Mielenkiinnosta omaan "viehättävyyteen"
Kysytäänpä nyt mielenkiinnosta mielipidettä omasta itsestä kun palstalla pyörii valtava määrä "tasoteoriaa". Eli mitenkä naiset näkisivät seuraavanlaisen miehen.
Koitan olla mahdollisimman rehellinen
Persoonaltani olen suhteellisen jämäkkä ja pyrin aina pitämään sanani, vaikka se sitten tarkoittaisi että joudun luopumaan jostain omastani. Uskon että täsmällisyys on kuninkaiden kohteliaisuutta ja pyrin aina itse noudattamaan sitä sääntöä. En juuri ole ihmisläheinen mutta niille ihmisille jotka koen omikseni olen joskus raivoisankin uskollinen. En piittää Vain Elämää -sarjasta tai salatuista elämistä vaan mielummin katson hyvää käsikirjoitettua draamaa ja tiededokumentteja. Olen mielestäni huumorintajuinen ja nauran usein ja saan muut nauramaan ympärilläni. Toisaalta olen kyllä joskus synkkyyteen taipuvainen ja kaipaan silloin olla yksin.
Käyn salilla, kirjoitan runoja ja kirjoja ja joskus pelailen. Alkoholia käytän jonkin verran liikaa ja pyrin vähentämään sitä. Rakastan kissoja, mutta en juurikaan pidä lapsista ja koen olevani onnellinen ilman niitä.
Asun todella syvällä keskellä ei mitään, mutta käyn kaupungin keskustassa töissä. Kuulun ns. valtion korkeimpiin virkamiehiin, mutta en ole edes oman alueeni sisällä mitenkään tunnettu.
Tykkään keskustella tieteestä, historiasta, filosofiasta ja yhteiskunnallisista asioista sekä ihmisluonteen olemuksesta.
Pituutta ei ole paljon 170, raamikas, mutta ylimääräistäkin on. Parrakas "laatikkopää"
Tykkään myös remontoida ja nikkaroida ja osaan ajaa traktoria :)
Ikä 36
Kommentit (16)
En harrasta mitään tasopaskaa, mutta itselleni tuossa setissä ainoat miinukset ovat parta ja hyvä palkkataso. Muuten lähinnä pelkkää plussaa.
treffit kirjoitti:
Sanoisin etta jos olet vapailla markkinoilla niin laita tuo kuvailu sellaisenaan deittisovellukseen :)
Kuulostaa erittain hyvalta!
En ole vapailla markkinoilla. Sama nainen on ollut 17 vuotta. Siksi lähinnä kyselenkin kun en taida ymmärtää nykypäivän parisuhdemarkkinoista enää mitään :)
Kiitos kuitenkin kommentistasi. Siitä tuli hyvä mieli.
Muuten hyvä, mutta tuo, että et pidä lapsista ja alkoholia kuluu. En syttyisi.
Et ole lainkaan mies minun makuuni.
Muuten kuulostaa suht hyvältä, mutta se kummastuttaa, että ihan ensimmäiseksi kuvaat itseäsi jämäkäksi ja täsmälliseksi. Kuulostat itsepäiseltä nillittäjältä. Jos hakisin sinusta kumppania, voisi myös tuo alkoholin käyttö huolestuttaa. Ja toivottavasti et inhoa toisten lapsia, vaikket omia haluakaan. Muuten okei, kissarakkaus ihan erityistä plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta tuo, että et pidä lapsista ja alkoholia kuluu. En syttyisi.
Ymmärrettävää. Jos itse pitää lapsista ja tahtoo niitä niin se olisi "deal breaker" josta ei oikein pääse yli eikä ympäri. Siitä ei myöskään elämässä kannata joustaa. Muuten katuu.
Liiallinen alkoholinkulutus on sekin ongelma joka kaipaa muutosta.
-ap
Holi, ylipaino ja kissat(jos niitä on farmi) on miinusta.
Parrakkuus, lapsivastaisuus mutta erityisesti alko saisivat ohittamaan.
Mutta kun näköjään olet jo kumppanin löytänyt niin mitäpä syytä murehtimiseen.
Okei, asia kerrallaan.
Persoonaltani olen suhteellisen jämäkkä ja pyrin aina pitämään sanani, vaikka se sitten tarkoittaisi että joudun luopumaan jostain omastani. -> Hyvä, kunhan pidät myös puolesi.
Uskon että täsmällisyys on kuninkaiden kohteliaisuutta ja pyrin aina itse noudattamaan sitä sääntöä. -> <3 <3 <3
En juuri ole ihmisläheinen mutta niille ihmisille jotka koen omikseni olen joskus raivoisankin uskollinen. -> Tämäkin on meillä yhteistä.
En piittää Vain Elämää -sarjasta tai salatuista elämistä vaan mielummin katson hyvää käsikirjoitettua draamaa ja tiededokumentteja. -> Täydellistä.
Olen mielestäni huumorintajuinen ja nauran usein ja saan muut nauramaan ympärilläni. -> Huumori on iso plussa.
Toisaalta olen kyllä joskus synkkyyteen taipuvainen ja kaipaan silloin olla yksin. -> Kukapa meistä ei.
