Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa

Vierailija
23.12.2019 |

Kaikki muut asiat ovat elämässäni kunnossa, mutta minulla ei ole tarpeeksi "resursseja" naiseen. Tulen loistavasti toimeen omillani, mutta yhteenmuutto on pois suljettu asia. Elän siis tuilla tehden siihen päälle hieman omaa pimeää bisnestä 500e-800e/kk. Virallinen yhteenmuutto tiputtaisi nettotulojani aika tavalla.

En siis saa naista ihan vain sen takia koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa. Se on yksiselitteinen vastaus.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut jättää koulua amikseen, ja aloittaa röökinpolttoa 11 vuotiaana?

Ja nyt nää pahapoika luuserit syyttää yhteiskuntaa ja vaatii omien virheiden vuoksi lisää rahaa? Hyvää joulua sullekin, kato itseäs peilistä.

En jättänyt koulua amikseen, enkä ole koskaan polttanut tupakkaa.

ap

Vierailija
42/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hel.vettiä? :D Itse tiedät jo ennen seurustelua, että et voi koskaan muuttaa naisen kanssa yhteen, ja sitten syytät naisettomuudestasi rahaa?

Rahan takia en voi muuttaa naisen kanssa yhteen, koska silloin nainen joutuisi kustantamaan asumistani nykyisen yhteiskunnan sijaan. Se alkaisi rassaamaan suhdetta pidemmän päälle, ja nainen heivaisi minut.

Kyllä sellaisiakin naisia löytyy jotka rakkaudesta haluavat elättää miehen.

MIssä yksisarvisten maassa?

Ainakin iäkkäämmissä sukupolvissa löytyy uhrautumishaluisia naisia jotka rakkaudesta haluavat elättää miehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hel.vettiä? :D Itse tiedät jo ennen seurustelua, että et voi koskaan muuttaa naisen kanssa yhteen, ja sitten syytät naisettomuudestasi rahaa?

Rahan takia en voi muuttaa naisen kanssa yhteen, koska silloin nainen joutuisi kustantamaan asumistani nykyisen yhteiskunnan sijaan. Se alkaisi rassaamaan suhdetta pidemmän päälle, ja nainen heivaisi minut.

Kyllä, ne on yleensä läheisriippuvaisia ja muutenkin mentaalisesti sekaisin. Jos ei omia etujaan osaa ihminen valvoa niin ei se normaali ole.

Jos parempiosainen mies haluaa elättää heikompiosaisen naisen niin onko hän mielisairas?

Vierailija
44/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan omat rahani. Yrittäjyyden alkuaikoina minulla ei aina ole ollut edes vakinaista asuntoa. Arvostan pienyrittäjyyttä. Tuilla kikkailu pysyvänä ratkaisuna ei erityisesti lämmitä minua. Ruikuttamista en kuuntele yhtään.

Näillä spekseillä olen ollut tyytyväinen rakkauselämääni.

N40

Vierailija
45/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen kyllä asian niin, että harvalla naisella on resursseja sinuun. Jos nainen ei halua tyytyä asumaan vuokrakämpässä puuroa syöden, elämä sinun kanssasi tulisi tosi kalliiksi. Nainen joutuisi maksamaan asumisesi, ruokasi, lomamatkasi, ravintolailtasi... Harva tienaa riittävästi. Ja itse ainakin olen ollut niin pitkään köyhä, että miehen pitää olla aika erityinen että suostuisi taas pudottamaan elintason ihan pohjalle.

Tosin mieheni oli työtön kun aloimme seurustella. Mutta hän ei ikinä ruikuttanut resurssiensa puutetta ja syytellyt naisia.

Vierailija
46/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkenisin väittää että syy siihen miksi et saa naisia ei ole raha. Se ei ainakaan ole se tärkein syy. 

Vaan mikä sitten? Kyllä minä perusteellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen.

Mitkä syyt suljit pois kun pohdiskelit? Ylipaino? Käytöstavat? Pahanhajuinen hengitys? Alkoholismi? Negatiivisuus? Uhriutuminen? Muiden syyllistäminen omasta tilanteesta?

Mikään noista ei ole ongelmasi?

Vierailija
47/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on käynyt niin, että oli pientä flirttiä erään naisen kanssa, mutta vaikutti siltä ettei johda mihinkään.

Kerran sitten oltiin samaan aikaan parkkipaikalla ja nainen näki autoni (suhteellisen näyttävä ja arvokas).

Tämän jälkeen nainen alkoi ihan oma-aloitteisesti lisätä kierroksia. 

Tilanteen eskaloituminen oli liki välitön. 

Silloin olin tietysti mielissäni, mutta jälkeenpäin on kyllä ällöttänyt kun sain omakohtaisesti kokea miten suuri merkitys rahalla yms. on naisten kiinnostukseen.

Olen lukenut täältä samanlaisen tarinan, sukupuolet toisin päin.

Ihmettelen kyllä, miksi sinua ällötti. Ei se auto ole sinulle taivaasta tippunut. Tykkäät rahasta ja haluat esitellä sitä. Miksi sama piirre naisessa ällöttää?

Varmaan koska kyse ei kohdallani ole rahasta. Tykkään autoista ylipäänsä (erityisesti urheiluautoista). Ei siinä ole kyse rahojen esittelystä, vaan ajonautinnosta - koko siitä elämysmaailmasta pakoäänineen ja piiruntarkasta ohjauksesta yms, yms. MIkään ei voita ratapäivää, tai myöhäisen kesäillan lenkkiä hiljaisilla maaseututeillä kun voi hiukan ottaa perää irti mutkissa :D

Vierailija
48/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"omaa pimeää bisnestä 500e-800e/kk." 😄😄

Vierailija
49/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa naapurissa asui hetken aikaa tällainen pariskunta tosin..

