Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ HAAHUJEN juhannusviikko (25) ~

19.06.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat

[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta

[b]Tavoite:[/b] -8 kg

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääsen jatkamaan eilen keskeytynyttä viestin kirjoitusta, joten suurin osa teistä on jo varmaan jussin vietossa kuka missäkin. Mutta silti kaikille haluan vielä toivottaa hyvää juhannusta!

vauva2006: Voi, pahoitteluni tädistä. Hyvältä kyllä kuulostaa, että kierto on nyt ollut niin säännöllinen eli kroppa palautuu. Vaikka ainahan se harmittaa tuo tädin tulo. Mun mielestäkin on ollut kyllä kiva huomata, miten oma kroppa on alkanut palautua keskenmenosta. Kierrot ovat tosin olleet vielä epäsäännöllisen pituisia, mutta ainakin ovis on tuntunut olleen tässä ja edellisessä kierrossa. Lisäksi kroppa tuntuu taas jotenkin yhtä vahvalta kuin ennen. Oli sitä vaan niin heikossa kunnossa keskenmenon jälkeen. Hyvää jussia sullekin ja tsemppiä tähän kiertoon!

pipsa79: Sullekin hyvää juhannusta ja kesää!

katri72: Toivottavasti teillä on ollut hauskaa siellä risteilyllä, tulehan sitten kertomaan kuulumisia, kun palaatte!

vm69: Nauttikaa toisistanne! Se on ihanaa, varsinkin ilman paineita... On ne hetket täälläkin miehen kanssa ihan kahden tosi harvassa. Hyvää juhannusta!

nipsu-79: Hyvää juhannusta sinnekin! Ja voimahaleja... Toivottavasti ympäristön vaihtaminen ja oman ihanan perheen seura piristäisi mieltäsi. Vaikka vähitellenhän toipuminen etenee...

Elisabeth72: Toivotaan, et olisit raskaana. Kyllä tuo haamu sen puolesta puhuisi. Meinaatko testata uudelleen jonkin ajan kuluttua? Ehkä eri testillä? Sulla on varsin jännä juhannus, kun on varmaan ajatus aika paljon kiinni siinä, että olisiko sitä raskaana. Tsempitykset sinne!! Ja muuten, kirjoitat mun mielestä tosi hauskasti eikä tosiaan huomaa suomenkielessä mitään outoa. Eikä se haittaa vaikka huomaisikin, aina ymmärretään... Iloista jussia sulle!

ON: Täällä elellään kierron keskivaiheita ja täytyypi sanoa, että nyt jo jännittää, mitä kierron lopussa käy. Ajatus on vain tärppimahdollisuuksia laskemassa. Apua, tuntuu, et tulen hulluksi! En pysty mitään muuta ajattelemaan, ihan sekopäisenä toivon, että voisin plussata kahden viikon päästä! Kahden viikon, se on vielä pitkä aika. Mutta unelmat ja toiveet alkavat jo nyt nousta todella korkealle. Ja kierron puoliväli vasta ohitettu... Onneksi täällä saan purkaa tätä jännitystä, mies ei ikinä tajuaisi eikä jaksaisi jännittää näin paljon. Vaikka toivoo uutta raskautta kuten minäkin. Apuaaaa........

Tsemppiä ja haleja kaikille, olette ihania siskot! Lizie kp15

Vierailija
42/54 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizielle: Ajattelin testata uudelleen clear bluella tai jollain muulla vastaavalla ja teen sen ehkä maanantaina:) Sittenpä sen näkee. On kyllä jännää!! Tuntuu vaan niin oudolta et nyt kun vähiten oon odottanut et raskaaksi voisin tulla. Mulla on ollut sitkeä poskiontelon tulehdus ja siihen päälle siitepöly allergiat ja muut...jotenkin ajattelis et ei silloin kropassa mitään positiivista voi tapahtua, mutta ehkä sittekkin... Mä vaan hartaasti toivon et ei tulisi mitään ongelmia. Kummasti on pelokas fiilis tuon joulukuisen keskenmenon jälkeen. Km karsii kummasti sitä intoa mitä raskaaksi yrittäminen ja raskaudet olivat ennen sitä. Onneksi neuvolassa saa purkaa pelkojaan ja mulla on ihana kätilö jonka luona olen käynyt molemmat aikaisemmat raskauteni ja käväsin siellä myös km jälkeen, kun täällä meillä päin kutsuttiin heti km:n jälkeen juttelemaan asiasta. Tosi hyvä homma! Oli paljon parempi fiilis kun sai käydä hieman läpi tapahtunutta.

Kiitos tsempityksestä!!

Niin täällä sitä vaan juhannus aaton iltana istutaan konheella ja näpytellään. Meillä oli tänä vuonna ihan rento jussi ja oikeestaan ei ollut mitään suunniteltua ohjelmaa. Nyt sitten lapset nukkuvat ja minä istun täällä. Mies on jumissa soffalla (jalkapalloa):)

Terkut ruotsista! Täällä ihmiset tanssivat juhannustangon ympärillä ja lauloivat pieniä sammakoita:) Ite en siihen ryhtynyt;)

moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin lähtiissä toivottaa. Täällä on jo juhannusreissusta tultu eilen. Aloin vuotaa verta ja lähdettiin heti eilen illalla ajamaan kotiin. Nyt en ole yön ja tämän päivän aikana vuotanut ollenkaan. Määrästä nyt arvelisin että ehkä asukki on vielä matkassa, ei tullut hyytymiä tai mitään, lorisi vain ihan kirkasta vetelää verta pönttöön jonkun verran sekä tuhrua ennen ja jälkeen. Kävin päivystyksessä mutta eivät osanneet päivystävät lääkärit käyttää ultraa ja päiv.gyne oli kiireinen synnärillä, joten antoivat lähetteen maanantaina ultraan. Sitten nähdään pysykö kaveri mukana vai ei. Toivon ja uskon vielä että pysy, luulen että vuoto olis ollut runsaampaa ja hyytymiä mukana jos ois Vilpertti tullut ulos? Vuoto kesti noin kuusi tuntia ja suurimman osan tosiaan vain tuhrua. Vähän alavatsakipua. Ja kun loppukin vuoto niin yhtäkkiä kokonaan. kertokaa kokemuksia, millaista se km vuoto on?

maanantaita oottelen ja toivon vilpertillä kaiken olevan hyvin

HANNELE rv 5+2

Vierailija
44/54 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusreissu tehty, onnistui hienosti. Osasin rentoutua ja nauttia miehen ja hänen sukulaisten seurasta ilman suurempia tunteen purkauksia. Kun lippu nousi salkoon, tirautin itkut, mutta muutoin pysyin kasassa. Saunottiin, uitiin, juotiin ja syötiin. Ja sit vähän muutakin...

Hannele: Kävin eka tuolla keskenmeno puolella ja huomasin sieltä, että sulla on ollut vuotoa. Toivotaan, että kaikki on kunnossa. Itsellä ei ole kokemusta vastaavasta, niin en osaa mitään sanoa. Toivon vaan, että se ei ole mitään muuta kuin vuotoa, jota alkuraskaudessa saattaa esiinytyä.

Lizie: Mä osaan kuvitella ton tunteen kierron puolivälin paikkeilla. Mulla se on edessä tuolla heinäkuun alkupäivillä. Oikein jo kattelin kalenteria, että ei kai miehellä vaan ole mitään silloin... Ei noi miehet varmaan osaa jännittää ja elää niin täysin tunteella tässä hommassa. Vaikka ihan varmasti haluavat raskautta yhtä paljon. Naisen kroppa vaan on rakennettu niin herkäksi. Mäkin viime kierrossa kehittelin itelle jo kaikki oireet vatsan iltaisin turpoamista myöten. Enkä edes vielä silloin voinut olla raskaana. Tsemppiä!!

Kaikille muillekin terkkuja, lapset vaatii nyt äidin pois koneelta... Ai niin oliko vauva2006:lla alkanut menkat... Luin niin nopsaan ketjua läpi, että en ihan nyt satavarmasti muista... Jos näin oli, niin harmi, mutta ensi kerralla sitten.