Käyn salilla, -> Hyvä, että pidät itsestäsi huolta.
kirjoitan runoja ja kirjoja -> Kirjoitat KIRJOJA? Oletko julkaissut? Meinaan WAU.
ja joskus pelailen. -> Plussa, kunhan et ole sellainen HC PC Master Race-tyylinen.
Alkoholia käytän jonkin verran liikaa ja pyrin vähentämään sitä. -> Sopii hyvin, mutta onko se ongelma, jos pyrit vähentämään?
Rakastan kissoja, -> <3
mutta en juurikaan pidä lapsista -> <3
ja koen olevani onnellinen ilman niitä. -> <3
Asun todella syvällä keskellä ei mitään, mutta käyn kaupungin keskustassa töissä. -> <3
Kuulun ns. valtion korkeimpiin virkamiehiin, mutta en ole edes oman alueeni sisällä mitenkään tunnettu. -> Pääasia on, että olet tyytyväinen. Tällä asialla ei ole minulle mitään merkitystä.
Tykkään keskustella tieteestä, historiasta, filosofiasta ja yhteiskunnallisista asioista sekä ihmisluonteen olemuksesta. -> <3
Pituutta ei ole paljon 170, -> Just sopiva.
raamikas, -> <3 <3 <3
mutta ylimääräistäkin on. -> <3 <3 <3, kunhan olet terve ja jaksat "touhuta".
Parrakas "laatikkopää" -> <3 Parta on aina iso plussa.
Tykkään myös remontoida ja nikkaroida -> <3
ja osaan ajaa traktoria :) -> Erikoinen fakta, ei merkitse mitään, mutta hyvä sinulle :D
Ikä 36 -> <3
Kaiken kaikkiaan viestisi perusteella ei ole mitään, miksen kiinnostuisi. Olisi kiva käpertyä metsämökissäsi sohvan nurkkaan seuraamaan, kun pelaat :) Ja ottaa meidän yhteinen kissa syliin. Yksi niistä kerrallaan... :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten kuulostaa suht hyvältä, mutta se kummastuttaa, että ihan ensimmäiseksi kuvaat itseäsi jämäkäksi ja täsmälliseksi. Kuulostat itsepäiseltä nillittäjältä. Jos hakisin sinusta kumppania, voisi myös tuo alkoholin käyttö huolestuttaa. Ja toivottavasti et inhoa toisten lapsia, vaikket omia haluakaan. Muuten okei, kissarakkaus ihan erityistä plussaa.
Jostain piti aloittaa:) Olen sillä tavalla itsepäinen että siviilielämässä en anna ihmisten kävellä ylitseni. Jämäkkyyden valitsin ehkä sen vuoksi että, kun työn puolesta joudun usein tekemään yksittäisten ihmisten elämään suuresti vaikuttavia ratkaisuja niin ne eivät voi olla vain "sinne päin" On selvästi sanottava mitä on päätetty ja miksi.
En inhoa lapsia. Enemmänkin ne eivät vain herätä minussa juurikaan tunteita.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon penkki?
130 kg taisi olla nuorempana ennätys. Nyt koitan vain pysyä kunnossa.
Ap
Mussa herättää varoituskellojensoitttelijaa ihminen, joka sanoo 36-vuotiaana olevansa ”valtion ns. korkeimmissa viroissa”. Valtiolla ei yksinkertaisesti ole tuonikäisiä vielä ns. krkeimmissa viroissa, koska, toisin kuin yleensä kuvitellaan, valtion virkahierarkia on meritokratia, jossa etenemiseen vaaditaan joka askelmalla määrätty vuosimäärä menestyksellistä kokemusta. Joko käytössä sillä on jotain vaihtoehtoisia faktoja tai sitten tämän ihmisen käsitys ”korkeimmista” ei oikeasti ole kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Mussa herättää varoituskellojensoitttelijaa ihminen, joka sanoo 36-vuotiaana olevansa ”valtion ns. korkeimmissa viroissa”. Valtiolla ei yksinkertaisesti ole tuonikäisiä vielä ns. krkeimmissa viroissa, koska, toisin kuin yleensä kuvitellaan, valtion virkahierarkia on meritokratia, jossa etenemiseen vaaditaan joka askelmalla määrätty vuosimäärä menestyksellistä kokemusta. Joko käytössä sillä on jotain vaihtoehtoisia faktoja tai sitten tämän ihmisen käsitys ”korkeimmista” ei oikeasti ole kovin korkealla.
Epäily on inhimillistä enkä tietenkään voi todistaa mitään ellen kerro nimeäni. Todetaan nyt vain niin että valtion korkeimmat virkamiehet nimittää tasavalla presidentti ja Saulin nimikirjoitus on myös omassa nimityskirjassani.
-ap
Minä taas ihmettelen väitettä kirjojen kirjoittamisesta. Kirjoittanet pöytälaatikkoon? Kirjallinen ilmaisusi ei vaikuta niin sujuvalta, että varsinainen kirjailija olisit. Tai sitten joku muu joutuu editoimaan jälkikäteen melko lailla.
Muutenhan vaikutat oikein kivalta tyypiltä.
Sanoisin etta jos olet vapailla markkinoilla niin laita tuo kuvailu sellaisenaan deittisovellukseen :)
Kuulostaa erittain hyvalta!