Mies siivosi, kokkasi, näytti jumalaiselta eikä tinkinyt ulkonäkönsä huolehtimisesta, piti naista hyvänä ja antoi joka kerta 10-tason kyydit. Kuulemma jos lapsia siunaantuu niin hän jää sitten hoitamaan niitä. Aikoi kuitenkin tässä muutaman vuoden sisään hakeutua töihin mikäli lapsia ei kuulu.

Tuskin aloittaja on valmis tähän. Hyvin harva mies haluaa ruveta emännäksi.

Vierailija
50/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pääsisit ap elämässä pitemmälle, jos et tekisi yksinkertaisia ja huonoja päätelmiä kuten aloituksesi.

Vierailija
51/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, sulla on vaan pieni muna.

Vierailija
52/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut naisista kuin esineistä tai varaosaliikkeen nimikkeistä. 

Perimmäinen ongelmasi ei ole rahan puute, vaan ällin ja asenteen puute.

Luuletko että mies hakee naisesta äärimmäisen harvinaista täydellistä henkistä yhteyttä? Sitä voi harrastaa miesten kanssa...

Vierailija
53/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on käynyt niin, että oli pientä flirttiä erään naisen kanssa, mutta vaikutti siltä ettei johda mihinkään.

Kerran sitten oltiin samaan aikaan parkkipaikalla ja nainen näki autoni (suhteellisen näyttävä ja arvokas).

Tämän jälkeen nainen alkoi ihan oma-aloitteisesti lisätä kierroksia. 

Tilanteen eskaloituminen oli liki välitön. 

Silloin olin tietysti mielissäni, mutta jälkeenpäin on kyllä ällöttänyt kun sain omakohtaisesti kokea miten suuri merkitys rahalla yms. on naisten kiinnostukseen.

Olen lukenut täältä samanlaisen tarinan, sukupuolet toisin päin.

Ihmettelen kyllä, miksi sinua ällötti. Ei se auto ole sinulle taivaasta tippunut. Tykkäät rahasta ja haluat esitellä sitä. Miksi sama piirre naisessa ällöttää?

Varmaan koska kyse ei kohdallani ole rahasta. Tykkään autoista ylipäänsä (erityisesti urheiluautoista). Ei siinä ole kyse rahojen esittelystä, vaan ajonautinnosta - koko siitä elämysmaailmasta pakoäänineen ja piiruntarkasta ohjauksesta yms, yms. MIkään ei voita ratapäivää, tai myöhäisen kesäillan lenkkiä hiljaisilla maaseututeillä kun voi hiukan ottaa perää irti mutkissa :D

Tietenkään ei ole kyse rahasta. Muilla on sellaisia inhimillisiä heikkouksia kuin ahneus ja tarve haalia statussymboleita. Juuri sinun kohdallasi se statussymboli on jotain ihan muuta...

Vierailija
54/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies hakee naisesta äärimmäisen harvinaista täydellistä henkistä yhteyttä? Sitä voi harrastaa miesten kanssa...

Ja tuon asenteesi vuoksi saat harrastaa kaikkea muutakin vain miesten kanssa...

Vierailija
55/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten moni tuilla elävä väittää tulevansa toimeen omillaan. Et sinä aloittaja tule toimeen omillasi vaan naisten(kin) verorahoilla.

Entä jos tekee tukiensa eteen palkatonta työtä? Millä tavalla se on vähempiarvoista kuin työpaikka julkisella sektorilla?

Heh, tulipa mieleen että teen enemmän osa-aikatyötunteja kuin alan standardina saan tuntipalkkaa ja tämä lisä kattaa ainoan tukirahan jota saan.

Vierailija
56/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin faktat.

Vierailija
57/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja elätän mieheni. Se ei ole ongelma.

Sinun ongelmasi on luonne, asenne, pikkurikollisuus ja mahdollisesti moni muukin asia. Raha se ei ole.

Mitä haet aloituksellasi? Varmaan tiedät, että nykyään moni nainen haluaa vain ns kevytsuhteen eli oma asunto ja talous. Kalsaripyykkiä harva kaipaa.

Naiset ei ilmeisesti vain tykkää susta. En minäkään rikollisen kanssa olisi. Loisit vielä minun eli veronmaksajien rahoilla. Yök. Tekisit jotain hyvää elämässäsi!

Vierailija
58/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten moni tuilla elävä väittää tulevansa toimeen omillaan. Et sinä aloittaja tule toimeen omillasi vaan naisten(kin) verorahoilla.

Entä jos tekee tukiensa eteen palkatonta työtä? Millä tavalla se on vähempiarvoista kuin työpaikka julkisella sektorilla?

Siten, että sitä ei katsota palkan arvoiseksi.

Miksi sitten palkattuja korvataan näillä ilmaisapureilla? Eli on se TYÖTÄ.

Vierailija
59/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin faktat.

Niin minäkin.

Vierailija
60/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että sitä ei katsota palkan arvoiseksi.

Miksi sitten palkattuja korvataan näillä ilmaisapureilla? Eli on se TYÖTÄ.

Vahingontekoa se on, jos tunget tekemään ilmaistyötä ja viet oikean työpaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän