä.

Vierailija
33/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 v ei jaksa hoitaa lasta. Hoidat yksin ja kaikki vauvan yöheräämiset jne. Eli oot käytännössä yksinhuoltaja. Kun hän potkaisee tyhjää niin kukaan mies ei sua ota kun kuulee sun kullankaivajataustasta.

Mies on vanhempi, huomattavasti minua vanhempi mutta ei hän ole aivokuollut. Mies on todella lapsirakas ja on sanonut hoitavansa lasta oman vointinsa mukaan tulevaisuudessakin, mutta turha murehtia etukäteen koska en ole raskaana. Mies on ehdottanut, että tarvittaessa hankkisi meille lastenhoitajan jos emme pärjää kahden. Vanhempi mies rakastaa minua ja sitten kun mies kuolee, en aio ottaa uutta miestä enkä ole kullankaivaja.

Vierailija
34/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että ap on ihan oikeasti rakastunut, vaikka ei sitä suoraan sano. Tietysti on harvinaista, että 30-vuotias rakastuu 70-vuotisaseen, mutta ei se mahdotonta ole.

Miksi ihmeessä tuo ikäero olisi muka "yäk"? Mitä ihmeen piponkiristäjäsiveyssäännöstenkeksijöitä täällä on?

Olen rakastunut, vaikka mies ehti ensin tunnustaa. Olen varovainen tunnustusteni kanssa, koska haluan olla varma että suhteella on tulevaisuus.

Vierailija
35/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän liiton pohja voi olla muukin kuin se tavanomainen. Mummoni sanoi: mielummin miehelle hyvälle kuin miehelle mieluisalle.

Vierailija
36/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it! Älä välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
37/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut, vaikka mies ehti ensin tunnustaa. Olen varovainen tunnustusteni kanssa, koska haluan olla varma että suhteella on tulevaisuus.

No sitten anna mennä vaan ja vastaa myöntävästi! Onnea!

Vierailija
38/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, romanttista! Onnea teille! 🧡

Vierailija
39/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (siis JOS) saatte lapsen, hoidat sen yksin ja lisäksi pääset miehen omaishoitajaksi 5-15 vuoden kuluttua. Mitään leskeneläkettä et tule saamaan.

Vierailija
40/52 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän tulevaisuuden haluat/tarvitset, tai mitä yleensä tuolla vaatimuksella tarkoitat? 

Millaista elämää olet viettänyt ennen tätä miestä? Oletko kouluttautunut tai töissä muualla kuin miehen luona? Tai oletko vasta nyt pääsemässä ns. normaalin elämän makuun?