Mikähän on kun jotkut miehet ensin lähestyvät kiinnostuneena ja sitten laimenee?
Ensin estoitta lähestytään , kehutaan kauniiksi ja älykkääksi, sitten aivan kuin *enpä taidakaan* . Eli mikähän luonteessani? sitten on. Kaveriporukkaan toisaalta sitten haluttu hengailemaan (minut) mutta muuten, hiljaista.
Kommentit (62)
Huomaavat jonkun punaisen lipun sinussa ja eivät halua sen jälkeen tekemisissä kanssasi. Tai sitten olet tylsä tai itsekäs.
Miesten täytyy ensin vähän jutella nähdäkseen onko kemiaa.
Ehkä käytöksesi kertoo että maltti on valttia. Minä ainakin yritän tasapainoilla sillä sillä ohuella nuoralla minkä nainen vihjailuillaan ja käytöksellään luo, tahallisesti tai vaistomaisesti. Et saa olla liian innokas, mutta et täysin välinpitämätönkään, riippuu täysin päivästä. Naisia on kyllä riittänyt aina, mutta joitain on vain paljon vaikeampi lukea kuin toisia. Luulen että jokin käytöksessäsi saa tuon aikaan.
Minä käyn muistuttamassa heille että MGTOW on olemassa.
Muuttavat mieltään, ei sen kummempaa, ei sinussa välttämättä mitään vikaa ole, sattuuhan sitä myös naisille.
Vierailija kirjoitti:
Huomaavat jonkun punaisen lipun sinussa ja eivät halua sen jälkeen tekemisissä kanssasi. Tai sitten olet tylsä tai itsekäs.
Niin , mitähän redflageja niitä sitten on ? Herkkä tulee ensin mieleen, se olen? Tylsä en välttämättä ole, itsekäs, no ehkä vain vähäsen.
Ap
Et ymmärrä antaa pimperoa riittävän nopsaan, tai sitten sänkykamaritaidoissasi ei ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä antaa pimperoa riittävän nopsaan, tai sitten sänkykamaritaidoissasi ei ole kehumista.
Kun ne jutut ei ikinä etene niihin hommiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin , mitähän redflageja niitä sitten on ? Herkkä tulee ensin mieleen, se olen? Tylsä en välttämättä ole, itsekäs, no ehkä vain vähäsen.
Ap
Herkkä on ehdottomasti se sana, joka vastaa kysymykseesi.
Sp, tuo herkkä on ongelma jos se on sitä, että joka päivä saa lohduttaa ym. Ei vain jaksa, vaikka kuinka rakastaisi. Aikuisen pitää itsekkin pystyä käsittelemään tunteitaan ja toimia normaalisti. Jos taas herkkyys on kyky aistia omia ja toistenkin tuntemuksia, niin silloin se on hyvä asia, kunhan osaa erottaa ne omat tunteet toisten tunteista, ja ymmärtää että tunteet tulee ja menee. Tämän kaltaisten ihmisten kanssa on todella antoisaa. Jos taas oikeutat tuolla herkkyydellä omaa kiukuttelua tai muuta huonoa käytöstä, niin minä juoksen karkuun nopeastikkin.
Herkäksi itseään kuvailevat ihmiset tarvitsevat kumppaniksi lehmän ja vain häviävän pieni osa miehistä on lehmiä.
Mutta ainahan voit hankkia vaikka lemmikkikissan.
Vierailija kirjoitti:
Herkäksi itseään kuvailevat ihmiset tarvitsevat kumppaniksi lehmän ja vain häviävän pieni osa miehistä on lehmiä.
Mutta ainahan voit hankkia vaikka lemmikkikissan.
Rauhalliset ihmiset vetoaa minuun kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea sanoa koska en tunne sinua. Se voi olla jotain ihan pientäkin kuten asenteesi miehiä kohtaan.
Ja joo, myönnän etten ole peitellyt tätä herkkyyttä siinä toivossa että jos toinen haluaa vain pelata, se ei ole minulle olankohautuksen asia (eli kilarien uhka :D).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea sanoa koska en tunne sinua. Se voi olla jotain ihan pientäkin kuten asenteesi miehiä kohtaan.
Joo. Oma isä on ollut hallitseva eikä hänen kanssaan ole voinut oikein aidosti neuvotella, hyvin mahdollista.
Ap
Mutta silti jotenkin surullista että joutuu tällaista kantamaan.
Ap
Miehethän nyt kehuvat aivan kaikkia naisia rutiinilla kauniiksi (ja jopa älykkäiksi), ei se mitään tarkoita. Edes sitä, että ajattelisivat noin sinusta. Se on vain tapa, älä ota tosissasi.
Miehet myös lähestyvät kaikkia naisia, jos tilanne ja tila on asialle otollinen, esim baari. Ei sekään mitään sinusta tai kiinnostuksen tasosta kerro.
Jatkossa suhteuta se lähestyminen tätä tietoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti jotenkin surullista että joutuu tällaista kantamaan.
Ap
Sellaista se elämä on monella muullakin. Eipä auta kuin hakata päätä seinään ja yrittää kovemmin. Toisaalta minä olisin voinut lopettaa tuon yrittämisen, niin elämänlaatuni olisi ollut jo aikaisemmin melko hyvää. Naisia löytyy seksiin, mutta parisuhde on niin kamala keksintö että sitä ei enää yritetä.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän nyt kehuvat aivan kaikkia naisia rutiinilla kauniiksi (ja jopa älykkäiksi), ei se mitään tarkoita. Edes sitä, että ajattelisivat noin sinusta. Se on vain tapa, älä ota tosissasi.
Miehet myös lähestyvät kaikkia naisia, jos tilanne ja tila on asialle otollinen, esim baari. Ei sekään mitään sinusta tai kiinnostuksen tasosta kerro.
Jatkossa suhteuta se lähestyminen tätä tietoa vasten.
No ei se sanooko joku mies minulle niin vai ei sano, muuta mitenkään kauneuden tai älyn tasoa minulla. Nuo on vain asioita joita monta kertaa on kuullut monen ihmisen suusta.
Ap
up