Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle voisin neuloa?

Vierailija
23.12.2019 |

Omalla porukalla sekä itsellä on jo niin paljon, kukaan ei oikein tarvitse enää mitään ja villapuseroita en osaa tehdä, kappaleet kyllä, mutta en osaa ommella yhtään. Kaulaliinoja, pipoja, sukkia, kenelle? Hursti, vanhainkodit, mutta miten voisi toimittaa? Googlettaminen Hurstista tuo vain niin paljon lehtijuttuja, että itse järjestön toiminnasta en löydä kunnollista sellaista tietoa, miten voisi avustaa. Olen mukana parissa järjestössä, mutta niihinkin on lahjoitettu niin paljon, ettei enempää tarvitse eikä tilaa säilytykseen ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla paikkakunnilla on vapaaehtoisjärjestöjen keräyksiä. Itse olen toimittanut kymmeniä sukkapareja ja rannekkeita saattohoitopotilaille ja vanhuksille toimitettaviksi. Neuvolat keräävät vauvoille annettavia sukkia ja seurakuntakin kaikille diakoniatyön kautta jaettaviksi. Kysy esimerkiksi noista. Varmasti ottavat vastaan kiitollisina.

Vierailija
2/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun lapsi - keräykseen. Ympäri vuoden voi lahjoittaa, vaikka painottuu marras-joulukuuhun. Menevät Moldovaan ym missä niillä köyhyyden ja kylmyyden vuoksi todellista tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo Riddari villapaita, ei ole muuta ommeltavaa kun kainalon alle jäävät saumat.

Vierailija
4/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyspisteitä harvassa.

Lähetys hankalaa kun on postimaksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä