Marin kannattaa ARMOKUOLEMAA!
Kommentit (84)
Annahan ihmisten EDES kuolla rauhassa Sanna Marin! Tee sinä niitä ministerintehtäviäsi joita riittää. Näpit irti vanhuksista ja sairaista.
Vierailija kirjoitti:
Marin on jo alkanut toisella ministeriviikolla leikkiä Jumalaakin.
Minun mielestän hyvä että poliitikko ottaa selkeän kannan asioihin.
Mikähän on ammattinimike tällaiselle ihmiselle joka suostuu noita lopettamisia tekemään, murhaaja?
Vierailija kirjoitti:
Eutanasian kannalla on monikin. En näe tuossa mitään ongelmaa.
Itseasiassa sitä jyrkästi vastustavat ainoastaan hihhulit. En usko, että Marinkaan ehdoitta sitä olisi käyttöön ottamassa. Totta kai sille pitää luoda tiukat reunaehdot, sehän on selvä.
Jokainen sivistynyt ihminen hyväksyy eutanasian ihmiselle, joka jokatapauksessa kuolee, mutta eutanasialla kykenee välttämään valtavat tuskat. Vain hirviömäinen sadisti pakottaisi ihmisen elämään muutaman kuukauden/viikon pidempään ja näin pakottaisi ihmisen tuskaiseen kiduttavaan kuolemaan.
Sanna hyvä kai sinä teet itse sitten etkä teetä noita murhia esim. hoitajilla?
Kuka sen eutanasian sitten tekee kun lääkärit ei ainakaan siihen suostu, siivooja?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on ammattinimike tällaiselle ihmiselle joka suostuu noita lopettamisia tekemään, murhaaja?
vaikka DE Marinoitu Kuolema?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kyllä suuret luulot itsestään.
Pääsi pääministeriksi kun edeltäjä suhmuroi.
Kokemusta ja taitoja ei ole nimeksikään, eikä
diplomaattisia kykyjä, hädin tuskin käytöstavat.
Pikkasen nöyryyttä, neiti Marin!
Te ette sitten tajua mistään mitään, kun ELÄMÄ ON PAKKO. Jokaisella pitää olla oikeus päästä pois täältä avustetusti, jos elämä on PAKKO.
Jos eutanasia sallittaisiin alkaisi terveydenhuoltoalalla täydellinen joukkopako. Kukaan ei halua olla osa tuollaista koneistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Marin tulee 70 vuotiaana sitten anatmaan haastattelun , sen jälkeen kun on miljoonia armokuoletettu- että enhän minä nuorena mitään ymmärtänyt elämästä. Tällaiset tyypit vtuttaa jotka pakottavat koko maailman olemaan samaa mieltä kunnes he itse ovat eri mieltä.
Psykotouhua kerrassaan. Häpeä Marin! Et ole mikään määräämään ihmisen elinpäivistä.
Oletko aivan pahvi. Marin sanoi vain mielipiteensä. Ei hän yksin mistään päätä, hänellä on yksi ääni niin kuin muillakin. Itse olen ollut eutanasian kannalla ennen kuin olin Marinista kuullutkaan.
Sannahan innostui säästötalkoisiin ihan kympillä.
DeMarinoitua säästöä.
Suomalaisista 73 prosenttia kannattaa eutanasiaa, 13 prosenttia ei osaa sanoa. Voit varmaan tuosta laskea, että vastustajana kuulut pieneen vähemmistöön.
Maarit Feldt-Rannan, Marinin puoluetoverin, viimeiset vaiheet olivat sellaiset, että asia tuli taas mieleen. Nehän tekivät ainakin Maaritin miehestä eutanasian kannattajan.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sun juttujes kanssa. Miten vinksahtanut että pitää tuolla lailla tahallaan väärin ymmärtää mistä on kyse.
Ihmisen omaa tahtoa määrätä omasta kehostaan ja elämästään pitäisi osata kunnioittaa, että jos hän on jo siinä tilassa, ettei hoidon jatkamisella saavuteta enää mitään muuta kun pitkitetään hänen kivuliasta elämää, niin miksi häneltä pitäisi kieltää apu lopettaa se kärsimys -- vaikkakin se tarkoittaa silloin elämästä luopumista. Siis vain ja anoastaan kun ihminen itse sitä todistetusti pyytää, niin häntä pitäisi siinä auttaa.
Äläkä vaivaudu perustelemaan millään uskonto-tuuballa, ne selitykset on jo niin kuultu.
Vierailija kirjoitti:
DeMarinoitua säästöä.
Lopeta jo se spämmääminen. Ihan yksin tässä saat edustaa kantaasi. Kaikki eutanasiaa vastustavat viestit ovat selvästi yhden ihmisen kirjoittamia. Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestän hyvä että poliitikko ottaa selkeän kannan asioihin.
Juu Sta linilla oli selkeitä kanssa samoin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DeMarinoitua säästöä.
Lopeta jo se spämmääminen. Ihan yksin tässä saat edustaa kantaasi. Kaikki eutanasiaa vastustavat viestit ovat selvästi yhden ihmisen kirjoittamia. Älä jaksa.
Harhoissa olet, jos niin luulet :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sun juttujes kanssa. Miten vinksahtanut että pitää tuolla lailla tahallaan väärin ymmärtää mistä on kyse.
Ihmisen omaa tahtoa määrätä omasta kehostaan ja elämästään pitäisi osata kunnioittaa, että jos hän on jo siinä tilassa, ettei hoidon jatkamisella saavuteta enää mitään muuta kun pitkitetään hänen kivuliasta elämää, niin miksi häneltä pitäisi kieltää apu lopettaa se kärsimys -- vaikkakin se tarkoittaa silloin elämästä luopumista. Siis vain ja anoastaan kun ihminen itse sitä todistetusti pyytää, niin häntä pitäisi siinä auttaa.
Äläkä vaivaudu perustelemaan millään uskonto-tuuballa, ne selitykset on jo niin kuultu.
ÄLÄ TAPA, moneskohan käsky!