Mikä on paras paikka viedä vanha auto romutettavaksi.
Liikkuu omin avuin, joten kuka maksaa parhaan kilohinnan?
Kommentit (23)
Sinne, joka huolii. Edes tattarisuolta ei löytynyt yrittäjää, joka olisi liikkuvan romun ottanut.
Romukeinänen olisi ottanut, mutta löytyi optimisti ostaja, joka vei auton renkaiden hinnalla.
Onko raudasta jo niin suuri yitarjonta ettei mitään makseta?
Laita seisontaan ja kilvet irti. Sen jälkeen aja lähimpään vesistöön, helsingissä luonnollisesti mereen. Siellä se ruostuu ajan kanssa pois.
Autoista ei paljoa makseta romuna. Renkaista kumien irrottaminen. Lasit. Ja muoviromu, niitä ei metallinkeräykseen haluta ja peltiä näistä saa niin vähän että ei kannata. Täällä joutuu maksamaan jos itse vie saa n. 60-80 euroa.
Kannattaako kesärenkaat laittaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Autoista ei paljoa makseta romuna. Renkaista kumien irrottaminen. Lasit. Ja muoviromu, niitä ei metallinkeräykseen haluta ja peltiä näistä saa niin vähän että ei kannata. Täällä joutuu maksamaan jos itse vie saa n. 60-80 euroa.
80€ on enemmän kuin 0€
Ei niistä mitään makseta, vie Kuusakoskelle
Miksi hallitus ei anna romutuspalkkiota? Sipilän hallitus oli parempi ilmaston kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä mitään makseta, vie Kuusakoskelle
En tietenkään vie jos ei mitään makseta. Saavat itse hakea jos rahaa ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Onko raudasta jo niin suuri yitarjonta ettei mitään makseta?
Löytyy aina selityksiä, "ei siinä kuitenkaan ole mitään kelpoja osia" ja blaablaa. Sitten tulevat ja vievät naureskellen auton ilmaiseksi, pistävät palasiksi ja myyvät loppuunpoljetut osat lähes uuden hinnalla pöljille. Suomi on kusettajien maa.
Harva hakee, joudut itse maksamaan jos hakee. Eli itse kannattaa viedä jos ei jaksa romua pihalla katsella.
Vierailija kirjoitti:
Harva hakee, joudut itse maksamaan jos hakee. Eli itse kannattaa viedä jos ei jaksa romua pihalla katsella.
Ei se tuolla kadun varressa haittaa.
Eikö mikään paikka maksa enää? En jaksa huvin vuoksi lähteä viemään sitä minnekään.
Mikä on paras paikka ajaa auto mereen Helsingissä?
https://romuta.fi/metallihinnasto/
Oulun seudulla maksavat vain 36€ tonnilta autonromuista.
Kannattaa myydä nettiautossa jollekin korjaamistaitoiselle mieluummin esim 100€
Nuoret tykkäävät tuunata.
Kai jostain Keravalta löytyy tasoristeys?
Joku jännä lähiöparkkis vois toimii.
Helsingissä siis.