Vierailija
45/54 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt täällä viimeks about viikko sitten ja sen jälkeen ollut koko ajan töissä (nytkin yövuorossa), niin en oo oikein ehtinyt kirjoittelemaan.

eka-vekara: Tervetuloa haahuihin! Pahoittelut keskenmenoista, tuli tosi surullinen olo kun luin. Toivottavasti pääset pian takaisin odotuspuolelle!

pikkutiikeri76: Höh, mitä ne menkat sieltä sitten tuli... Meillä sama juttu että tammikuisen keskenmenon jälkeen uutta raskautta yritetty alulle, eikä tärppiä näy eikä kuulu. Oon jotenkin tullut sen suhteen ihan pessimistiseksi.

titi: Tsempitys!! Toivottavasti tärppäisi jonkun sitkeän sissin avulla luomusti ja jos ei, niin toiv. hoidot saadaan pian alkamaan. Täältäkin varmasti löytyy kohtalotovereita, ettei sun tarvitse lapsettomuuspuolelle siirtyä ellet itse halua. Ainakin täällä on paljon tuttuja nickejä, ketkä tietää taustat. Voimia!!

nipsu-79: Voi ei!! Ihan liikaa koettelemusta yhdelle ihmiselle! Toivottavasti tutkimuksista löytyisi syy ja seuraava raskaus pääsisi jatkumaan loppuun asti. *voimahali!*

katri72: Olikos kiva risteily?? Jokos ne menkat sieltä tulivat?

vauva2006: Mälsää, että täti saapui sit kuitenkin. Pyh ja pöh. Suurella tarmolla sitten seuraavaan kiertoon!!

jumppakärpänen: Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! bd bd bd bd bd

Ja mukavaa kesälomaa!! Mul alkaa loma vasta kuukauden päästä.

elisabeth72: Plussapeukutukset bd bd bd bd bd bd bd bd!!! Kyl se haamu aika hyvältä kuulostaa!

Hannele-81: Toivottavasti kaikki olis nyt kunnossa! Yleensähän mun tietääkseni kirkkaan veren tulo on aina hälyttävää vaikkei olisikaan hyytymiä. Mulla keskenmenon parina ekana päivänä tuli just sellaista kirkasta verta ja sitten vasta hyytymiä. Tarrasukkia pikkuiselle!!!

ON: Eipä täällä kummempia. kp 19 menossa. Oviksen tienoilla puuhailtiin n. joka toinen päivä, mut silti en ole kovin toiveikkaalla tuulella. Viikon päästä ajattelin testailla Aconilla jos aihetta on. Ja taas sain kuulla, että yksi kaveri on vahingossa paukahtanut paksuksi, eikä oo osannu päättää tekiskö abortin vai ei, mut pitää nyt lapsen kuitenkin. On se niin väärin!! Mun lähipiirissä heti keskenmenon jälkeen oli yhtäkkiä " kaikki" raskaana ja kahdelle kaverin tulevalle vauvalle oon lupautunut kummiksi. Molemmilla laskettu aika elo-syyskuussa, jolloin mullakin ois ollut. Voi että kun tärppäis itelläkin pian..

Hyvää yötä!

T: Liliane

Vierailija
46/54 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin omasta km-vuodosta kertoo. Me oltiin silloin juuri suomessa lomalla...oli muuten aika tympee joulu:( Sniif! Mulla vuoto alkoi ihan vaaleana punaisena vähän kun valkovuotoa ja verta seassa. Sitten se siitä vaan voimistua ja lopulta tuli aika paljon...niin kuin runsaat menkat ja kesti n. 8 päivää. vuodon puolessa valissä tuli sitten iso pala joka oli sitten se alku (kamala kuvailla näitä). Mä oon ymmärtänyt et km vuoto on aika runsasta ellei kyseessä ole keskeytynyt km(silloin vuoto on pientä ja loppuu kesken).

Hei, toivotaan et kaikki on kunnossa! Kyllä se varmaan olisi vuotanut enemmän jos kyseessä olisi km ja kivut on silloin kyllä huomattavissa helposti.

Hyviä vointeja ja pidetään liput korkeilla!!

Elisabeth tsempittää!

Vierailija
47/54 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Täällä sitä ollaan kotiuduttu. Tai eilenhän oltiin alkuillasta, mutten sitten enää ehtinyt mitään kirjotella.

Vilkasta on näköjään täälläkin ollut ja lukemista riitti. =)

Risteily meni tosi hienosti. Oli oikein kivaa. Lähtiessä matkan varrella ja vielä Turun satamassakin satoi vettä, mutta siinä kun odoteltiin laivaan pääsyä, niin sää alkoi seljetä ja sen jälkeen olikin aurinkoista koko ajan. Tuon laivan lounasbuffet oli kyllä parasta mitä tiedän. En ole millään laivalla syöny yhtä hyviä ruokia seisovassa pöydässä.

Aikamoista tuulta oli vain paikka paikoin. Oikein vaahtopäitä oli takaisin tullessa Tukholman ja Ahvenanmaan välillä ja jossain vaiheessa senkin jälkeen. Laivakin keinui, vaikka onkin niin iso. Näkypä siellä laivalla sen tuulen nopeuskin, oli 17 m/s, joten ei ihme että tuntui kylmältäkin. Kannellakin kun oltiin, niin siellä kaikki irtain suunnilleen lensi. Muutamia tuolejakin kaatui ylösalaisin. Onneks ei sentään yhtään pulloa tai tuoppia osunut päähän.

Hotelli oli kanssa tosi hieno. Huoneita oli selvästikin remontoitu. Kaikki tuoksui niin uudelta.

Menkkoja ei vieläkään. On vain toistaiseksi ne viime viikkoiset oudot hetkittäiset viiltävät kivut, mutta sitten ei mitään. Samoin on nyt tullut pari viimeistä päivää aika lailla valkkaria, en tiedä mistä sekin nyt johtuu, että ihan yhtäkkiä on paikat noin kosteana. Mutta siis menkkamaisia oireita ei ole niin mitään. Tai ehkä vatsan turvotus on sitten sitä, mutta muuta en keksi.

Sori, tällä kertaa tuli omanapainen viesti, mutta seuraavalla kerralla sitten kommentoinkin jotain.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!

Vierailija
48/54 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se lisääntynyt valkkari ole raskauden oireita;) Mulla ainakin oli...Vaikka olisi napannut sulla! Laivalla on ihan mukavaa paitsi jos tuulee. Kuulun niihin jotka tulevat merisairaiksi:/ Meillä vielä kun noi laiva-matkat ovat " pakko-pullaa" . Me kun asutaan täällä ruotsissa ja joka vuosi reissataan suomeen kesällä ja kerran talvella eli nuo matka ovat tuttuja:) Juuri Tukholma- Ahvenanmaan välillä on pätkä aavaa eli siellä kyllä keinuttaa hyvin jos nyt 17 m puhaltaa. Kesällä on kuitenkin tosi kiva laivailla! Ja lapsetkin tykkää!Millä laivalla menitte? Kiinnosti toi ruoka-homma...missä noin hyvä ruoka oli?

Hauskaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Vierailija
49/54 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Europalla oltiin ja nuo hyvät ruuat oli ihan sen buffetravintolassa laivan keulassa.

On mullakin tuo lisääntynyt valkkari ollut merkkinä näissä aiemmissa kahdessa keskenmenneessä raskaudessa, mutta jotenkin pitäisin kyllä ihmeenä jos nyt raskaana olisin. Varsinaisesti ollaan tässä yritystauolla ja ehkäisynä on ollut kahdet kumit päällekkäin. Eiköhän se aika ihme olisi, jos molemmat olisivat menneet rikki. Ja on mulla ollut nyt vatsan turvotusta sekä heikotusta. Tai ainakin välillä olo tuntuu huteralta ja huojuvalta, mutta ehkä se johtuu siitä tuulestakin laivalla. Mulla ei onneksi ole kertaakaan risteilyillä tullut huonoa oloa tuulen takia. Onpa kerran oltu sellasellakin risteilyllä, jolloin laiva keinui vieläkin enempi kuin mitä nyt.

Vierailija
50/54 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olen useamman kerran kertonut kuopuksen raskausajasta, jolloin vuodin lähes koko ajan tuonne 12-13 rv:lle asti ja terve tyttölapsi siitä tuloksena. :) Se vuoto oli suurimmaksi osaksi ruskeaa tuhrua, mutta kolme kertaa vuodin oikein punaista verta, ultrassakin kävin, mutta mitään vikaa eivät löytäneet. Toivottavasti sunkin vuoto olisi vaaratonta vuotoa, kuten uskon! Mutta toki se varmasti pelottaa (silloinkin kun ei ole kokenut km:a ja vielä enemmän kuin on ollut km), onneksi pääset huomenna varmistamaan tilanteen! *Haleja*

Omaa napaa vielä nopeasti: kp 22/24-26. Enkä usko tälläkään kertaa tärpin käyneen. Välillä on menkkamaisia jomotuksia, mutta muita oireita ei olekaan. Lämmöt ei ole kovin koholla (36,8, normaali 36,5), suht kuivat on ollut paikat eikä rinnat oo ollut kipeät, joten eiköhän ne menkat ens viikon loppupuolella ala..

Vielä nonnaa huhuilen! Mikä on tilanne?

Terveiset kaikille muille myös! :)

Vierailija
51/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomit aloitin siis toista kiertoa. Lääkäriltä odottelen puhelua, et miten sen verikokeen kanssa kävi, oliko kaikki ok.

Hannelelle peukkuja, ettei tarttis kokea menetystä uudelleen. Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin.

Mä olen itse miettinyt uudelleenraskautumista ja paljon. Miten ihmeessä sitä voi olla huolehtimatta koko ajan?

Kauhea stressi päällä. Vedettiin pomon kanssa herneet nenään, ollaan ihan eri linjoilla kasvatuksessa ja sen tuloksena mä päätin etsiä itselleni uuden työpaikan vaikka vakituinen virka nyt onkin. Hullu kai olen, mutta ekan työhaastattelukutsun sain jo. Heinäkuun lopussa sitten tiedän, missä ensi lukuvuoden teen töitä. Jollen tee missään, saan kuitenkin ansiosidonnaisen...

Aloitin taas muuten laihdutusprojektinkin ainakin sadatta kertaa. Kaveri soitti eilen ja on 19 viikolla raskaana ja onnistunut pudottamaan 8,5 kiloa vaan syömällä terveellisemmin. Ei tee pahaa mullekaan juhannuksen herkuttelun jälkeen. Varsinkin kun päätin, etten osta kesäksi jumppakorttia,k kun salilla oli viime kesänäkin niin kuuma, että peilit meni ihan huuruun. Juoksen mielummin ja kävelen reippaasti.

Mut nyt töihin.

Nonna

Vierailija
52/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siis juhannus takana ja taikoja tuli tehtyä toivottavasti tarpeeksi.. Oudoksuttaa vaan, kun olettamani ovisoireet kestivät normaalia paljon lyhyemmin.. hmm.. no yritystä ainakin oli, vaikkei oliskaan jaksattanut.

kiitos Lizielle tsempityksistä, kyllä mulla kaiken kaikkiaan on sellainen peruspositiivinen luonne, että kuitenkin toivo elää ja hyvät hetket voittavat nuo huonot hetket, varsinkin pojan leikkejä seuratessa. Kummankin keskenmenon jälkeen mulla oli tosin sellainen vajaa viikko, jolloin ryvin surussani, onneksi mies otti sitten pojan silloin erityishuomioon. Mutta kylläpä pikkuinen poikakin osaa selvästi olla jo empaattinen, lohdutteli pieni selvästi minua pahimpina surun hetkinä..

Elisabeth, sulla siis kuitenkin tuo tuhruilu oli jo pidemmällä kierrossa kuin mulla, sehän saattoi siis tosissaan olla ovulaatio + kiinnittymistuhruilua : ) Mulla onneksi ne loppuivat jo kun yli puolivälin pääsin kierrossa. Taitaapi vaan olla niin, että nuo kohdun limakalvot ovat olleet kovilla ja vähän vuotelevat siksi normaalia enemmän.

vauva2006, syyskeijuissa en kerennytkään kirjoittelemaan pitkään, plussasin loppiaisena ja sitten tammikuun lopulla jo tuli se spontaani keskenmeno rv 7+2, maaliskuun alussa plussasin taas, siitä raskaudesta sain nauttia aina tuonne huhtikuun lopulle, jolloin np-ultrassa sitten huomattiin keskeytyneen keskenmenon tapahtuneen.. luulivat jopa tuulimunaksi, koska juuri mitään ei näkynyt kohdussa. Todistettavasti kuitenkin sairaalan naistentautien ylilääkäri (ja me tietysti) olimme sykkeen nähneet alkuraskauden ultrassa, pikkuisen kehitys vaan oli loppunut melkeimpä heti sen jälkeen.. Mutta tsemppiä sullekin seuraavaan kiertoon, harmi että täti kuitenkin löysi sinut..

Hannele: pidän peukkuja pystyssä,että kaikki on ok. Kyllähän täällä palstalla on lukenut vaikka millaisia hirmuvuototarinoita, jotka ovat päättyneet onnellisesti! Itse ainakin pidän elämässäni sellaista johtoajatusta, ettei kannata surra ennenkuin oikeasti on todistettavasti syytä surra! Toivottavasti ultrassa kaikki on ok. bd

Lilianelle kiitos tervetulotoivotuksista, mukavaa porukkaa täällä on tosissaan, ihan oli " pakko" liittyä joukkoon! Olet muuten oikeassa, kun itse toivoo raskautta niin kyllä silloin naapurimahat pyöristyvät kummasti. En kyllä osaa olla katkera mitenkään, itse asiassa ihanaa vaan on kun lähipiirissä sentään on sellainen onni kasvamassa : ) Kyllähän mekin kohta!

Nonnalle onnea uuteen kiertoon! Toivottavasti muuten laihdutuisprojekti antaa pontta arskautumiseen ja parantaa vointia odotusaikana sitten! Itsekkin tässä oon tarkistellu elämäntapojani, jos pääsisi 10:stä kilosta (pojan odotuksesta jääneitä) eroon. Tosin varsinaista laihdutuskuuria en aio pitää kunnes oon seuraavan lapseni vieroittanut tissistä ; ). Itse kokeilen nyt tuota hiilihydraattitietoista ruokavaliota. oon niin useasti pettynyt paikkari ym menetelmiin (nimimerkillä kohta 15 vuotta ikuisella laihdutuskuurilla olleena)

olikohan siinä kaikille kommenttia.. noh, nyt täytyy töitäkin tehdä. Tällä hetkellä kp taitaa olla 17/28-32, joten vielä ei jännäillä suuntaan eikä toiseen.

eka-vekara, viimeistä viikkoa viedään ennen lomaa : )

Vierailija
53/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannelelle:Täällä on kans peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin ja asukki pysyisi loppuun asti matkassa!Oikein paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne!!=)

Sanille:Paljon plussasäteitä sinne++++=)

Nonnalle ja vauvalle:Tsemppiä uuteen kiertoon!!!!=)

Täällä juhannus meni ihan mökkeillessä ja nautiessa ihanasta kesästä ja syödessä monen viikon edestä grillattua ruokaa...ei kyllä tee hetkeen mieli grillata yhtään mitään=)Juhannustaikojakin yritimme tehdä...toivottavasti hyvällä menestyksellä=)Perjantaina varasimme matkan Englantiin jossa olemme viikon verran siskon ja hänen perheensä luona...pitäisi vielä kaks viikkoa jaksaa odottaa,tuntuu että nyt on jo kauhee matkakuume ja pelko persiissä kun en ole aiemmin lentokoneella matkustanut=)Pitäisköhän muutama snapsi nauttia ennen matkaa....;0)

Kaikille tasapuolisesti plussasäteitä ja nautinnollisia kesäpäiviä!!=)

Matkaa odotellessa Pipsa(jossain kierron puolessa välissä...)=)

Vierailija
54/54 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko teillä tietoa maria80:tä? Onko kaikki hyvin? Olen tuolta kevättoiveet2006 pinosta jossa maria80:kin on pinoutunut, mutta nyt ei ole pariin viikkoon kuulunut mitään. Johan sitä vallan on huolissaan. Olisko siirtyny odotuspuolelle? Olisko tietoa esim. mihinkä pinoon?