Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän on kun jotkut miehet ensin lähestyvät kiinnostuneena ja sitten laimenee?

Vierailija
23.12.2019 |

Ensin estoitta lähestytään , kehutaan kauniiksi ja älykkääksi, sitten aivan kuin *enpä taidakaan* . Eli mikähän luonteessani? sitten on. Kaveriporukkaan toisaalta sitten haluttu hengailemaan (minut) mutta muuten, hiljaista.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat seksiä ja enää ei valloitus kiinnosta.

Vierailija
22/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä apn uhriutumista enempää. Apua kun ei ota vastaaan, niin silloin on syytä poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
25/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä antaa pimperoa riittävän nopsaan, tai sitten sänkykamaritaidoissasi ei ole kehumista.

Kun ne jutut ei ikinä etene niihin hommiin.

Ap

Mitä siis olet tehnyt tämän edistämiseksi? Muuta kuin odottanut että joku tekee jotain puolestasi?

Vierailija
26/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä antaa pimperoa riittävän nopsaan, tai sitten sänkykamaritaidoissasi ei ole kehumista.

Ap

Mitä siis olet tehnyt tämän edistämiseksi? Muuta kuin odottanut että joku tekee jotain puolestasi?

Ollut saatavilla.

Ap

Vierailija
27/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuta mieleen kuin että joko jollain lailla ruma tai jakorasia. Tai sitten miehillä hemmetinmoinen pelivara valita.

Vierailija
28/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on niin, että kiinnostukseni loppuu melkein aina, kun huomaan saavani kiinnostusta naiselta takaisin. Kai se on vain sitä, että haluaa jahdata, mutta oikeasti ei sitten kiinnostusta ole. Miehet on sellaisia saalistajia. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
29/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on niin, että kiinnostukseni loppuu melkein aina, kun huomaan saavani kiinnostusta naiselta takaisin. Kai se on vain sitä, että haluaa jahdata, mutta oikeasti ei sitten kiinnostusta ole. Miehet on sellaisia saalistajia. T. 44-v valkoinen heteromies

Ei, vaan pelimiehet ovat semmoisia. Jotkut miehet, ei valtaosa.

Vierailija
30/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei ole ”saalistajia” tai ”pelimiehiä”. Nuo ovat persoonallisuushäiriöiden piirteitä. Sairaita ihmisiä. Luonnevikaisia.

Vierailija
31/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei ole ”saalistajia” tai ”pelimiehiä”. Nuo ovat persoonallisuushäiriöiden piirteitä. Sairaita ihmisiä. Luonnevikaisia.

Niin? Ei tuo ole vastaväite mitenkään. Lähinnä selitys, miksi jotkut pelaa ihmissuhdeasioissa.

Vierailija
32/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sussa vaan sai aikaan totaalisen turn-offin. Ehkä olet sellainen kaikille flirttaileva nainen, jollaisia pitäisi jokaisen tervejärkisen miehen välttää.

Vierailija
33/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykonarsku saalistaja

Vierailija
34/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viimeksi kävi yhden komean (varatun) miehen kanssa, etten kiinnittänyt huomiota häneen, ajattelin että hän saa sitä varmasti riittävästi naisilta muutenkin, minä en moiseen alennu ja suhtauduin välinpitämättömästi, niin eikös mies oikein innostunut. Kiva sitten itse ihastua mieheen. Vain jotta hän voi vetäytyä?

Ap

Vierailija
35/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku yksi ja sama kaveriporukka? Siinä tapauksessa ehkä joku mies porukasta on ilmaissut toisille että kuulut hänelle, tai hän haluaa sinut.

Vierailija
36/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sussa vaan sai aikaan totaalisen turn-offin. Ehkä olet sellainen kaikille flirttaileva nainen, jollaisia pitäisi jokaisen tervejärkisen miehen välttää.

Nuorempana olin. Enää ei viitsi vaikka sehän se vasta tuntuu joitakin miehiä nyppivän?

Ap

Vierailija
37/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollut saatavilla.

Ap

Eli et mitään.

Vierailija
38/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian epätoivoinen, jahtaat parisuhdetta etkä osaa elää yksin. Se näkyy helposti päälle päin.

Vierailija
39/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt suunnilleen kaikki viimeaikaiset jutut noin. Eli ensin mies on yli-innokas ja viestiä pukkaa niin ettei voi vesssassakaan käydä ettei piippaisi puhelin. Sitten deitataaan ja vielä ollaan innoissaan mutta noin kolmas tai neljäs deitti onkin jo ihan arkinen, mies puhuu jostain vatsavaivoistaan tai siitä mitä on syönyt ruoaksi eikä siitä enää tämän jälkeen kuulu.

Luulen että ne saavat itse kauheat kiksit siitä jahtaamisesta ja sitten kun se vaihe on ohi, tylsistyvät. Miehet ovat kuitenkin aika itsekkäitä.

Vierailija
40/62 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollut saatavilla.

Ap

Eli et mitään.

No todella usein miehellä on ollut jo joku, jos olen kiinnostunut. Tästä huolimatta mies osoittaa kiinnostusta, tulee itse lähelle. Sitten joudun tahtomatta tilanteeseen jossa mies vertailee minua ja tyttöystäväänsä? Odotan enkä tee mitään. Ilmeisesti miehen saaminen vaatisi aktiivista vamppaamista tuossa tapauksessa ja sitä en ole tehnyt vaan jättänyt rauhaan. Mutta omaa aikaa minulla sitten vaan on kulunut siihen että mies osoittaa kiinnostusta ja *eipä sittenkään*. Ja joo, olen ollut ihastunut eli en ole pystynyt lähtemäänkään tilanteesta heti.

Ap