Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ HAAHUJEN juhannusviikko (25) ~

19.06.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat

[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta

[b]Tavoite:[/b] -8 kg

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)Moi kaikille! Mihin toi aika katoaa...musta tuntuu et mä en ikinä ehdi kirjoitteleen tänne...luen kyllä aktiivisesti. Nyt mulla on todella hämärä tilanne!! Menkat tuli melko normaalisti tän kuun alussa (tais olla joku 5 päivä). Sitten loppuivat ja oletin et nyt sitten olis oviksen vuoro ja odottelin sitä. Nyt kuitenkin on ollut jonkin asteista tuhruvuotoa ja ala vatsaa nipistelee ja repii välillä aikalailla. Mulla on ollut huono olo kolmisen viikkoa, mutta laitoin sen allergian ja poskiontelontulehduksen piikkiin. Tänään tein sitte testin joka näyttää haaleaa viivaa:/ Olisin innoissani, mutta kun tämä kaikki on jotenkin niin epämääräistä. Milloin tärppi ees olis käynyt, kun viime kierrossa olimme " niin" :) varmaan kerran oviksen tienoilla ja siinä kaikki. Siksi toiseksi tuli ne menkatkin kuun alussa. Masentaa vielä sekin et olen syönyt vahvan antibiootti kuurin jota ei määrätä raskaille:( Jospa se aiheuttaakin jotain kamalaa. Aika epätietoiset oltavat täällä ja pahoittelen omanapaisuuttani! Lohtua keskenmenon kokeneelle ja muillekin jotka ovat hankalissa tilanteissa! :)Terveiset teille Elisabethiltä!

Vierailija
22/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoitteleva trevetulo voivotus Nipsulle ja ekavekaralle tänne haahuihin, olimmekohan yhtäaikaa tuolla odotuspuolella syyskeijuissa, ainakin jostain muistan teidät. Pahoitteluni keskenmenoistanne.

ON:Itselläni nyt todella piinaavat hetket käsillä, kp taitaa olla nyt26/26-28. Omasta mielestäni tässä kierrossa oli ekan kerran kunnolliset ovis tuntemukset kipuineen ja limoineen, joten odotukset ovat nyt korkealla. Pientä nippailua on ollut ja tänään sellaista kipua hetken aikaa kuin juuri kuukautisten alkamis hetkellä ja menin jo tilennetta tarkistamaan, mutta ei onneksi mitään. Lisäksi olen ruskettunut todella hyvin, vaikka minuun ei koskaan ole kunnolla aurinko tarttunut, vaikka olisin koko kesän maannut auringossa. Ikinä ennen en ole ollut näin ruskea ja miehenkin on huomannut tämän. Joten nyt jännittää ja todella kovasti. Vielä sen verran, yhtään testiä en ole vielä tehnyt, sillä minun tavanomainen kiertoni on 28 päivää, mutta kuulostellaanpa nyt, pelkään vaan että petyn taas ja kunnolla.

vauva2006 kp26/26-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu: tosi surullista ja ikävää, että taas kävi näin! :´( Voimia teille! Toivottavasti tutkimukset tuovat selvyyden ja saatta siihen avun! Ajattelis, ettei noin huono tuuri voi olla ilman jotain syytä.. *Lohtuhaleja*

Elisabeth: olisiko mahdollista, että sinulla olisi ollut tässä kierrossa aikasin ovis ja olisit raskautunut siitä? Varovaiset onnittelut jokatapauksessa! Toivottavasti sielä pikkuinen olisi matkassa ja pysyvästi! bd bd En usko, vaikka olisit raskautunut " viime" kierrossa, että antibiooteista olisi niin varhaisessa vaiheessa vaaraa.

Katri: Hauskaa laivareissua teille! Toivottavasti säät suosivat ja menkat pysyvät poissa vielä viikonlopun! :)

vauva2006: Hui, kun sulla on jännät paikat! Toivottavasti tärppi olisi käynyt! +++++++++++++++++++++-säteitä lähettelen kovasti sinnepäin! bd bd bd

Hannele: Ikävää, että joutuu pelkäämään ekat raskausviikot! Kyllä sielä varmasti pikkuinen kasvaa turvallisesti, minä uskon ainakin niin. Jaksuja sulle ultraan asti! Minunkin puolesta saat tottakai kirjoitella tänne niin kauan kuin itsestäsi siltä tuntuu.

On: kp 18/24-26. Eikä mitään ihmeellistä. Aika rauhallisilla mielillä, vaikka aina sitä loppukierrosta toiveet heräävätkin.

Kaikille tsempitykset ja plussasäteitä jokaiselle sitä toivovalle! +++++++++++++

Iloista ja toivottavasti aurinkoista juhannusta kaikille (jos en enää satu ennen sitä tänne ehtimään kirjoittelemaan)! :)

Vierailija
24/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutuilta nuo sun tunteet. Välillä tuntuu olotila tämän vauvakuumeen kanssa tosi rauhalliselta, mutta sitten taas kun antaa itselleen luvan, niin vauvakuume valtaa mielen lähes täysin.. Ihan hurahtanutta kyllä välillä.. ;) Kiitos sulle tsempityksestä! Ja sulle samoin tsempitykset ja peukutukset tähän kiertoon! :) bd bd bd

Vierailija
25/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä sinut! Oltiin samaan aikaan siellä syyskeijuissa. Pahoittelut myös sinulle keskenmenoista. Nämä ovat jotain sellaista joita ei soisi kenellekkään...Toivottavasti kuitenkin saamme joskus sen nyytin vielä syliimme terveenä!

Vierailija
26/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisevista sanoista. Tuota nyt itsekkin tässä mietin, et jos se ovis olis ollut aikaisin. Mulla on nämä hommat olleet vähän sekaisin eli saattaa hyvin olla et oviksetkin on epämääräisiin aikoihin. Yritän nyt tässä rentoutua ja teen ehkä uuden testin myöhemmin. Ja onhan se tietty niin et jos sitä raskaana olen niin ei luulis menkkoja sitten tulevan hetkeen. Kiitos kivoista sanoista!:)

Vierailija
27/54 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut loman vietossa, aina pikaisesti olen käynyt lukemassa kuulumisia, mutta ei ole ollut aikaa kirjoitella.

Nyt kun luin ketjun läpi, tuli tunne, että pakko ehtiä jotain kirjoittamaan. Kun luin näitä surullisia uutisia taas tapahtuneista keskenmenoista, tulin niin surulliseksi, että aloin itkemään. Olen pahoillani!!!! Niistä tuli tietenkin omat maaliskuiset tapahtumat mieleen.

Ja vauvakuume on niin kova, että elämä menee ihan sekaisin sen takia. Ja sitten välillä ajattelen, että mitä jos taas käy niin, että vauva syntyykin liian pienenä... eli pitäisikö vaan tyytyä tähän elämään tällaisenaan? Mutta toisaalta, kun mitään syytä keskenmenoon ei löytynyt, niin olisihan se kohtuuttoman paskaa säkää jos taas menisi hyvin puoleen väliin ja sitten otettaisikin kaikki pois...

Anteeksi näin apaattinen vuodatus, mutta Nipsun ja eka-vekaran ikävät kokemukset saivat mun surullisen puoleni auki taas ainakin hetkeksi.

Hyvää juhannusta kaikille.

Vierailija
28/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANILLE piinaavaa loppukiertoa ;o) Niin eihän pitäis tietysti liikaa herätellä toivoja, on se kumma juttu kun alkaa niitä nippailuja ym tuntemaan ja sitten onkin toiveet jo ylikorkealla. Ja joskus tuntuu nippailutkin johtuvat vain mielikuvituksesta tai jostian, sen on varmasti moni täällä huomannut! Toivottavasti piinaus päättyy onnellisesti kahteen viivaan raskaustestissä! ~~~

vm69: Tsemppiä sulle! Ei mitää paineita, käy lukemassa kun joudat. Eihän sitä lomalla koneelle taho keretä.

KATRI: Vai on sielä oikeen tuplaehkäsy... ;o) Vai ei koira ota parantuakseen? Reppana varmaan ihmeissään.

VAUVA2006: Toivon mukaan ne menkat ei sielä alakkaan ja saat myöhemmin testata plussaa!! Plussasäteitä!

ELISABETH: Mutta voi miten ihania uutisia! Onnittelut nyt kuitenkin siitä plussasta vaikka sielä sekavin miettein oletkin. Ymmärrän kyllä pelkosi hyvin. Toivotaan että vauva ei ole antibiooteista moksiskaan. Sulla on nyt sitten aika epäselvä tuo että koska raskaus on alkanut. Ootko soitellut neuvolaan mitä sieltä sanovat? Aikovatko vaikka ultrata että näkis millä viikoilla mennään...?

ON: Nyt voin ottaa jo vähän rauhallisemmin ja ehkä vähän jo iloita tästä raskaudesta! Kiitos teille kun jaksatte olla tukena! Eilen kävin kauppareissulla hakemassa uuden testin apteekista (Unistepin) ja todella vahvaa plussaa se näytti. Hormonit nousee siis ihan eritahtia kuin viime raskaudessa joten ehkäpä tämä ei tuulimuna olekkaan?! Voi tytöt, että mää oon onnellinen.

Tuosta testistä muuten, siellä luki että kannattaa testata heti sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa! Syynä oli että tietäis itse mahollisimman aikasin olevansa raskaana ja tietäis alkaa pitää itsestään huolta ja olla juomatta ja polttamatta jne. Eli nyt voi hyvällä omallatunnolla aina testata sinä päivänä kun tädin pitäis tulla kun kerta testikin niin neuvoo! =o)

Mukavaa juhannusta kaikille

HANNELE rv 5+0

Vierailija
29/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alkukierrosta ei palstailu niin vedä puoleensa (yllätys,yllätys), mutta pikaisesti toivotan kaikille Hyvää Juhannusta!

Katri: Risteilkää nyt nautinnolla ja toivotaan, että aurinko paistaisi:) Koirulille paranemisia! Se on inhottavaa, kun koira on kipeä. Ei oikein ikinä tiedä, miten auttaisi toista ja tekisi olosta paremman:(

Eka-vekara, Nipsu ja Titi: Olen ajatellut paljon teitä kaikkia ja todellakin toivon, että se aurinkokin välillä paistaisi teille:) Halauksia:)

Hannele: No niin, hyvä, kun uskot! Äkkiä se aika menee ja sitten saadaan hyviä ultrakuulumisia:) Minunkin puolesta saat palstailla täällä ja kertoa alkuviikkojen kuulumisia. Eikös me sovittu, että odotat minua odotus-puolelle!

ON: Töitä, töitä, stressiä, stressiä..AAAAHHHH! Just menee joku hermo poikki päästä..Perjantaina klo 13.00 kesäloma..Tänään duunia 8-21, kivaa..Ja vauvajuttuihin: Kp on jotain kp6-7/24, joten juhannuksena taas yritykset päälle:)

HYVÄÄ JUHANNUSTA!

Jumppis

Vierailija
30/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töissä vielä kervistellään tämä päivä...ehkä pääsen livistämään muutaman tunnin aikaisemmin. Vähän pilviseltä näyttää tämä aamu täälä Tampereen suunnalla, mutta eiköhän tuo saa tuosta parane...ainakin noiden säätietojen mukaan. Hope so...ei joka juhannus tarvis sitä vettä tulla....

Eka-Vekaran muistaakseni unohdin toivotella haahuihin mukaan. Eipä ole ollut lohdullisia kokemuksia Sinullakaan. Kauheasti voimia sinne lähettelen, vaikka omatkin vähän tällä hetkellä taitaa olla vajauksella. =)

Hannele: Oikea suunta noiden positiivisten raskausajatusten kanssa. Niin kun täällä jo mainittiinkin, että IHANAA, että joku täällä niitä plussiakin saa. Täällä saat vuodatella meille niin paljon kun haluat. Se vähän luo toivoa ja jaksamista tähän haahu-arkeen.

Nipsu: Ihan itku kurkussa täällä sunkin kirjoituksiasi luin. Ajattelinkin, että millainen ruutinainen oikein olet kun vaan kasaat aina itsesi noista km:sta uuteen nousuun. Omakin mieli on nyt ihan down...tai siis en anna sen viedä mukanani, vaikka hetkittäin siltä tuntuukin, että ei tahdo tätä rumbaa jaksaa. Tässä kelaan vaan, että miksi helkutissa ne munkaan edelliset raskaudet ei kestäneet, kun nyt on kauhea paniikki, että en raskaudu enää ollenkaan kun miehen simpoistakin niitä vasta-aineita niin hirveesti löytyi ja tässä on kohta vuosi taas seuraavaa raskautta yritetty tuloksetta...eikä voi edes oikean ajoituksen puutteesta syyttää. Nipsu, eihän me anneta periksi, eihän? Näin h*******n pitkälle on päästy...kyllä mekin ne nyytit on ansaittu. Ja nämä samat sanat myös kovia kokeneelle Eka-Vekaralle ja VM69:lle. Häntä pystyyn frouvvat! =)

Katri: Himpskutti sitä teidän koirulia. Oikein kierre on nyt sairastamisissa päällä. Toivottavasti se täti pysyy nyt kaukana vielä tuon risteilyn ajan, mutta alkaa sitten heti sen jälkeen, ettei kiertosi ihan äärettömyyksiin veny. Oikein ihanaa risteilyä. Nauttikaahan olostanne. Ai niin...naureskelin noita " tuplakumeja" ...sielä mies on oikein ehkäisystä innostunut. Hän varmaan " haluaa" päästä sinne etelänmatkallekkin vielä... ;-) Voi toista... =)))

Lizie: Ei hätää siitä keskenmeno-kommentista. Itseasiassa se oli ihan ok tietää, että mitä luultavammin se ongelma meille on vielä ihan erikseen. Eipähän luo ainakaan mitään suuria pilvilinnoja jos nyt sattuisikin luomusti raskautumaan.

Nonna: Huhuu?

Enkö ole vain huomannut, vai onko Nonnaa näkynyt palstalla nyt vähemmän. Olikos ne piinapäivät sen clomi-kierron jälkeen päättyneet siihen plussaan, vai alkoiko uusi kieppi. Hitsit, antekkee anteeksi, olen ollut viimeisen vkon vähän hukassa näiden ajatusten kanssa. Niin paljon pyörii päässä, ettei mukana pysy.

Jumppis: Toivottavasti jaksat vielä hetken töissä, niin sitten on vähän vapaata ja pääsette ukon kanssa rentoutumaan ja pöllyyttämään peittoja. Ei muuta kun oviksen bongaukseen.

Apua apua...ketähän muuta piti kommentoida. Nää heitin vaan ulkomuistista...jotain vielä siis päässä tapahtuu kuitenkin. =)

ON: Olin ihan varma, ettei mulla ovista edes tule normisti sen maanantaisen magneettikuvauksen jälkeen. Oli se sen verran " imuinen" kokemus, että ajattelin koko lantion lähtevän irti. =)

Mutta niin vaan eilen kp12 ja parin minsan sisään tuli aikas vahva viiva joka sitten sen 10min. jälkeen oli tasavahva sen testiviivan kanssa. Eli jos miehellä ei ihan simpat oo kondiksessa, niin luojan kiitos, mulla näyttää nakuttavan tasaisesti tuo kierto kuitenkin (loppukierron tiputteluvuodoista huolimatta) ja ovis tuntuu tapahtuvan. Ei kai sielä sit kauheen pahasti mulla asioiden pitäs olla. Sen vaan olen huomannut, että edellinen plussa tärähti mulla sillon kun oli oviksen aikaan ihan hirveet limat ja kivut. Nyt on kyllä kipuja, mutta niitä limoja ei tule. Kun luulen, että noi miehen simpat tarvis vielä vähän avitusta siinä liikkumisessa, eikä multa liikene limoja avitukseen. =( Mikähän siihen liman tuotantoon vois auttaa? Onko vinkkejä? Kyllä me ollaan kaikesta huolimatta touhuttu nyt la, su, ma ukko oli reissussa, ti ja ke. Ja tästä pitäs jaksaa touhuta edelleen ainakin lauantaille asti. Jote ME EI TAKUULLA LUOVUTETA, jos pienikin mahku on luomusti raskautua. Mutta jotenkin ehkä sitä ei sitten ole sellaista jännitysmomenttia päällä oviksen jälkeen kun nyt tietää, että mahikset on miehen valtaisien vasta-ainemäärien takia aikas onnettomat. Mutta jostain sitä sitkeyttä ja tahtoa tähän vaan haluaa löytää. Sitten vähän jänskättää, että miten pitkälle taas pääsee oviksen jälkeen kun omat vuodot taas alkaa, mutta toivotaan, että niitä ei enää tulis...siis vaikkei raskaana oliskaan.

Eli jos joku onnenkantamoinen pääsee perille asti, niin voihan sitä olla vaikka iloinen yllätys kesäloman alkaessa. Toisaalta kun mahikset on surkeet raskautumiseen, niin vähän harmittaa, että kyllä se taitaa se järjetön vuoto sit olla mikä alkaa just kun ollaan lähdössä 3päiväksi sinne Riikan reissulle. Mutta se on sillon se. Enkä kyllä anna senkään häiritä.

Titi toivottaa aurinkoista, ihanaa ja turvallista juhannusta kaikille haahusiskoille. Luulen, että olen palstapimennossa tän loppuviikon, vaikka varmaan kotosalla ollaan osa näistä juhannuksen päivistä. Ehkä on parempi antaa nyt pään jokusen päivän levätä näistä vauveli-jutuista.

JÄTTIMÄINEN JUHANNUS HALI TITILTÄ KAIKILLE ja kiitos tästä vertaistuesta mitä täältä aina saa !!! Ilman teitä ei sitä varmaan jaksaisikaan! =)

Titi75 (kp12/27-28)

Vierailija
31/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerkiää kirjoittamaan, ennen kuin kirmataan juhannuslaitumille.. Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ja kyllä, vauva2006 ja Nipsu, olin syyskeijuissa ja sittemmin marrasmuruissa.. Kummastakin putosin pian alettuani kirjoittelemaan. Jos ja kun nyt raskaudun, niin täytyy taustailla vissiin kunnes jää äitiyslomalle ; )

Alkukevät on ollut tosissaan rankka, välillä ihmetyttää oikein, miten sitä on pysynyt toimintakykyisenä ja aina yhtä valmiina uuteen raskauteen, olo on niin malttamaton (toki myös pelokas). Toisaalta töissäkäynti ja sitämyöten arki itsessään pitää ainakin mulla pyörät pyörimässä, ei voi jäädä murehtimaan sohvan pohjalle. Ja tietysti se oma2,5 vuotias vauhti-vekara.Lisäksi oli kuiten jotain iloista keväässä, häät, jotka antoivat kyllä muutakin ajateltavaa.

Minullahan ei näyttäisi kyllä olevan vaikeuksia tuossa raskaaksitulossa, poika tärppäsi tokasta kierroksesta, eka keskenmeno salakavalasti yhdestä ehkäisemättömästä kerrasta kp 10 ja tämä toinen keskenmennyt sitten heti ekasta kierrosta km1:n jälkeen. Kiertokin on yleensä säännöllinen 28-32 päivää ja erotan ovulaation erittäin selvästi. Olinkin tuossa viime vuonna oikein lääkekuuriputkessa, ennen kuin tajusin 8 kk:n jälkeen, ettei kyseessä ole kohtutulehdukset vaan erittäin voimakkaat ovulaatio-oireet. Kestivät aina 3-4 päivää prikulleen kierron puolivälissä.

Elisabeth72 :ko tuhruili heti menkkojen jälkeen ja plussasi sitten? Alkoiko tuhruilu heti menkkojen jälkeen? Mietityttää vaan, kun tosissaan mulla alkoi ekat menkat km:n jälkeen 9.6 ja loppuivat sitten maanantaina. vVajaan viikon päästä siitä tuli ekan kerran tuhrua ja sen jälkeenkin parina päivänä. Ovulaatiohan kaiken järjen mukaan ei voi noin aikasin ollut, mutta mitäköhän muuta tuo ennen ovlaatiota tapahtuva tuhruilu voipi tarkoittaa.. Omassa päässä tietysti hullu toive taas nostaa päätä. Toivottelen kuitenkin sinulle jo varovaisesti onnea, plussahan on kuitenkin plussa!

Nipsulle isot pahoittelut km:sta. Toivottavasti teillekin (kuten kaikille meille) onnellinen odotus ja se oma nyytti suodaan.

ON: vaikuttais tulevan normaali kierto (huolimatta tuhruiluista, nt kp 14 ja tänään alkanut selv¿ästi ¿liman¿ määrä lisääntymään, nippaileekin hitusen. tosin koko alkukierto on vihloillut ja nippailut enemmän tai vähemmän.. Mutta jos merkit tulkitsen oikein, niin taitaa tässä parin päivän sisällä olla otolliset hetket, ovis on ollut aika tarkalleen aina kp 14-18 riippuen tuosta kierron pituudesta. Täytyy tehdä juhannustaikoja ; )

Vierailija
32/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hätähousu ennätti jo ekan testin tekemään, siis kp27/26-28 (tavallisin siis tuo 28), mutta negaahan se näytti ja oli siis Aconin 10Hcg:hen reagoiva matalahormooninen testi, mutta kuulostellaanpa, vielä ei ole kirvestä pois heitetty. Toivon itsekin että täti pysyy poissa, mutta yritän itseäni henkisesti valmistella myös negaan. Mutta ainahan tietysti tulee uusia kiertoja, mutta silti se on aina melkoinen pettymys, mut odotellaanhan vielä..

vauva2006 kp27/26-28 (yksi nega tehty tänäaamuna)

Vierailija
33/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulle:Suuret pahoittelut " taas" keskenmenosta,kunpa nyt pian saisitte sen kestävän plussan!Jaksuja!!=)

Hannele:Tsemppiä ultran odotteluun!!=)

Eka-vekara:tervetuloa haahuihin,toivottavasti visiittisi jäisi lyhyeksi!!=)

Nonnalle:Plussausonnea!!!=)

Titille:jaksamisia,luin tuolla aikaisempia viestejä ja meillähän on vähän samanlainen tilanne kuin teillä...olisi ihan kiva privaatisti vaihdella kuulumisia?!Sähköposti on pk.rantala@luukku.com.Toivottavasti sieltä nyt yksi sitkeä sissi pääsisi perille asti!!!=)

Vauvalle:Plussausonnea,toivottavasti nega muuttuisi plussaksi++++=)

Katrille:hyvää risteilyä!!=)

Sanille:Tsemppiä piinaviikkoon,toivottavasti nyt se plussa napsahtaa++++=)

Jumppakärpäselle:Oikein paljon tsemppiä tähän tulevaan yrityskiertoon,toivottavasti nyt ne juhannustaiat tuottaisivat tulosta!!=)

Kaikille muillekkin joita en nyt tässä erikseen muistanut mainita niin tsemppiä olittepa sitten missä kierron vaiheessa menossa ja oikein paljon plussatuulia++++=)

Kaikille myös oikein aurinkoista ja " juhannustaikojen" sävyttämää JUSSIA!!!!=)

Juhannustunnelmissa Pipsa (joka ei kiertoja nyt laskeskele..)

Vierailija
34/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistinpä toivotuksen jo nyt, kun en tässä sitten ainakaan pariin päivään ole koneen ääressä. Ensin risteilyllä ja sitten perään vielä se yksi hotelliyö.

Kiitokset kaikille hyvän matkan toivotuksista! =) Eiköhän tässä taas hauskaa tule pidettyä, kuten yleensäkin. Toivottavasti vaan ilmat pysyisi merellä hienona, jotta voisi olla kannellakin. Yleensä meillä on ollut parasta juuri nuo kannella oleilut ja siinä ehkä siideri käsissä. ;)

Hannele ja Titi: Tuota miehen innostuneisuutta tuplakumeihin olen itsekin naureskellu. =D Mutta noin meillä oli jo silloin ennenkuin alettiin edes näitä yrityksiä. Mies muistaakseni silloin joskus sanoi, että aina voi yksi kumi mennä rikki, muttei varmaan ihan niin herkästi kahta. ;) Muuta ehkäisyä meillä ei ole ollukaan. Tai kokeilin mä joskus pillereitä, mutta ne ei mulle sopinu.

Hannele: Hienoa, että testi näytti nyt vahvaa plussaa. Nauti nyt vain raskaudestasi, mutta toki saa täällä olla niin kauan kuin huvittaa. Ja mäkin mieluusti kuuntelen miten tilanne kehittyy. Ehkä se antaisi sitten itsellekin sitä toivoa.

Jumppis: On tosiaan ikävä katella kun koirulin korvaan sattuu. Välillä tuntuu olevan aavistuksen parempi, mutta sitten välillä siihen taitaa sattua enempikin. Ilme on tosi surkea ja oikein uikuttaa. Sitten tulee vielä lähelle hakemaan lohtua. Huh, miten on sullakin noin pitkät työpäivät....

Titi: Täällä Helsingissä satoi vettäkin aamulla. Ties vaikka olis ollu jokin ukkoskuuro, sillä vähän aikaa tuli vettä tosi kovaa. Mutta me vain syötiin aamiaista parvekkeella. =) Oli kuitenkin ihan lämmintä, asteita oli 20. Ei koirulin korvavaivaa olis varmaan tullukaan, jos ei olis tarvinu pitää sitä kauluria niin pitkään. Sen kastroinnin ja lonkan järsimisen välillä ei ollu kuin pari päivää. Ensin kauluria pidettiin 10 pv ja nytkin taidettiin pitää sitä viikon päivät. Vielä tämmönen helle, niin ei mikään ihme et korvat hautuu muovisessa kaulurissa. Hyvät fiilikset näyttää teilläkin kuitenkin olevan tuloksista huolimatta. Se on hienoa se! =)

eka-vekara: Onnea " juhannustaikoihin" ! ;)

Vauva2006: Toivotaan, että testasitkin vain liian aikaisin ja se plussa sieltä vielä tulisi. bdbdbd

ON: Risteilypäivä on koittanut! Hieman ollaan jo pakattu, mutta ei ihan kaikkea. Tuossa iltapäivällä pitää jo lähteä liikkeelle, kun pitää viedä koiruli hoitoon miehen vanhempien luo niiden mökille. Aikamoinen kiertolenkki tulee, mutta ei mahda mitään. Mun vanhemmillekaan ei voi viedä, kun äidilläni on astma.

Tuossa katselin Turun seudun säätietoja ja sinne on ainakin luvattu aurinkoista. Kiva juttu. Tosin merelle on luvattu ukkospuuskia ja kovempaa tuulta, joten saa nähdä tuleeko siitä kannella olosta mitään. Tai toivottavasti olis sitten vain tänään, kun huomenna vietetään kuitenki koko päivä merellä. Laiva kun saapuu satamaan vasta illalla.

Ei vieläkään menkkoja. Eikä edes oireita. Kumma juttu. Muuta ei ole ollu kuin vain ne muutamat kipeät vihlaisut alavatsalla ja siinä se. Mutta nyt kiellän niitä alkamastakin. =) Saavat alkaa vasta sunnuntaina kun ollaan kotiuduttu.

Jeps, mutta OIKEIN HAUSKAA JUHANNUSTA!! Toivottavasti ilmat olisi siellä hienoja missä ikinä sitä vietättekin.

Vierailija
35/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialakin on tänään pirteämpi. Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu. Huomenna miehen kanssa kahdestaan prätkällä reissuun, lapset nauttivat mummon ja papan seurasta yhden yön verran. Kierto on nyt siinä vaiheessa, ettei taida juhannustaiatkaan auttaa, mutta saadaanpahan nauttia toisistamme ilman " paineita" oikeasta ajoituksesta.

Nautitaan kesästä!!

Vierailija
36/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth72: Kuulostaapa jännältä... Voihan ne olla valemenkat, jotka sulla oli kuun alussa. Tai sitten on ovulaatio kai voinut olla tosi aikaisessa vaiheessa ja olis onnistanut. Haalea viivahan on kuitenkin viiva sekin eli plussaukselta vaikuttaa! Varovaisesti uskaltaisin minäkin onnitella!

vauva2006: Toivotaan sulle vaan niin paljon plussasäteitä, että nyt onnistais!!

sani-74: Kiitos sullekin tsempityksistä! Plussasäteitä sinnekin päin! Tossa alkukierrossa musta tuntui siltä, että jätän jo koko palstailun, mutta täällä vaan taas roikun. On tämä kuumeilu niin jännää, eikä tämä kuume taida laskea ennen kuin plussattu. Yritän mahdollisimman paljon olla ajattelematta näitä vauvakuumejuttuja, koska sitten vaan tuntuu, että liitelee jossain oudoissa sfääreissä eikä tässä maailmassa. Mutta kuitenkin havahdun koko ajan siihen, että väkisin ajatus aina eksyy siihen vauvaan, jota niin kaipaa. Nyt on vielä ollut nippailua masussa ja alaselkä kipeä, että koko ajan sitä miettii, että mitähän toi on.

vm69: Tule aina moikkaamaan, kun lomalta ehdit. Surullisia juttuja täällä on tosiaan taas tapahtunut. Toivottavasti kuitenkin pian itse kullekin iloksi muuttuu...

Katri72: Vai tuplaehkäisy... Kuulostaa jotenkin hauskalta. Miehes haluaa pelata tosi varman päälle. En usko sitten minäkään, että olis kaks kumia yhtaikaa pettäneet. Toivotaan menkkoja sitten vasta, kun palaat kotiin. Nyt hyvää risteilyä! Ottakaa ilo irti!!

Hannele81: Hei, kiva tietää tuollaisesta uudesta testistä. Hienoa, että näytti vahvaa plussaa, varmasti rauhoittaa sun mieltä. Koeta nyt alkaa uskoa raskauteen ja nauttia siitä, varsinkin jos ei vielä edes pahoinvoinnista tartte kärsiä. Ihanaa, onnea sulle Hannele raskauden varrelle! Ja kirjoittele täällä niin pitkään ja paljon kuin haluat. On kiva kuulla odotusuutisia. Ja vedä sitten meistä mahdollisimman moni taas mukaas odotuspuolelle;)

Jumppakärpänen: Juu, ei muakaan palstailu tuntunut alkukierrosta kiinnostavan. Mutta kierron puolivälissä sitten kummasti alkaa taas kiinnostamaan. Ihanaa ja rentouttavaa lomaa sulle! Ja tsemppiä vauvayrityksiin!

Titi75: Hyvä, jos et järkyttyny siitä kommentista. En tosiaan tarkoittanu. On se hyvä ajatus pitää jalat maassa. Mutta voihan sitä silti aina toivoa, että luomusti vielä raskaudut, eihän se ole mahdotonta, kun niin on jo käynyt. Jospa sitten seuraava raskaus (vaikka luomukin!) kestää loppuun asti ja saatte nyytin syliin! Toivotaan! Paljon voimia teille molemmille.

eka-vekara: 2,5-vuotiaasi varmaan piristää jokaista päivää toden teolla! Ainakin mulla 1,5-vuotias poikani on ollut yksi tärkeimmistä syistä nousta nopeasti siitä syvästä suosta, johon keskenmenon sattuessa vajosin. Pakko oli jaksaa jatkaa normaalia elämää. Niin ja onneksi olkoon, että pääsitte onnellisesti kuitenkin naimisiin! Ikävät tapahtumat vaativat voimia, mutta pidemmällä aikavälillä ne kai kasvattavat luonnetta. Ihanaa, että jaksat yrittää vastoinkäymisistä huolimatta! Jatka samaan malliin. Vaikka onhan niitä raskaitakin päiviä aina ja koko ajan. Tsemppiä sulle nyt tähän kiertoon ja muutenkin elämässä taas eteenpäin! Voimahaleja...

Pakko alkaa valmistaa iltaruokaa ja leikkiä esikoisen kanssa, palaan kun ehdin. Ehkä tänään jo. Kaikille teille siskot hyvää jussia, kiitos tuesta. Tämä on tosiaan ihana palsta, niinkuin joku taisi mainita.

Juhannushalein, Lizie

Vierailija
37/54 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan kaikille hyvää juhannusta! Itse lähden perheeni kanssa huomenna aamulla ajamaan pohjoista kohti vanhempien luo viikoksi. Jos vaikka mielikin piristyisi..

Vierailija
38/54 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi vastailematta...

Hannelelle: ultrasta et en ole vielä soitellut sinne mutta teen sen ens viikon alussa. Muutenkin sainovat km:n jälkeen jonka sain viime jouluna et seuraavan kerran kun tärppää ja olen raskaana voin heti tulla sinne ja katsotaan:) Se on kiva! Täällä ruotsissa missä asustelen ei muuten monissa paikoissa tehdä noita alkuraskauden ultria rutiinin omaisesti. Meillä tehdään vain rakenneultra, mutta nyt saan seuraavalla kerralla mennä molempiin ultriin just ton km:n takia. Juu, jos nyt olen raskaana niin on nimittäin tosi vaikea määritellä alkua:)

Eka-vekaralle: Mulla oli siis menkat kuun alussa 5 päivä ja kesti ihan normaalisti joku 4-5 päivää. Tuhru alkoi muutama päivä sitten...ihan pientä ja tulee pyyhittäessä. Noiden alavatsa nipistelyjen ja huonon olon takia testailin ja sain sen haamun. Nyt on vaan niinkin et tein testin jota täällä on mun mielestä pidetty epäluotettavana (rfsu) eli voihan tulos olla vääräkin, mutta toisaalta kun mulla on noita kummia tuntemuksia mahassa(joita ollut muuten aikaisemmissa 2 raskauksissa). Ymmärrän muuten fiiliksesi siitä kun tuota tuhrua tulee. Itsekkin heti miettii et mikä on homman nimi. Tuhruja mulla ei aiemmin ole ollut. Tsmppiä sulle ja toivotaan et kohta napsahtaa ellei jo ole napsahtanut;)

Piti muuten antaa palutetta teille siitä miten kiva lista tämä on. Vaikka olis poissa pitkäänkin saa aina kivan vastaanoton! Tutuu niin kivalta kun täällä löytyy ymmästäväisiä ja mukavia tyyppejä. Raitistaa mieltä pyöritellä ja pohtia näitä hommia! Eipä sitä ole ketään kelle näin aikaisessa epämääräisessä vaiheessa täällä viitsisi jutelle. Eip tuo ukkokaan oikeen ymmärrä oviksista ja tärpeistä;)

Kerron teille kuinka t homma tässä etenee jatkossa:)

Pahoittelen huonoa suomenkieltäni, mutta eikö ole pääasia et tulen ymmärretyksi?:)

Hauskaa juhannusta kaikille ja erityis tsempit Nipsulle!

Elisabeth

Vierailija
39/54 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth72: Toivotaan että tuo testi on ihan luotettava, luulisi ettei epäluotettvia voisi olla myynnissäkään. Oireiden perusteella uskon sinun olevan raskaana, onnea! Ja ainahan voit testata uudelleen, jos asia askarruttaa. Mukava juttu, että pääset heti ultraan raskauduttuasi, itse en tiedä miten täällä suomessa vaikuttaa km ultraan pääsyyn nopeammin.

sani-74: Plussasäteitä sinulle, toivottavasti nyt on tärpännyt!

vm69: Hauskaa lomaa, yritähän rentoutua ja tervetuloa taas palstailemaan.

Katri72: Hauskaa risteilyä teille, hassulta kuulostaa tuo tuplaehkäisy, mutta kukin tavallaan.

Hannele81: Mukava kuulla tosiaan myös odottajien kuulumisia, se antaa itsellekin toivoa raskautumiseen. Eiköhän ne pahoinvoinnitkin ennätä vielä tulemaan, nauti vaan tästä hetkestä.

Jumppakärpänen: Iloista lomaa.

Titi75: Paljon olet joutunut kokemaan, joten jaksamista sinulle ja toivotaan parasta raskautumisen suhteen.

eka-vekara: Niin mehän tavattiinkin jo siellä syyskeijuissa, mukava nähdä taas, vaikkakin ikävissä merkeissä. Milloin sinulla oli keskemeno? Minulla se oli maaliskuussa, mutta usean mutkan jälkeen yrityksen sai aloittaa n.1,5 kiertoa sitten.

Lizie:Hyvää juhannusta myös sinulle.

ON:Tein siis eilen negan kp27/26-28, tänään tuli sitten täti, joten ei tässä kierrossa sitten tärpännytkään, saatan jatkossa hieman vähemmän palstailla, ainakin alkukierrosta. Toisaalta jos positiivia asioita etsii, niin onneksi kierto on pysynyt normaalina ja nyt tämän kierron aikana olin havainnut omasta mielstäni ekan kerran ovistuntemukset km jälkeen, joten eiköhän se tästä elimistö hiljalleen palaudu ennalleen. Ja ainahan se on mukava pupuilla ilman minkäänlaista ehkäisyä oman rakkaan kanssa, joten no panik ja häntä pystyyn vaikka hakaneulalla, vaikken kauheasti pettynyt, mutta onhan se aina pienoinen pettymys, kun vauvaa niin kovasti haluaisi. Hyvää juhannusta kaikille.

vauva2006

Vierailija
40/54 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti reissu piristää mieltäsi, olet sinäkin paljon joutunut kokemaan, niinkuin me kaikki täällä, jaksamista sinulle kuin myös kaikille täällä. Ja iloista juhannusta.

vauva2006