Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa

Vierailija
23.12.2019 |

Kaikki muut asiat ovat elämässäni kunnossa, mutta minulla ei ole tarpeeksi "resursseja" naiseen. Tulen loistavasti toimeen omillani, mutta yhteenmuutto on pois suljettu asia. Elän siis tuilla tehden siihen päälle hieman omaa pimeää bisnestä 500e-800e/kk. Virallinen yhteenmuutto tiputtaisi nettotulojani aika tavalla.

En siis saa naista ihan vain sen takia koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa. Se on yksiselitteinen vastaus.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkenisin väittää että syy siihen miksi et saa naisia ei ole raha. Se ei ainakaan ole se tärkein syy. 

Vierailija
22/64 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkenisin väittää että syy siihen miksi et saa naisia ei ole raha. Se ei ainakaan ole se tärkein syy. 

Vaan mikä sitten? Kyllä minä perusteellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sitten yllättynyt?

Vierailija
24/64 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan mikä sitten? Kyllä minä perusteellisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen.

Luonne ja asenne...

Eri

Vierailija
25/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensin töihin ja sitten vasta etsi naista

Vierailija
26/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, miten moni tuilla elävä väittää tulevansa toimeen omillaan. Et sinä aloittaja tule toimeen omillasi vaan naisten(kin) verorahoilla.

Vierailija
27/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on käynyt niin, että oli pientä flirttiä erään naisen kanssa, mutta vaikutti siltä ettei johda mihinkään.

Kerran sitten oltiin samaan aikaan parkkipaikalla ja nainen näki autoni (suhteellisen näyttävä ja arvokas).

Tämän jälkeen nainen alkoi ihan oma-aloitteisesti lisätä kierroksia. 

Tilanteen eskaloituminen oli liki välitön. 

Silloin olin tietysti mielissäni, mutta jälkeenpäin on kyllä ällöttänyt kun sain omakohtaisesti kokea miten suuri merkitys rahalla yms. on naisten kiinnostukseen.

Vierailija
28/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on käynyt niin, että oli pientä flirttiä erään naisen kanssa, mutta vaikutti siltä ettei johda mihinkään.

Kerran sitten oltiin samaan aikaan parkkipaikalla ja nainen näki autoni (suhteellisen näyttävä ja arvokas).

Silloin olin tietysti mielissäni, mutta jälkeenpäin on kyllä ällöttänyt kun sain omakohtaisesti kokea miten suuri merkitys rahalla yms. on naisten kiinnostukseen.

Olen lukenut täältä samanlaisen tarinan, sukupuolet toisin päin.

Ihmettelen kyllä, miksi sinua ällötti. Ei se auto ole sinulle taivaasta tippunut. Tykkäät rahasta ja haluat esitellä sitä. Miksi sama piirre naisessa ällöttää?

Vierailija
29/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loista konkreettinen esimerkki ettei miehellä ole ilman kunnon rahaa asiaa naisen kanssa suhteeseen

Vierailija
30/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset osaavat itsekin tienata rahaa, joten miehen köyhyys ei ole naisille sellainen este kuin menneinä aikoina.

Vierailija
31/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten moni tuilla elävä väittää tulevansa toimeen omillaan. Et sinä aloittaja tule toimeen omillasi vaan naisten(kin) verorahoilla.

Entä jos tekee tukiensa eteen palkatonta työtä? Millä tavalla se on vähempiarvoista kuin työpaikka julkisella sektorilla?

Vierailija
32/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hel.vettiä? :D Itse tiedät jo ennen seurustelua, että et voi koskaan muuttaa naisen kanssa yhteen, ja sitten syytät naisettomuudestasi rahaa?

Rahan takia en voi muuttaa naisen kanssa yhteen, koska silloin nainen joutuisi kustantamaan asumistani nykyisen yhteiskunnan sijaan. Se alkaisi rassaamaan suhdetta pidemmän päälle, ja nainen heivaisi minut.

Kyllä sellaisiakin naisia löytyy jotka rakkaudesta haluavat elättää miehen.

Vierailija
33/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tekee tukiensa eteen palkatonta työtä? Millä tavalla se on vähempiarvoista kuin työpaikka julkisella sektorilla?

Siten, että sitä ei katsota palkan arvoiseksi.

Vierailija
34/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostavatko naiset silti palkatonta arvokasta työtä tekevää miestä?

Vierailija
35/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hel.vettiä? :D Itse tiedät jo ennen seurustelua, että et voi koskaan muuttaa naisen kanssa yhteen, ja sitten syytät naisettomuudestasi rahaa?

Rahan takia en voi muuttaa naisen kanssa yhteen, koska silloin nainen joutuisi kustantamaan asumistani nykyisen yhteiskunnan sijaan. Se alkaisi rassaamaan suhdetta pidemmän päälle, ja nainen heivaisi minut.

Kunpa sinunlaisia selkärangan omaavia miehiä olisi enemmänkin. Ajattelet jo nyt sen ihmisen parasta mitä et edes tunne niin että et lähde loiseksi ja riipaksi hänelle edes ajatustasolla. Arvostan. Toivottavasti uusi vuosi tuo sinulle hyvin palkatun työn, jotta voit löytää tasa-arvoisen suhteen.

Vierailija
36/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ne on yleensä läheisriippuvaisia ja muutenkin mentaalisesti sekaisin. Jos ei omia etujaan osaa ihminen valvoa niin ei se normaali ole.

Vierailija
37/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joka tekee ihan samaa. Välillä löytyy pätkätöitä ja osa-aikaista työtä. Ammatti on luettu muttei ole työpaikkoja alalle. Joudun opiskelemaan uuden ammatin. Teen pimeää bisnestä sivussa, en tosin tienaa noin paljon kuukaudessa haha vain muutamia satasia ehkä.

Miestä en halua tähän kaaokseen sekaan jollei oikeasti ole suhteesta hyötyä.

Vierailija
38/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIssä yksisarvisten maassa?

Vierailija
39/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut jättää koulua amikseen, ja aloittaa röökinpolttoa 11 vuotiaana?

Ja nyt nää pahapoika luuserit syyttää yhteiskuntaa ja vaatii omien virheiden vuoksi lisää rahaa? Hyvää joulua sullekin, kato itseäs peilistä.

Vierailija
40/64 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostavatko naiset silti palkatonta arvokasta työtä tekevää miestä?

Luuletko, että osaan vastata puolen maapallon väestön puolesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä