Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa

Vierailija
23.12.2019 |

Kaikki muut asiat ovat elämässäni kunnossa, mutta minulla ei ole tarpeeksi "resursseja" naiseen. Tulen loistavasti toimeen omillani, mutta yhteenmuutto on pois suljettu asia. Elän siis tuilla tehden siihen päälle hieman omaa pimeää bisnestä 500e-800e/kk. Virallinen yhteenmuutto tiputtaisi nettotulojani aika tavalla.

En siis saa naista ihan vain sen takia koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa. Se on yksiselitteinen vastaus.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut naisista kuin esineistä tai varaosaliikkeen nimikkeistä. 

Perimmäinen ongelmasi ei ole rahan puute, vaan ällin ja asenteen puute.

Luuletko että mies hakee naisesta äärimmäisen harvinaista täydellistä henkistä yhteyttä? Sitä voi harrastaa miesten kanssa...

Ja tuon asenteesi vuoksi saat harrastaa kaikkea muutakin vain miesten kanssa...

Kerroin faktat.

Niin minäkin.

Naisen logiikan harhoja vain.

Vierailija
62/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset osaavat itsekin tienata rahaa, joten miehen köyhyys ei ole naisille sellainen este kuin menneinä aikoina.

On se. Nettopalkkani on 1500€ kk. Varakas nainen haluaa matkustella usein mihin tuloni eivät riitä ja vieä usein kohteisiin joihin omatoimimatkaankin menee joko 3000-4000€. Jos nainen ei ole jo hankkinut niin tämä haluaa asunnon alueelta josta minulla ei oliisi varaa maksaa edes neljäsosaa. Puhumattakaan ihan perusarjesta. Hyvätuloinen voi ostaa ruoka-kaupassa mitä haluaa mutta itse koitan pitää ruokamenot aisoissa 130-200€ kk.

Tämä on nyt ääriesimerkki mutta ei huonotuloisilla miehillä ole vientiä huonotuloisten naistenkaan keskuudessa. Nämä tietävät kyllä että arki saati perhearki olisi tuollaisen miehen kanssa selviytymis taistelua elämän perustarpeiden rahoittamiseksi. Huonotuloinen vähän koulutettu mies on todellinen väliinputoaja parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
64/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkenisin väittää että syy siihen miksi et saa naisia ei ole raha. Se ei ainakaan ole se tärkein syy. 

Vaan mikä sitten? Kyllä minä perusteellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen.

Mitkä syyt suljit pois kun pohdiskelit? Ylipaino? Käytöstavat? Pahanhajuinen hengitys? Alkoholismi? Negatiivisuus? Uhriutuminen? Muiden syyllistäminen omasta tilanteesta?

Mikään noista ei ole ongelmasi?

-ylipaino EI

-Käytöstavat EI

-pahanhajuinen hengitys EI

-Alkoholismi EI

-Negatiivisuus Tämä jossain määrin kyllä, koska olen taipuvainen pessimismiin ja alisuoriutumiseen.

-Uhriutuminen Kyllä, myönnän että minulla on tapana uhriutua. Joskus syystä, joskus vähemmän syystä.

-Muiden syyllistäminen En mielestäni syyllistä muita tilanteestani

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi